![]() |
[fototopic] psychedelische goa mensjes
dragen jullie ook allemaal vrolijke kleuren , aparte kleding , gekleurde dreads in het haar enz...
laat een vrolijke foto van jezelf zien :rolleyes: |
Citaat:
|
ja baas
|
Citaat:
ben vast geen 100% true goahead maar nee ik draag geen speciale kleding :P zie op feestjes de mensen er vaak ook niet super raar bijlopen ofzo.. soms iets met een psychedelic printje oid maar meestal wel vrij normale party kleding |
Woeiiiiiiiii
Nee dus. |
Goa is puik, maar ik voel niet de minste drang neonlampen in m'n haar te hangen, laat staan mijn posts te verkrachten met allerhande carnavaleske uitspattingen.
Hiep hoi, ga op google zoeken ofzo, als je graag foto's wilt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
je kan er toch zelf een betekenis voor maken.
maarja..wat betekend het volgens jou dan?? |
goa is fantastisch , maar ik zie er niet goa uit.
of meeeebie openen we een apart topic voor gabbers nu??? |
Citaat:
Wat zou een rolleyes nou betekenen? Rolleyes betekent dat je met je ogen rolt, en wanneer rol je met je ogen? Juist, als je iets belachelijk vindt of je eraan ergert of iets in die trant... (omg, waar maak ik me druk om.. *rent gauw topic uit* ) |
Citaat:
|
gay
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat heeft dit met psychedelic (sche) te maken ????????
|
Citaat:
hell = trui |
Bla bla bla.....
What's that, Cher? Yeah, when they're not talking about me I get bored too.... :rolleyes: |
Citaat:
ik gebruik em op t zelfde moment als dat ik t irl ook zou doen, en dat heeft voor mij niks met sarcasme te maken... Laten we het erop houden dat mijn betekenis een heel stuk dichter in de buurt komt dan die van de topicstarter... :S (mag ook wel na 2,5 jaar op t forum :o :p ) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:06. |