![]() |
zakje Trek!--> vies!!
Ik lig hier bijna te braken in mijn computerstoel! Dat spul is net stukjes rubber drijvend in kunstmatig paprika poeder-soep.
:mad: geldverspilling! koop het maar niet. *pakt telefoon en belt boos de klantenservice* |
kvond het wel lekker :)
Heb de kaas&bacon al een paar keer gehad. Btje strooikaas en ketcup erbij... heerlijk. Ook de Pikant Tomaat vond ik wel lekker, ook met wat strooikaas. |
Zakje wat?
|
Citaat:
die had die reclame van die kerel die in de toekomst kon zien. Dat was wel handig want toen wist hij dat hij zelf eten moest maken omdat die anderen niet voor zijn afspraak konden komen ofzoiets.. je snapt er nu vast nog niets van, maar goed, ik brabbel door en door en door :p |
en de gebaren tolk tijdens een paardenrace
|
Ik heb het ook wel es geprobeerd, het was net één enorme grote kleffe deegbal met heel erg in de verte een vleugje paprika. Hmmm... ga toch maar weer terug naar Cup a Soup....
|
is het vergelijkbaar met uno noodles? die zijn namelijk ontzettend goed te eten :)
|
Je moet die zakjes natuurlijk wel eerst vijf minuten het water er in laten trekken, anders heb je soep. Als je het vijf minuten laat staan is het goed te eten hoor, hangt ook af van de smaak, ik vind kaas bacon het lekkerst en ik heb ook al sweet sour en tandoori gegeten maar die vielen tegen.
|
:S Ken ik niet
|
ik heb et laatst ook gehad. ik heb er lang over gedaan om het weg te krijgen. ik had smaak tandoori.
het is niet het zelfde als die zakjes noodles, want die zijn wel lekker |
Citaat:
|
ik vind ze heerlijk. vooral de tandoori en de curry. kaas/bacon eet ik niet en de andere heb ik allemaal geprobeerd en waren op zich ook wel lekker.
~SKIP~ |
Je moet er niet teveel water bij doen, want dan heb je geen saus maar soep. Ook moet je ze zeker 5 minuten laten staan en ondertussen een aantal keer roeren. Dan wordt de pasta zacht (anders zitten er allemaal van die hardere stukjes tussen). Ik vind ze overigens heel lekker....
|
Citaat:
|
Ik vind het er eerlijk gezegd niet al te smakelijk uitzien...
|
Citaat:
het zijn hele dikke slierten (beetje de vorm van een platte veter zeg maar) en het smaakt best wel hard en niet echt lekker. Noodles zijn (y), maar Trek niet. Nee bedankt. |
De reclame van Trek! is die van die gebarentolk die een harddraverij voor paarden moet vertalen......die is humor:D
Trek! is gewoon niet te eten. |
Citaat:
trek reclame is dat wijf die in gebarentaal die paardenrace moet vertellen.. (ik kijk te veel tv...) ik heb iets van tomaat nog wat gegeten ofzo.. was heeeeeeeeeeeeeeel rare substantie... niet echt smakelijk.. wilde eigenlijk kaas bacon maar die hadden ze niet bij mn AH... |
Ik dacht ff aan een zakje met sperma... juist ;)
|
Citaat:
|
Gore, chemische troep. Net als Uno Noodles. Verschrikkelijke vieze derrie.
cup-a-soup = (y) |
Citaat:
|
Citaat:
ZE WAREN NOG HARD!! en t zag dr uit (en rook ook) naar KOTS! voor mij niet meer... :eek: |
Om maar niet te beginnen over die "vernieuwde" versie
van de Noodles van Uno (c) ... http://www.smileys.nl/images/small/beweeg/23.gif http://www.smileys.nl/images/small/beweeg/23.gif http://www.smileys.nl/images/small/beweeg/23.gif Trek! heb ik eerlijk gezegd nooit op... en zo te horen hoef ik die zooi ook niet :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
en ik kreeg een gigantische schadevergoeding :P |
Citaat:
|
(n) (n) (n) neen, bah, :eek: sterf allemaal met die vieze trek! :mad:
|
Citaat:
*gaat meteen bellen* |
Citaat:
|
Mijn moeder had dat een keertje, 't zag er niet super uit, rook niet super en smaakte precies zo... beetje naar kots...
Mja, die Noodles gaan nog wel, maar die zijn na twee keer ook niet zo lekker meer :( |
Citaat:
|
Ik vond t eigenlijk wel lekker... maar de eerste keer smaakte het meer naar soep dan naar vast voedsel... mss teveel water ofzo
|
Mwah. Ik vond het best te eten. Het is nogal zoals de meeste noodel-stuff. Niet echt om over naar huis te schrijven, maar niet bar-slecht.
(Behalve dat Spagettheria spul van Knorr. OK, dat zijn geen noodles, maar wel héél erg lekker.) |
Ik vond het niet super lekker... Ook vind ik het een foute combinatie, want het is geen soep, maar het is wel heel vloeibaar.. De smaak viel opzich wel mee, maar je eet het niet omdat het lekker is ofzo. 'k zal het dan ook zeker niet meer kopen.
|
Citaat:
|
trek italiaanse tomaat is lekkur! niet te veel water doen (zodat ze NET onder staan. echt niet meer) en dan vijf minuutjes wachten. je moet er niet zoveel water bij doen als kuppesoep.
|
heb een keer tomatenzuk geprobeerd Echt ranzig. heb het halverwege weggegooid
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb verschillende smaken geprobeerd, ik vond het niet lekker.
------------ L1 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:39. |