![]() |
Fields Of Rock
Wie gaat?
En: Meeten? |
wie weet... wat is de url van FOR?
|
Citaat:
|
ik ga wel (y)
|
Ik ga ook :D
kunnen we wel doen he, meeten?? |
Ik wil wel .. weet alleen niet of ik het red .. qua euro's
|
hmm ligt eraan wat er verder nog komt. ik hoop deftones. :)
|
present :)
|
IK GA :D
(en als iemand me wil meeten :confused: dan eh.. is dat een optie :) ) |
Citaat:
|
enne als er een meeting is kom ik wel ff langs ;)
|
Citaat:
|
ik heb mijn kaartje al en ga dus ook.. heb er wel zin in! Alleen wil ik nog wel een paar goeie bands zien komen want nu is het alleen disturbed voor mij...
Wat denken jullie dat er moet komen, ik zou chimaira wel gaaf vinden (komt nieuw album aan dus) |
Citaat:
|
Citaat:
mojo zegt genoeg. |
Ik heb een kaartje dus ben wel van plan aanwezig te zijn :D
Als er een meeting komt laat ik daar mn hoofd misschien ook wel even zien... |
s'avonds meeten, op het huge grasveld buiten en dan op de skatebaan wat drinken :) (na afloop dus he, SJOERD :mad: )
sjoerd zegt: liever binnen de hekken :) |
Citaat:
|
Nog niet zoveel namen bevestigd....ik wacht nog even af, 50 euro is best een hoop geld voor één dagje.
|
Citaat:
|
50? :| Pfoe.. als er nog kaartjes zijn als ik genoeg geld bij elkaarh eb (y)
|
Ik ga . . . en ga ook wel meeten denk ik zo
|
ik ga.
|
Als er nog een andere band die ik interessant vind bevestigd wordt, dan ga ik.
Hoop niet dat het te hard gaat met de kaartjes. |
'tallica komt toch ook op meer concerten ? en ja... mm... wel gein, beetje veel eh 50 neurootjes
|
Ik ga.
en mieten. |
WOeiii
*nu al zin in heeft* |
Ik ga denk ik niet meeten :(
Heb geen zin om de groep waar ik mee ga mee te slepen, en ik denk ook niet dat zij mee willen. Maar ik kan ze ook weer niet alleen laten want ik reis met hun of zij reizen met mij mee (als ik dan rijbewijs heb *hoopt*) . |
Fields of Rock sucks!!!
Papa Roach, Disturbed, Ministry en Deftones, Limp Bizkit, Metallica...allemaal kut! Marilyn Manson is nog wel een beetje te waarderen. Fields of Rock... Fields of POP zul je bedoelen |
das wel heel erg trui
|
die bands staan toch ook allemaal op rock werchter? (en dasn over 3 dagen verspreidt?
|
marilyn manson komt dus ik ga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Deftones komt ook (y)
|
Wat een hoerig festival hahaha. Vol met keurige sociaal geaccepteerde "extreme" muziek.
Anyways enjoy :D |
volgens mij word dat echt een kutfestival
en de line-up is tot nu toe ook om te janken Metallica Marilyn Manson Limp Bizkit pfffff grote namen, maar echt TE erg maar ja.... dat vind ik dan weer :p |
ik moet metallica gewoon een keer live gezien hebben, ze waren tenslotte degeen die mij 8 a 9 jaar geleden het ligt lieten zien
en marilyn manson is gewoon gaaf dus die wil ik ook wel zien |
Citaat:
|
Citaat:
ik vind dat ze ook nog ergens in een zaal alleen komen... dan ga ik |
Als een vriend van mij een fotopas voor FOR kan krijgen, krijg ik zijn kaartje, dus dan ben ik er wel :)
Anders red ik het niet qua finacieen gok ik. |
Citaat:
|
volgens mijn wel ja...
|
sjonge jonge wat een losers weer hoor... Wat voor een debiel ben je, als je Ministry, Metallica en Deftones pop noemt
|
Citaat:
|
Hmmmmkay
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar daar staat niks over op de sait? |
Nee zijn geruchten.... maar die sukkel zei dat
|
Citaat:
|
Ik vind de FOR site / mojo maar kut, ze wachten te lang met het bekend maken van meer namen. Ik wil weten of ik m'n kaartje kan gaan kopen voordat het uiverkocht is!
En ik weet niet wat de deftones nou doen, dan is het weer bevestigd en dan weer niet :confused: Op musicpagez.com staan ze wel al bij bevestigd - http://www.musicpagez.com/fieldsofrock/bands.php |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:32. |