![]() |
3 Nederlandse gedichten
Schrik,
in die verdomde liefde Schrik om af te gaan en weer voor schut te staan en mij weer bloot te voelen daarna weer spijt hebben van mij zo te hebben blootgesteld Gewoon schrik om mijn gevoelens te uiten en niet weten hoe te reageren als hij er is ... gewoon daarom --------------------------------------------------- Weer hoop om te lachen om te springen en rond te dartelen om alles te doen wat ik niet kon door mijn verdriet Weer hoop om te geloven in de liefde en in het leven om alles te doen wat ik niet wou zonder jou --------------------------------------------------- Jij, ja jij daar! bent verleden tijd Ook al blijft het gevoel van liefde ergens achter in mijn hart Ik heb iemand anders hoor je me? dus kijk me niet aan met je zielige ogen die me alleen te vertellen hebben 'Ik wil je niet kwetsen' Versta je me? Ik wil je gewoon niet meer ------------------------------------------------- Ik heb deze gedichten gisterenavond geschreven ik werd een beetje overspoeld en dit is het resultaat van drie gedichten |
De eerste vind ik niet zo... Ik vind vooral het laatste gedicht erg tof! (y) En die tweede kan er ook best mee door!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:04. |