![]() |
^$#%#! kras in cd
In me favo cd van Nirvana (Nevermind) zit een kras :mad: .
Heeft iemand misschien een tip om er iets aan te doen???? |
Nieuwe kopen :D
|
Citaat:
|
downloaden en in je hoes doen (y) haha
|
Citaat:
Er zijn ook speciale aparten waarmee je zo´n kras kunt weg werken, maar die zijn erg duur. Het beste kun je gewoon die cd downloaden/kopiëren. |
met een zachte tandenborstel tandpasta er overheen smeren
|
Citaat:
|
maar er mag geen water opkoen dat is slecht mag tandpasta wel dan???? enne in tandpasta zitten toch ook kleine korreltjes of zo als je het weg veegt zitten er meer krassen op??
|
Citaat:
WHAHAHA (y) |
Citaat:
|
Gewoon wegflikkeren en een nieuwe kopen. Kopieeen zijn ultralame en dat wil je niet in je collectie....
|
aah daar is den zogenaamde heilige mensch zonder EEN kopie..
|
ik heb ook zeer weinig kopieen (van de laatste jaren alleen cd's die ik samen met vrienden heb gekocht of verzamelcd's van losse nummers zelf gemaakt), maar als er 1 kapot gaan of als ik er 1 kwijtraak, dan kopier ik hem...
ik bedoel, het geld groeit niet op mijn rug en er zijn zoveel vette cd's die ik dan beter kan kopen.. |
Ja ik ben heilig.....eat-a-dick gast.
|
ik koop meestal samen met een maat 2 cds en dan kopieren we ze voor elkaar ;) *wij zijn slim*
|
Citaat:
|
aaah verrot (n)
|
Ja gast....
|
hehe fool
|
dalijk gaan ze hier nog cds op elkaar kapotslaan ;)
|
Wat zei ik nou Mr. T? Shut the fuck up....
|
Citaat:
|
hijs braaf
|
Citaat:
:D |
"waar blijven de cds"
|
Gotta love those metalheads :D Sadisten! haha
|
Citaat:
~applaus~ |
Citaat:
|
Citaat:
|
zorgvuldiger omgaan met je cd's.
als het een ernstige kras is, dan koop je een nieuwe. |
ach die cd is te koop voor 5 euro ofzo als je goed zoekt..
|
Ligt eraan...
Is het zo'n soort kras waarbij het zilveren laagje (de data dus) er vanaf is, of is het alleen een kras in het plastic aan de onderkant? Er zit maar 0,2 mm plastic ofzo aan de bovenkant, dan een laagje zilver ofzoiets waar de data op komt, en dan is de rest weer plastic. Als alleen in dat onderste gedeeltje plastic een kras zit, kan je dat (heel voorzichtig) weer egaal maken/laten maken. Daar zijn toolkits voor te kopen... |
Citaat:
|
Citaat:
Geldverspilling. Cds van mn favo bands heb ik wel origineel, maar de rest van mn geld geef ik liever uit aan concerten & bandwear dan aan legale cds. Zo. *lalala* |
Citaat:
wat is daar nou dom aan? |
kben een arme student
dus ik heb maar weinig originele zooi misschien 50 ofzo |
Citaat:
ik heb zelf 5 gebrande cd's waarvan 3 cd's zijn van kleine bands (waaronder intestterror©) dus die zijn niet als geperste versie verkrijgbaar, 1 heb ik gekregen, en die andere kon ik nergens origineel vinden dus heb ik em laten branden. |
Citaat:
|
Citaat:
khad t erover hoeveel origineel ik had |
ja dat is wel vaag....
volgens mij wou ik op je reageren en toen schreef ik blijkbaar ineens een heel ander verhaal.... |
Citaat:
ik heb stuk of 20 gebrand en stuk of 200 orgineel dus da mag in verhouding vind ik zelf zolang je maar geen 200 gebrand en 3 orgineel hebt en zo af en toe een cd branden schijt aan maja een orginele cd hebben is altijd stoerder staat ook mooier in je kast! :p |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
zekers!! |
dat is waar iels :)
maarja kheb iets van 250 albums op me pc :) |
jamaar jij bent ook stoer =)22
|
Citaat:
wij zijn satanisten |
22, the number of the beast gedeeld door 30.27272727272727227272727.....:D
|
hehe
(y) |
Citaat:
mensen die niet toe durven te geven kopietjes te hebben, verstopt op de eikenhouten zolder |
Citaat:
http://irpg.sourceforge.net/ijlen/im...miles/nono.gif beukehout! |
hehe :D
met een vleugje GRENEN |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:31. |