![]() |
Speelt er hier dan niemand handbal?
Ey mensen,
k heb ff vraagje aan jullie of er hier ook mensen zijn die handbal spelen...... :D :) :p |
Ik speel het niet, sorry :)
|
:( :( :( :( *snik*
|
mijn zusje _TiggaH_ speelt handbal..
heb je iig iemand :P kus |
Yesyesyesyesyesyes :d :d :d :d
|
Nope, ik speel geen handbal. Maar ik vind het wel een heel leuke sport. En durf ook te beweren dat ik er heel wat van ken. Ik heb het wel enkele malen gespeeld. Enkele schooltornooien meegedaan, maar dat telt niet echt. ;)
Waar speel jij (club), hoelang doe je het al,.... |
omgeving eindhoven....al ongeveer 4 jaar
|
ik heb er 2 jaar geleden op gezeten voor een half jaar
|
Ik speel handbal in Limburg,BFC.
|
tuurlijk wel! ;) ik speel hij nu ruim 10 jaar in hengelo en het bevalt prima!!! :)
|
Ik speel nou al twee en een half jaar handbal. Dat is in het noorden met een competitie van . Tegen 3 Friese Clubs, 5 clubs uit drenthe en 3 clubs uit Groningen. Best cool. Ik speel afwisselend: Hoek, Opbouw en Cirkel. Een beetje allround zeg maar!!! We komen uit winschoten en worden Blue Stars genoemd. Ik zit in de A- Jeugd en ben eerste jaars. A-jeugd is dit jaar namelijk van geboortejaar 1984, 1985 en 1986. Meer weten? Dus er is echt wel een handballer!!!
|
ik heb 5 jaar handbal gespeeld.
|
nope...
|
en ik speel het ook!!!!!!!!!! al vanaf ik nog een klein liefkindje was..
|
ik speel handbal !!
(reactie komt op tijd;)) |
Ik heb verscheidene tournooien gespeeld maar ben nooit officieel lid geweest van een club.
Heb paar x gescoord. Maar was meer keeper. Omdat ik ook voetbalkeeper was en dan is handbalkeeper wat makkelijker |
Citaat:
|
Sorry :)
|
ik handbal!!!!
ik speel overal, waar de cpach me wil hebben. zit in de b1 van berdos zijn hier nog mensen die handballen uit de omgeving van alkmaar... |
ja ik speel het ook, alweer bijna een jaar
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:10. |