![]() |
Wie weet een geschikt onderwerp voor een betoog ( NL)
Ik moet binnekort een betoog houden voor Nederlands. Weet iemand een goed onderwerp????
|
doodstraf?
|
Euthenasie, homohuwelijk, aanleg Betuwelijn, Schiphol 5e baan, Puntenrijbewijs, Asielzoekers, Abortus, Gevangenisstraffen, de monarchie in Nederland, verplicht donor zijn, normen en waarden in gezinnen en op scholen
|
Citaat:
Alle afgezaagde onderwerpen dus |
De naam van God niet ijdel gebruiken.. (kom er maar eens op.:S ) Dat is het onderwerp voor mijn betoog (schriftelijk) als tentamen.. Ik heb geen andere keus, het is me opgedragen..:(
|
Citaat:
|
alle ethische kwesties zijn goed omdat je daar tenminste een duidelijk standpunt over kan innemen en als er daarna een discussie moet komen komt die waarschijnlijk ook goed op gang.
|
passief roken
|
Vegetarisme, proefdieren (nee hoor helemaal niet afgezaagd), anti roken reclames, mode, de oorlog tegen Irak, homoseksualiteit, veiligheid bij evenementen, gedoogbeleid, huiswerk, nieuwe Europese lidstaten, verdere Europese eenwording, stemrecht voor 16-jarigen, gekozen premier, de monarchie, Bush, mensenrechten, ontwikkelingshulp... Kan zo nog wel ff doorgaan...
|
S&S --> Moderne talen
|
zinloos geweld, had er 2x een 8 voor :D
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:00. |