![]() |
A Perfect Murder
A Perfect Murder, met oa Michael Douglas, Gwyneth Paltrow en Viggo Mortensen. Komt morgen op tv, om 22:50 op V8.
Mijn vraag: de moeite waard om te zien/op te neme of niet? *is nieuwsgierig* |
Waard om te zien wel
(viggooooo) om op te nemen niet |
ja wel ok.
|
*Oh mooi dan ga ik hem dus kijken :D *
|
ik vond hem goed in elkaar zitten, wel leuke film :)
|
Wat een saaie kutfilm..
Ik heb me stierlijk verveeld in de bios.. |
Alfred Hitchcock's meesterlijke DIAL M FOR MURDER wordt in A PERFECT MURDER in een ander jasje gegoten. Alleen er ontbreekt iets waar een thriller niet zonder kan, namelijk: spanning.
Nico, The Fugitive en Under Siege >>> Vermakelijke aktie films zonder spanning. Typisch Andrew Davis. |
weleengoeie film! (y)
|
Citaat:
|
Kvond me wel goed, ja. Alleen vond Dial M For Murder beter.
|
Dial M heb ik niet gezien, dus dat zou ik niet weten, maar ik vond A perfect murder wel een goeie film.
Heb 'm ook op video dus... |
Citaat:
|
Ik vond m wel goed, maar de originele, Dial M for murder, is bter.
|
Wel leuk, niet geniaal :P
|
Citaat:
|
Ga hem lekker toch opnemen ;), omdat ik hem niet kan zien. Maar bedankt voor de reacties!
|
Net gekeken. Ik had hem al eens gezien, maar dat wist ik niet meer, totdat ik hem dus weer zat te kijken..Maar ja, wel oke, weer een avondje iets te doen gehad :rolleyes:
Miste idd wat spanning, meer een verhaaltje. hmmz wat ik me nu wel realiseer: ik heb door deze film Oz gemist... (n) vergeten.. |
ik heb hem nu opgenomen, heb hem een tijdje terug nog gezien.
alle flims met viggo mortensen vind ik de moeite waard. maar zelfs als hij er niet in had gespeeld is het nog een goede film :) |
DIESEL heeft gelijk. A perfect murder is onsmakelijk saai, waarbij geen aandacht wordt geschonken aan de animatie van de kijker, maar meer aan het overbrengen van een goed doordacht verhaal.
GEBREK AAN SPANNING DUS! |
maar die scene van gwyneth paltrow in alleen een blouse en underpants...
*zucht* |
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMN
Helemaal vergeten!! DAMN DAMN DAMN Viggo is daar echt zwaar aangenaam. DAMN! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hij is erg lekker... :o :D |
Citaat:
*gaat van het weekend Wilde maar eens huren voor een nodige Orli-dosis* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dial M for Murder was nogal saai vond ik.
Simpel werkje. Ook al was dat de keus van Hitchcock en schoot hij de film met 3D camera's waardoor er weinig bijzondere bewegingen konden worden gemaakt. Maar ik vond het jammer dat het zo extreem een toneel opvoering was. Perfect Murder was dat duidelijk niet. Ik vond het een slicke herverfilming van het toneelstuk. Met een aantal zeer veel toevoegende verrassende wendingen. En ja, ik vond het wel spannend. Maar goed, ik ben dan ook niet zo snel verveeld. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:05. |