![]() |
kunnen slechte krachten jou opzoeken ook al wil je er nix mee te maken hebben?
ik interesseer mij al een tijdje in magie/wicca en het paranormale en zo
maar nou heb ik ooit es erges gelezen dat je altijd op moet passen (ja oke das heel logisch) maar ook voor de duistere krachten ook al beoefen je alleen witte magie... maakte me toch wel een beetje bang.. bestaan er nog spreuken om je te beschermen tegen zulke dingen (en voodoo)? en is het eigenlijk wel zo? |
mwah, je hoeft je in eerste instantie niet echt zorgen te maken over duistere krachten of iets dergelijks. Je hebt het gewoon zelf in de hand, neem bijvoorbeeld glaasje draaien, daar kies je zelf voor, iedereen waarschuwt je iig voor de risico's. Dat gedeelte van 'duistere krachten' heb je dus zelf in de hand.
Iets anders zijn onderbewuste acties van anderen. Of mensen die experimenteren met bepaalde technieken die mogelijk op jou gebotviert kunnen worden. Om een soort van Basisbescherming daartegen te hebben, moet je gewoon even 2/3x in de week aan 'Shielding' doen. Dat is kortgezegt, je aura versterken door er een schild van te visualiseren. Kijk het forum maar door voor meer informatie hierover. |
je moet begrijpen dat magie van binnenuit komt, het is jou eigen kracht die je gebruikt als je magie beoefent. door die kracht te oefenen breid je die uit.
je hoeft niet zo bang te zijn voor duistere krachten, magie is neutraal, het ligt eraan wat jij zelf ermee wilt bereiken, als jou intensies negatief zijn, zal de magie ook negatief uitwerken, daarom adviseer ik je om over je acties na te denken voordat je iets doet http://forum.scholieren.com/smile.gif magie mag niet misbruikt worden. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:49. |