![]() |
kleine penis
Mijn vriend heeft een kleine penis,in erectie zo'n goeie 11 cm. Ik heb er persoonlijk geen last van, maar zijn er meisjes die het er hier wel moeilijk zouden mee hebben?
|
Vampiria, waar ben je?
|
ik niet, die van mijn vriend is ook niet echt groot. Weet niet precies hoe groot. Ik vind het eigenlijk zelfs beter. Mijn ex had een redelijk grote en dat vond ik zelfs een beetje 'eng'. Ik ben er dus wel blij mee.
|
Ik zou het er niet moeilijk mee hebben, makkelijk juist. Mijn vriend is wat bovengemiddeld qua grootte en dikte ervan, en dat is altijd best lastig bij het penetreren. Mijn ex-vriend was juist wat ondergemiddeld, dat was makkelijker:). Alleen als we vrij lang doorgaan met sex is het wel fijn dat m'n vriend 'bovengemiddeld' is, want dan voel je wat meer (ik word dan wijder en natter, dus minder wrijving), maar dat komt meer door de dikte dan door de lengte. Bij ex-vriend was dat ook niet nodig, want het duurde toch nooit langer dan drie minuten:)
|
Citaat:
Nou ja, ik dus. |
11 cm is zo klein ook weer niet. Ik weet niet precies wat het gemiddelde is van jongens in zijn leeftijd, maar hij hoeft zich mijn inziens geen zorgen te maken.
|
hij is 28
|
Ik zou er echt gene problemen mee hebben, zou het juist niet fijn vinden alstie erg groot is, lijkt me best pijnlijk....
|
wat noemen jullie erg groot? :o
|
Citaat:
|
Citaat:
dat is te groot ja |
Citaat:
|
Elf is genoeg om je G-spot te raken, geen probleem dus. En bekijk het van de positieve kant: die kleine penissen worden relatief nog harder, en het gaat toch om de hardheidsgraad. Zo'n enorm ding wat halfhard wordt, die voel je niet eens.
En is hij kort en ook dun? Dik is ook belangrijker dan lang. Ik denk dat mijn vriend gemiddeld is, we hebben het ooit gemeten. 18 lang en 3,5 tot 4 dik. En dat gaat net. Is eigenlijk een paar centimeter te veel. We moeten rustig beginnen zeg maar. En we kunnen niet alle houdingen. Soms bonkt het net verkeerd tegen een eierstok ofzo, en dat voel je wel! En het duwt soms te hard tegen mijn baarmoeder. Jullie kunnen alles uitproberen en net zo hard en onvoorzichtig als jullie willen. En wat het sexwoordenboek zegt over clitorale stimulatie tegen zijn schaambeen, dat kunnen jullie ook. Zal vast heel gezellig zijn. |
11 CENTIMETER??? :eek:
naja, hij zit wel tussen het nederlands gemiddelde (10-15), maar ik zou het wel leuk vinden als er wat meer aan zit... mijn eerste vriend had een penis van ongeveer 15 cm. dat was te doen, maar ik voel toch echt wel veel meer bij mijn huidige vriend. (het dubbele van jouw vriend) seks met hem is gewoon veel lekkerder. of dat aan de lengte of aan zijn techniek ligt weet ik niet zeker. ik denk een combinatie van beiden. maar he, het gaat erom dat jij blij bent met zijn penis. wat anderen ervan denken maakt toch niet uit?? |
TWEEENTWINTIG CENTIMETER????
Mijn God, waar laat je dat? |
Gaan jullie dan die penis gaan meten ofzo? :rolleyes:
|
Dat doen alle jongens.
|
Citaat:
|
dat is belgisch ..
|
Citaat:
|
Was het niet de dikte die het em deed ipv de lengte :?
En dannog: [quote uit Austin powers :) / algemene levenswijsheid ] : Its not the size that matters, its how u use it |
Dat is dus wel klein.
|
als jongen zijnde kan je daar nix aan doen. Kneem aan dat je daar niet op gaat afknappen. En jij weet het beste of hij je daar gewoon mee kan bevredigen en anders zijn er ook andere manieren.
|
Tjah het is natuurlijk wel klote als je een kleine hebt, maar als je vriendin er niks om geeft, why bother?
|
FA?
mwa het zal wel. Ben je je hele leven trots op je genotsstaaf blijkt ie te groot te zijn :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In de nederlandse vertaling staan er twee werkwoorden. In het frans een werkwoord en een hulpwerkwoord. Voor vlaminigen, die wat franstaliger zijn georienteerd klinkt gaan gaan meten nog niet eens zo gek, voor nederlanders is het absoluut fout. Wij zeggen: dus jullie zouden gaan meten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
mijn pik groeit dag met dag :D nu issi 18 .9573y4374y63784y358 centyimeter
|
11 CENTIMETER
jesus maarja, is t nederlandse gemiddelde egt tussen 10 en 15?? heel wazig ik d8 (zei mn vriendin) dat normaal tussen 13 en 18 was maarja... ik zit over de 18 cm heen :D :D :D |
Citaat:
de ene onderzoeker zegt dat het gemiddelde rond de 12 m ligt, een ander onderzoek zegt weer dat het rond de 15 cm ligt en weer een ander onderzoek komt uit op 18 cm laten we het er maar op houden dat alles onder de 10 cm "klein" genoemd mag worden en alles boven de 20 cm "groot" |
Citaat:
|
Ik lach me rot hoe mensen hier opscheppen over hoe groot z,n penis is ... de helft lult vet uit dr nek .. maar goed ... topic starter .. als je er geen probleem mee heb , dan is er toch geen probleem ?
|
Citaat:
|
gelukkig heb ik dat probleem niet.
|
Dan zit ik met 16cm er nog niet zo ver naast :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: