![]() |
Welk boek van Stephen King vind jij het beste?
en waarom? :confused:
|
ik lees geen boeken
|
(rare) Rose red
gewoon omdat dat een van de spannendste is ;) overigens die met die buitenaardse wezens in die stenen is ook wel goed maar weet niet meer hoe die heet... en de films zijn (y) |
Ik vind The Green Mile nog altijd een van de beste. IK heb inmiddels bijna alle boeken van Stephen King en vind ze allemaal heel goed. Op Misery na dan, die vond ik echt helemaal niks!
|
Hmm, ik heb eerlijk gezegt nog nooit een boek van hem gelezen, omdat ik gewoonweg mijn vrije tijd anders wil besteden. Het lijke me wel leuke boeken, maar lezen is niet mijn leukste bezigheid. :)
|
The Langoliers (y)...(4 seizoenen komt ie uit als ik t goed heb)
|
'Bag of Bones', in het Nederlands heet ie geloof ik 'Vel over Been'. Ik weet niet waarom, maar ik vind dat gewoon een van de spannendste en mooiste boeken van Stephan King die ik tot nu toe gelezen heb!
|
---> Letteren
|
De noodzaak.
Hij's koel en niet heel erg voorspelbaar. Ruig einde. |
de marathon
geniaal |
ik heb het boek De Vervloeking.. moeite waard om die te gaan lezen??
|
Christine, ik heb pas 2 en een half boek gelezen maar Christine vindt ik geweldig. :D
|
Hey, deze topic hadden we toch al ergens?
LUH-3417 |
Citaat:
Maar het is iets soortgelijks, dus ik doe deze toch maar dicht. Die andere kan je wel oppen, er is 3 dagen geleden voor het laatst in gereplyed. http://forum.scholieren.com/showthre...t=stephen+king |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:55. |