Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Drugs & Alcohol (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=38)
-   -   Nadat ik voor het eerst een hele bacardi breezer op heb concludeer ik Alcohol Sux. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=404642)

Isa 12-03-2003 06:55

Nadat ik voor het eerst een hele bacardi breezer op heb concludeer ik Alcohol Sux.

Ja, ik voelde al effect van 1 miserabel breezertje ja, ik had dit drankje in de bios gekocht toen ik naarJakaas zat te kijken, ooit had ik heir een solk van op en besefte dat ik eindelijk een alcoholische drank had gevonden waardoor ik niet over m'n nek ging.

Maar goed, ik merkte dus dat het een niet bepaald goed effect had op mijn remmingen, dat was erg duidelijk, mijn impulsen kwamen wat meer bloot te liggen. Ik besefte dat alcohol mij in hoge doses zou kunnen verlagen tot het niveau van een beest.
Als ik boos was, dan zou ik mezelf nu niet kunnen controleren.

alcohol ontneemt je van je menselijkheid vind ik.

Dus daarom:Alchool sux, weed rulez. wie is het mij mij eens of oneens en waarom?

Gustav 12-03-2003 07:22

Citaat:

Kenny McCormick schreef op 12-03-2003 @ 07:55:
Ja, ik voelde al effect van 1 miserabel breezertje ja, ik had dit drankje in de bios gekocht toen ik naarJakaas zat te kijken, ooit had ik heir een solk van op en besefte dat ik eindelijk een alcoholische drank had gevonden waardoor ik niet over m'n nek ging.

Maar goed, ik merkte dus dat het een niet bepaald goed effect had op mijn remmingen, dat was erg duidelijk, mijn impulsen kwamen wat meer bloot te liggen. Ik besefte dat alcohol mij in hoge doses zou kunnen verlagen tot het niveau van een beest.

Dus daarom:Alchool sux, weed rulez. wie is het mij mij eens of oneens en waarom?

EEENS! Maar niemand luistert daar naar, domme mensen :p
Maar, een wijntje kan soms lekker zijn :)
Ik drink bijna niet, 1 glas per 2 maanden, minder misschien...

en weed rulez zkr :D (y)
En drank is ook nog eens lichamelijk verslavend, dus ik ben het helemaal met je eens :)

ConnX 12-03-2003 09:43

Citaat:

Ja, ik voelde al effect van 1 miserabel breezertje ja, ik had dit drankje in de bios gekocht toen ik naarJakaas zat te kijken.

Maar goed, ik merkte dus dat het een niet bepaald goed effect had op mijn remmingen, dat was erg duidelijk, mijn impulsen kwamen wat meer bloot te liggen.

Na 1 breezer???

Ik besefte dat alcohol mij in hoge doses zou kunnen verlagen tot het niveau van een beest.

Zoals met alles is het hoe je ermee omgaat denk ik. Van heel veel blowen wordt je ook een wazig oppervlakkig wezen.... dus hoezo menselijkheid.

machtigespa 12-03-2003 10:55

wa een onzin hier

welke malloot gaa nou ook breezer drinken, dat is voor de breezersletten, die hier op t forum ook genoeg zitten :o . ga pils drinken, en doe dat niet in je eentje en met vrienden.

en blowen ook leuk zo op zn tijd.

apekop123 12-03-2003 12:14

Ben het gedeeltelijk eens.

Kijk een lekker koud biertje af en toe is gewoon heerlijk :D

Maar ik merkte het laatst ook dat toen we uit gingen. Een maat van me die normaal altijd blowde, en nu is gestopt ging dus flink zuipen. Na een paar biertjes merktje je ook dattie irritant werd enz. normaal als hij knetter is, is hij altijd rustig en rlx. Maar nu was hij druk ging tegen mensen schreeuwen enz. Prullenbakken in de fik zetten en allemaal van die lompe dingen.

Alcohol is oke maar dan met mate

Mindfields 12-03-2003 14:01

nee, van alcohol word ik lekker actief, van wiet suf en filosofisch. meestal is het eerste beter..

Snat$bat$ 12-03-2003 15:05

Citaat:

hah ja ok maar van weed wordt je zo sloom en je veranderd van menselijkheid ook .

*×*M!§T€€Q*×* 12-03-2003 15:43

als k uitga dan drink ik liever (niet teveel want dan ken ik idd mn grensen niet meer) anders toch liever blowen...

]{ing 12-03-2003 15:57

Citaat:

Snat$bat$ schreef op 12-03-2003 @ 16:05:
hah ja ok maar van weed wordt je zo sloom en je veranderd van menselijkheid ook .
de hoofdzaak is dat alchol slechter is in de meeste opzichten

NVIP 12-03-2003 20:55

Citaat:

machtigespa schreef op 12-03-2003 @ 11:55:
wa een onzin hier

welke malloot gaa nou ook breezer drinken, dat is voor de breezersletten, die hier op t forum ook genoeg zitten :o . ga pils drinken, en doe dat niet in je eentje en met vrienden.

en blowen ook leuk zo op zn tijd.

Idd ja, weinig aan toe te voegen.

Alcohol en blowen samen voor het beste resultaat :)

Wasp 12-03-2003 22:15

Citaat:

NVIP schreef op 12-03-2003 @ 21:55:
Alcohol en blowen samen voor het beste resultaat :)
Of totaal niet, natuurlijk.

]{ing 12-03-2003 22:55

Citaat:

Wasp schreef op 12-03-2003 @ 23:15:
Of totaal niet, natuurlijk.
hmm. mja

NVIP 12-03-2003 23:21

Citaat:

]{ing schreef op 12-03-2003 @ 23:55:
hmm. mja
idd... :confused:

gladde aal 13-03-2003 00:19

Citaat:

WHAHAHA :P
ik moet er 4 drinken ofzo voordat ik iets merk, 5 of 6 zelfs

harrie the 5th 13-03-2003 06:47

drinken, out of control
Smoken, In control

Iotje 13-03-2003 09:18

hmmmh.....k denk dat beetje in paniek bent geraakt bij het zuipen ;)

Zowiezo moet je geen Breezer zuipen :D!!! Breezer zuigt!Is ranzig.....

En wiet en drank vind 'k allebei tjill! Hoewel ik meot toegeven dat drank over het algemeen meer problemen veroorzaakt e.d. dan wiet. Maar als k alleen naar mezelf kijk....ALLEBEI!!!

M@rco 13-03-2003 14:48

Breezer zuigt inderdaad... ranzig zoet en de pest voor je tanden (je glazuur lost ervan op).

Alcohol zelf kan best relaxed zijn, als je het niet overdrijft.

]{ing 13-03-2003 16:39

Citaat:

dmtdmt schreef op 13-03-2003 @ 01:19:
WHAHAHA :P
ik moet er 4 drinken ofzo voordat ik iets merk, 5 of 6 zelfs

echte vent ben je wel ja :cool:

Snat$bat$ 13-03-2003 17:43

Citaat:

]{ing schreef op 12-03-2003 @ 16:57:
de hoofdzaak is dat alchol slechter is in de meeste opzichten
neen in welke hoeveel heid ,van 20 pils ben je niz o snel naar de kut maar al van paar vodka slokjes osmen, 1 joint is ook ni erg maar rook maar es 10 op een avond wordt je zo slap als wat

Sylvain Altherian 13-03-2003 18:12

Ik hou ook niet zo van alcohol, hoewel 2 caps ephedra + hooguit 3 à 4 biertjes wél erg leuk is...

very drunk driver 13-03-2003 18:18

ik gebruik allebei wiet (degene die weed zeggen zijn losers) en alchohol allebei in grote mate (wat denk jij net carnaval voorbij) en waar ben ik achter gekomen

ik kan niet kiezen

rulez allebei

Isa 13-03-2003 20:00

dmtdmt, je kunt wel lachen, maar besef wel dat ik goedkoper uit ben dan jouw door deze eigenschap, als ik alcohol zou gebruiken om aangeschoten te worden. :) Die bacardis zijn best duur in de bios.

Isa 13-03-2003 20:05

Citaat:

Iotje schreef op 13-03-2003 @ 10:18:
hmmmh.....k denk dat beetje in paniek bent geraakt bij het zuipen ;)

nee hoor, het was geen angst, integendeel, mijn angst viel weg, en mijn remmingen daarmee ook, en mijn menselijkheid werd daarmee ook verminderd.
Citaat:

Zowiezo moet je geen Breezer zuipen :D!!! Breezer zuigt!Is ranzig.....
[/b]
Waarom vind je dat? :) ik vind het het enige wat te pruimen is. Ik heb ooit een rode op 9heb er dus 2 op) en die vond ik zo smerig, dus voorzover ik weet geld het alleen nog voor de sinasappelsmaak die ik lus.
Ik lus verder geen enkel alcoholisch drankje.
Citaat:

En wiet en drank vind 'k allebei tjill! Hoewel ik meot toegeven dat drank over het algemeen meer problemen veroorzaakt e.d. dan wiet. Maar als k alleen naar mezelf kijk....ALLEBEI!!!

inderdaad, drank maakt agressief doordat het je geweten dood.
:) hoe slecht kan een drug zijn?

H3nk 13-03-2003 20:18

Citaat:

duuuuuude alchohol ownage..... ik voel me wel zooooo relax als ik wat gedronken heb...... en dronken zijn is ook leuk maar je herrinert je er achter af zo damn weinig van :mad:
maarja alchohol is idd wel erger jah.... in korte tijd kan het ongeloofelijk slecht zijn jah! Maar te vaak blowen kan daar in tegen ook weer slecht zijn voor je sociale leven volgens mij... maar daar heb ik niet zoveel verstand van :rolleyes:

en breezer OMFG wat een troep! Neem bier daar ga je ook niet van over je nek (tenzij het lauw of warm is) en het is lekkerder ook!

]{ing 13-03-2003 20:18

Citaat:

Snat$bat$ schreef op 13-03-2003 @ 18:43:
neen in welke hoeveel heid ,van 20 pils ben je niz o snel naar de kut maar al van paar vodka slokjes osmen, 1 joint is ook ni erg maar rook maar es 10 op een avond wordt je zo slap als wat
nee wodka is niet beter dan wiet..

alcohol beter dan thc? no way!

Snat$bat$ 13-03-2003 22:08

zeker wel ,een biertje of een glas wijn is beter voor het hart dan 1 joint ;) alleen in grote hoeveelheden en sterke drank das pas harddrugs

Gustav 14-03-2003 09:16

maar thc hoeft niet gelijk een joint te zijn, thc kan gewoon thc in wiet zijn zonder die tabak :P
thc is echt wel beter (iig lekkerder en leuker en gaarder en beter) dan alcohol... is mijn mening :)

Insane Juggalo 14-03-2003 10:02

Breezer is natuurlijk ook wel helemaal de foute drank. Dat spul is 100 procent puur gif. Echt chemisch, en niets natuurlijks aan. Drink gewoon s een biertje.

Isa 14-03-2003 17:01

Zoals ik al zei:IK LUS NIKS ANDERS DAN BREEZER TOT NU TOE.
Natuurlijk ken ik bier, vreselijk, daar ga ik dus ECHT wel van over mijn nek. zo ranzig.

very drunk driver 14-03-2003 17:28

moet je rode wodka red bull proberen is zo lekker. of schrobbeler puur of schrobbeler red bull (laatste niet zo geweldig als de eerste twee)

of een B52 die zijn echt het beste kweet niet wat er allemaal inzit maar is heerlijk. kun je meestal bij de disco niet kopen

CokemanLalalala 14-03-2003 17:57

dit is toch zeker een grap

Isa 14-03-2003 20:36

Citaat:

CokemanLalalala schreef op 14-03-2003 @ 18:57:
dit is toch zeker een grap
nee,hoezo?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:04.