![]() |
Nadat ik voor het eerst een hele bacardi breezer op heb concludeer ik Alcohol Sux.
Ja, ik voelde al effect van 1 miserabel breezertje ja, ik had dit drankje in de bios gekocht toen ik naarJakaas zat te kijken, ooit had ik heir een solk van op en besefte dat ik eindelijk een alcoholische drank had gevonden waardoor ik niet over m'n nek ging.
Maar goed, ik merkte dus dat het een niet bepaald goed effect had op mijn remmingen, dat was erg duidelijk, mijn impulsen kwamen wat meer bloot te liggen. Ik besefte dat alcohol mij in hoge doses zou kunnen verlagen tot het niveau van een beest. Als ik boos was, dan zou ik mezelf nu niet kunnen controleren. alcohol ontneemt je van je menselijkheid vind ik. Dus daarom:Alchool sux, weed rulez. wie is het mij mij eens of oneens en waarom? |
Citaat:
Maar, een wijntje kan soms lekker zijn :) Ik drink bijna niet, 1 glas per 2 maanden, minder misschien... en weed rulez zkr :D (y) En drank is ook nog eens lichamelijk verslavend, dus ik ben het helemaal met je eens :) |
Citaat:
|
wa een onzin hier
welke malloot gaa nou ook breezer drinken, dat is voor de breezersletten, die hier op t forum ook genoeg zitten :o . ga pils drinken, en doe dat niet in je eentje en met vrienden. en blowen ook leuk zo op zn tijd. |
Ben het gedeeltelijk eens.
Kijk een lekker koud biertje af en toe is gewoon heerlijk :D Maar ik merkte het laatst ook dat toen we uit gingen. Een maat van me die normaal altijd blowde, en nu is gestopt ging dus flink zuipen. Na een paar biertjes merktje je ook dattie irritant werd enz. normaal als hij knetter is, is hij altijd rustig en rlx. Maar nu was hij druk ging tegen mensen schreeuwen enz. Prullenbakken in de fik zetten en allemaal van die lompe dingen. Alcohol is oke maar dan met mate |
nee, van alcohol word ik lekker actief, van wiet suf en filosofisch. meestal is het eerste beter..
|
Citaat:
|
als k uitga dan drink ik liever (niet teveel want dan ken ik idd mn grensen niet meer) anders toch liever blowen...
|
Citaat:
|
Citaat:
Alcohol en blowen samen voor het beste resultaat :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
WHAHAHA :P ik moet er 4 drinken ofzo voordat ik iets merk, 5 of 6 zelfs |
drinken, out of control
Smoken, In control |
hmmmh.....k denk dat beetje in paniek bent geraakt bij het zuipen ;)
Zowiezo moet je geen Breezer zuipen :D!!! Breezer zuigt!Is ranzig..... En wiet en drank vind 'k allebei tjill! Hoewel ik meot toegeven dat drank over het algemeen meer problemen veroorzaakt e.d. dan wiet. Maar als k alleen naar mezelf kijk....ALLEBEI!!! |
Breezer zuigt inderdaad... ranzig zoet en de pest voor je tanden (je glazuur lost ervan op).
Alcohol zelf kan best relaxed zijn, als je het niet overdrijft. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hou ook niet zo van alcohol, hoewel 2 caps ephedra + hooguit 3 à 4 biertjes wél erg leuk is...
|
ik gebruik allebei wiet (degene die weed zeggen zijn losers) en alchohol allebei in grote mate (wat denk jij net carnaval voorbij) en waar ben ik achter gekomen
ik kan niet kiezen rulez allebei |
dmtdmt, je kunt wel lachen, maar besef wel dat ik goedkoper uit ben dan jouw door deze eigenschap, als ik alcohol zou gebruiken om aangeschoten te worden. :) Die bacardis zijn best duur in de bios.
|
Citaat:
Citaat:
Ik lus verder geen enkel alcoholisch drankje. Citaat:
:) hoe slecht kan een drug zijn? |
Citaat:
maarja alchohol is idd wel erger jah.... in korte tijd kan het ongeloofelijk slecht zijn jah! Maar te vaak blowen kan daar in tegen ook weer slecht zijn voor je sociale leven volgens mij... maar daar heb ik niet zoveel verstand van :rolleyes: en breezer OMFG wat een troep! Neem bier daar ga je ook niet van over je nek (tenzij het lauw of warm is) en het is lekkerder ook! |
Citaat:
alcohol beter dan thc? no way! |
zeker wel ,een biertje of een glas wijn is beter voor het hart dan 1 joint ;) alleen in grote hoeveelheden en sterke drank das pas harddrugs
|
maar thc hoeft niet gelijk een joint te zijn, thc kan gewoon thc in wiet zijn zonder die tabak :P
thc is echt wel beter (iig lekkerder en leuker en gaarder en beter) dan alcohol... is mijn mening :) |
Breezer is natuurlijk ook wel helemaal de foute drank. Dat spul is 100 procent puur gif. Echt chemisch, en niets natuurlijks aan. Drink gewoon s een biertje.
|
Zoals ik al zei:IK LUS NIKS ANDERS DAN BREEZER TOT NU TOE.
Natuurlijk ken ik bier, vreselijk, daar ga ik dus ECHT wel van over mijn nek. zo ranzig. |
moet je rode wodka red bull proberen is zo lekker. of schrobbeler puur of schrobbeler red bull (laatste niet zo geweldig als de eerste twee)
of een B52 die zijn echt het beste kweet niet wat er allemaal inzit maar is heerlijk. kun je meestal bij de disco niet kopen |
dit is toch zeker een grap
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:04. |