![]() |
problemen met verliefd worden
ik vroeg me eigenlijk af..tis 3 jaar geleden dat ik voor t laatst verliefd ben geweest op een meisje
sindsdien niet meer bij mij is t zo dat ik niet snel met een meisje wat begin want ik wil echt eerst voor haar wat voelen.. ik zie echt zoveel leuke meisjes maar das nie genoeg voor me..en dan kan t soms uitlopen tot lust..maar das nie bij ieder meisje zo soms heb ik ook wel eens dan denk ik oh ik krijg t warm van dat meisje maar is t na een paar dagen weer weg.. iemand maakte een keer een grapje van dat mn hormoonspiegel naar de klote is :D neh maar ik mis eigenlijk best t verliefd gevoel wat ik toendertijd had dus heb geen idee hoe t komt.. ik heb zelf nog nooit een relatie gehad en alleen vakantievriendinnetjes of ik viel op een meisje die al bezet was of ze zag mij nie staan..maar dat was toen...nu heb ik nie meer t gevoel gehad..hier wil ik verder meegaan... ach misschien stel ik me aan en is er gewoon niet ''het'' meisje langs gelopen of heb ik haar nog nie ontmoet.. |
aaww, Maarten :)
Mja, ik hoef je niet te vertellen dak het wel ken.. tot dr zo een spaanse meneer voorbij kwam huppelen, alhoewel ik nou niet tot over mn oren verliefd ben.. Ja, ik zou echt niet weten waar het nou aan zou kunnen liggen.. Of er wel een bepaalde oorzaak is of weet ik veel wat.. Misschien is gewoon de manier van verliefd worden veranderd? Dat je steeds zoekt naar het gevoel dat je toen had, maar dat je het nu gewoon op een andere manier krijgt ofzo? Ach ja, ik weet het ook niet.. Als je het kan verklaren.. let me know :P |
MegaManX = ingewikkeld..dat weet ik wel :o
|
Citaat:
neej, volgens mij is iedereen ingewikkeld.. en alles is ingewikkeld.. bluch hihi |
Citaat:
.. *pakt houten hamer* .. *KLAP* :p Sorry :o Ik zit veel te lang op mijn werk :d *gaat maar weer verder* :o |
Ik snap idd wel dat dat vervelend is. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit in mijn 16-jarige leven een echte relatie heb gehad. Sterker nog, mijn laatse vriendje was in groep 5 :o :o :o :o (en dat steld dus nix voor :eek: ) Maar ik kan me wel voorstellen dat je het mist. Misschien moet je minder op zoek gaan, ik ontmoet nu zelf hele leuke jongens, terwijl ik juist nie op zoek was. Ik weet nie egt wat je er aan doen kunt. Misschien kun je gwoon proberen om eerst vriendinnen te worden
|
Hoe oud ben je eigenlijk
|
Citaat:
|
Citaat:
en ik ben ook nie op zoek..ik laat t altijd op me af komen..maar de kriebeltjes krijg ik gewoon nie meer...tenzij Arnhem de verkeerde plaats is :) |
ik wordt ook niet meer verliefd, maar dat komt omdat ik het mezelf verboden heb dus tja, denk niet dat je hier veel aan hebt...
|
Ik ben ooit 1 keer echt verliefd geweest, die relatie is toen op dramatische wijze stukgelopen. Het is nu meer dan 7,8 maanden geleden, maar nog steeds zit ik ermee. Ik wil wel weer zo verliefd worden, maar ik kan het met niet meer voorstellen verliefd te worden, noch ooit zo'n fantastisch persoon te ontmoeten...
Maar ja, time will tell zullen we maar zeggen, toch? |
Citaat:
|
Citaat:
maar als ik iemand leuker dan gemiddeld dreig te gaan vinden hou ik m gewoon uit mn leven... zoveel mogelijk. dat helpt... maar alhoewel ik het zelf niet wil weten, als ik verliefd word ben ik ook gelijk hopeloos verloren.. >heb een grondelijke hekel aan verliefd zijn... erg he:)< |
Citaat:
nee maar ik ben wel serieus over dit topic maar ik vind t gewoon vreemd dus.. |
de eerste keer dat ik verliefd was, was in groep 3, op Daan
Toen in groep 6 op Sanderijn Toen in groep 7 op Hilbert en dat was verliefdheid in de zin van puur platonisch. In die tijd dacht je nog helemaal niet aan seks en als een jongen naar je keek was al reden genoeg om een ont[ploffing in je buik en een rood hoofd teweeg te brengen. In de puberteit ben ik 1x verliefd geweest op een jongen waar ik nu nog mee ben. Tussendoor heb ik wel iets gehad met anderen maar dat was gewoon een ' fijn en vertrouwd' gevoel. Naarmate je ouder wordt laat je je hoofd niet meer zo snel op hol brengen, en de gierende hormonen en impulsiviteit bedaren ook. Op hogere leeftijd ga je een partner steeds meer afwegen, je gaat een balans opstellen, je bent er zeg maar erg rationeel mee bezig. De spontaniteit is een beetje weg omdat je niet meer op zoek bent naar iemand voor even, maar iemand voor je leven ( ok iets minder mag ook wel). Bij echte verliefheid maakt het niet uit wie het is en of deze persoon goed voor je is, het is gewoon het moment, de fantasie, een soort bewondering en je vereerd voelen als deze persoon naar je om zou kijken maar of dat ook perse het beste is... |
Citaat:
|
tja, ik ben *tel* 2 jaar geleden eigenlijk voor het eerst en laatst echt verliefd geweest wat na een maand of 2 ook weer voorbij was..
voor de rest wel willen maar niet worden.. tlijkt me niets ongewoons, no worries ;) |
Ik heb problemen met verliefd worden, omdat ik gewoon te vaak gedesillusioneerd ben achtergelaten door allerlei meisjes die zogenaamd het beste met me voorhadden als 'goede vriendin' maar me ondertussen keihard met naaldhakken op m'n ziel trapten.
schijt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:53. |