![]() |
Wat als een vriend/vriendin van hetzelfde geslacht verliefd op je is?
wat nou als iemand van hetzelfde GESLACHT (een vriend of vriendin van je) verliefd op je is?
|
likken
|
Boeie.. nix aan de hand toch?
|
hehe, beetje jammer
|
je gevleid voelen als het een aardig persoon is?
|
Als je niets voor hem/haar voelt maakt het toch niets uit? Als je wel iets voor die persoon voelt dan kan je er iets mee doen. In ieder geval kan je het als een compliment opvatten. :)
|
tjah nooit meegemaakt dus weet niet hoe ik me zou voelen. lijkt me maar niks eigenlijks :)
|
Citaat:
Sorry,maar is dat niet een beetje een domme opmerking? Moest een vriendin van me verliefd op me zijn,zou ik dat wel niet zoooo fantastisch voelen(ok,ik zou mss wel gevleid zijn). Ik weet eigenlijk niet hoe ik zou reageren. Mzzz. |
Ik denk dat ik in het begin toch een beetje verbaasd zou zijn en waarschijnlijk zal ik me niet helemaal op mn gemak voelen ofzo.. homoseksualiteit wordt nog lang niet als normaal gezien maar nog altijd als iets ''raars'' of ''vies''..
Maar die vriendin is waarschijnlijk nog steeds dezelfde persoon als dat ze was voordat ik wist dat ze lesbisch was en voordat ik wist dat ze op mij verliefd was.. En het is niet zo dat ze eeuwig verliefd zal blijven (denk ik zo..) als het gewoon duidelijk is dat jij niet hetzelfde voelt voor haar dan zal zij vanzelf ook wel verder kijken naar andere meisjes.. Uiteindelijk zal ik wel wennen aan het idee, ik zie niet in waarom ik dan niet meer bevriend met haar zou kunnen zijn.. IK vind het onzin om te denken dat als iemand eenmaal homo dat je dan bang moet zijn dat hij/zij op jouw verliefd zal worden.. "stel je voor..'' |
Schrikken! Goed over praten en dan vergeten...
|
Citaat:
PardonMe zei het helemaal top.. zo bedoelde ik t ook.. kus |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als het een goede vriendin/ vriend is er eens mee praten
het kan zijn dat jij daar gevoels voor hebt het kan ookz ijn van niet ik zou mij er niet te veel van aantrekken en normaal doen het is ook een logische en normale zaak verlieft worden zoals mv, mm of vv het kan allemaal zit er echt niets mee in ik zou zeggen praat ermee als het een echte vriend/ vriendin is dikke kusjes |
Ik heb het eens gehad en ik kreeg het spaans benauwd en helemaal niet gevleid oid. en mocht haar persoonlijk ook helemaal niet. Toen ze een maand later een vriendin had was ik wel opgelucht (al denk ik niet dat ze mij toen nog leuk vond, maartoch).
|
toevallig van de week gehad.. heb gewoon gezegd tegen hem dat ik daar niet over eens ben:P.. maar wel knap dat hij het zegde.. maar heelaas heeft hij het niet goed begrepen en zit hij te aardig te doen.. maar ja zal wel over gaan:P..
|
Ik zou het als een groot compliment zien! :) Maar verder nix.. Ik zou in het begin denk ik ook wel een beetje schrikken, gewoon omdat je zoiets niet echt verwacht ofzo. We moeten er dan wel ff over praten, maar er zal verder helemaal niets tussen ons veranderen.
|
ik zou denk ik wel ff 'schrikken' , maar er gewoon over praten en vergeten. Het blijft dezelfde persoon. *bij een vriendin van me*
maar van een vreemde vind ik t alleen maar vleiend |
hmmmm het zit bij mij dus zo dat ik dit meisje al zo'n 5 jaar ken, en ik wist dat ze lesbisch was. En het idee dat ze verliefd op me is is niet zo heel erg schrikwekkend op zich, bedoel het maakt me niet uit dat het een meisje is ipv een jongen, maar het punt dat ik haar al 5 jaar ken en je het te horen krijgt van iemand die al zo lang een goede vriendin voor je is...Ben bang voor onze vriendschappelijke relatie denk ik.
|
Citaat:
|
Je helemaal klem zuipen en naar manowar luisteren
|
Hopen dat het snel voorbij gaat :d
|
Citaat:
|
Ligt eraan wat je van diegene vindt...
Als je dr wel wat in ziet, nou dan neem je er toch lekker mee, en zo niet, dan niet :) Heel simpel, net zoals met iemand van t andere geslacht, lijkt mij... |
Duidelijk maken dat ik het hem niet kwalijk neem dat hij verliefd op me is, maar dat hij het maar beter zoveel mogelijk kan onderdrukken. Het is namelijk vervelend iemand om je heen te hebben die erg verliefd op je is terwijl je dat zelf niet bent.
|
Citaat:
|
't Zou voor mij geen probleem zijn, maar uitgaande van iemand die 100 procent straight is. Gewoon nadenken over wat je zou doen als het iemand van het andere geslacht was die je niet wou. En dan net zo tegen hem of haar reageren.
|
Sowieso geen probleem..tenzij ze me ernstig gaat stalken ofzo.. maar als het een mooi meisje is vind ik dat niet eens erg. :p En misschien word ik ook wel verliefd op haar. :)
|
dat hangt er natuurlijk helemaal vanaf wie het is. Als ie een beetje leuk is, dan knuffel ik wel met hem hoor. Maar het zal niet snel gebeuren dat er meer gebeurd.
Als ie naar mijn mening niet leuk is, dan geef ik gewoon mijn eerlijke mening. Ik zou wel met hem om blijven gaan indien dat normaal mogelijk is. |
Koop je een vivrator toch makkelijk
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:03. |