![]() |
vinden jullie van deze bands?
Nonpoint
Disturbed 30 Seconds to Mars Evanescence |
kut.
|
Citaat:
|
nonpoint vind ik wel okay.. de rest ben ik geen fan van.
|
kvind de eerste 3 egwel master :cool:
|
master?
|
goeie bands
|
30 secs to mars heeft wel wat, heb ik al een tijdje niet gehoord... dat was toch van die psychedelische shite...
|
Nonpoint = goed (y)
Disturbed = goed (y) 30 STM = goed (y) Evanescence = ken ik niet Zo. |
ik ken alleen disturbed en die vind ik niet gers
|
Nonpoint kankje vertellen is toch een echte aanrader hoor, download What a Day, Orgullo, Hide & Seek, Your Signs, Endure of Hands maar eens, goeie shit! :p
|
Nonpoint vind ik goed, ik blijf die cd's kopen, maar bij elke cd denk ik 'ze kunnen toch wel beter!'. Het lijkt dat ze een groot potentieel hebben, maar niet benutten, paar hele sterke nummers (zowel op statement als op development), maar rest opvullertjes. Toch blijf ik ze blind kopen :P
Disturbed, tja, die 1e cd was niet onaardig, maar live zuigen ze ontzettend, gebruik van een dat-tape zuigt ook, als je niet volledig kan zingen, doe dat dan ook niet op cd. 30 seconds to mars - Goede band, ben benieuwd of ze ook door blijven gaan, ik geloof dat de gitarist er uit is, maar ik ben benieuwd waar ze mee als opvolger komen eigenlijk, terwijl die nog wel even op zich zal laten wachten, vond ik dit een van de betere cd's van vorig jaar evanesence (ofzoiets)- ken ik niet veel van, wat ik ken, vind ik kut. |
Nonpoint - nooit van gehoord
Disturbed - ken ik niet veel van, wat ik ken is wel ok 30 Seconds to Mars - hebben een paar super mooie nummers, de rest wel ok Evanescence - super :D ik heb het album (y) het is wel allemaal een beetje van hetzelfde, maar dus i.m.o. allemaal goed :D |
NR2! Dat nummer forsaken is zzzzzooooooooo Goed! (y)
|
Grafbands.
|
eerste 3 ken ik of alleen de naam van, of helemaal niks van...
evanescence is goed :):) |
Citaat:
idd, geef mij maar pantera... |
Citaat:
|
30 seconds to mars is wel aardig.
|
ik ken ze niet
|
Citaat:
Wat je zegt is dit: Nonpoint - wie? disturbed - ja, een clipje op de box van hun is wel aardig! 30 seconds - die zanger is wel een lekker ding en ik geloof dat ik ooit iets gezien heb ofzo, laat ik maar zeggen dat ze aardig zijn. evanescence - ja, dat is apart, die heb ik gedownload en het maakt me niet uit dat ze voor geen meter origineel zijn of zo poep als de pest, ik als 15 jarig meisje vind dit wel erg leuk. |
Citaat:
30stm: de zanger is idd lekker, maar dat heeft verder niks met de band te maken :rolleyes: ik heb hun album op mn computer staan, en die vind ik gewoon goed. en het spijt me heel erg voor jou dat je dat niet gelooft :rolleyes: over evanescence, het kan me geen reet schelen dat jij het een kloteband vindt, we hebben nou eenmaal niet allemaal dezelfde muzieksmaak... |
Citaat:
|
Citaat:
|
geef mij maar Guns N' Roses
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ghey |
Goede bands, heel goede bands
|
ik ken alleen disturbed en tstm
die vind ik kut. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ken alleen 30 seconds to mars, heb ik wel eens wat van gedownload omdat iedereen het alhier aan het bejubelen was. Bleek het gewoon suffe, ongeispireerde, slaapverwekkende muziek te zijn, viel dat even tegen... De rest heb ik nog nooit van gehoord en zal ik naar alle waarschijnlijk ook wel driewerf ruk vinden.
|
wel redelijke bands, maar niet schokkend goed ofzo
|
gay
|
bloodhound gang = humor :D
|
Citaat:
|
hahahah master is een toffe band!! wie kent master??
|
heh bah
|
Citaat:
|
De rest is niet geschikt voor detties.
|
Niet mijn ding
Hou het op tool jij, die zijn excellente :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:51. |