![]() |
Verschrikkelijk: OOTE--Jan Hanlo
OOTE
Oote oote oote Boe Oote oote Oote oote oote boe Oe oe Oe oe oote oote oote A A a a Oote a a a Oote oe oe Oe oe oe Oe oe oe oe oe Oe oe oe oe oe Oe oe oe oe oe oe oe Oe oe oe etc. Oote oote oote Eh eh euh Euh euh etc. Oote oote oote boe etc. etc. etc. Hoe boe hoe boe Hoe boe hoe boe B boe Boe oe oe Oe oe (etc.) Oe oe oe oe etc. Eh eh euh euh euh Oo-eh oo-eh o-eh eh eh eh Ah ach ah ach ach ah a a Oh ohh ohh hh hhh (etc.) Hhd d d Hdd D d d d da D dda d dda da D da d da d da d da d da da da Da da demband Demband demband dembrand dembrandt Dembrandt Dembrandt Dembrandt Doe d doe d doe dda doe Da do do do da do do do Do do da do deu d Do do do deu deu doe deu deu Deu deu deu da dd deu Deu deu deu deu Kneu kneu kneu kneu ote kneu eur Kneu kneu ote kneu eur Kneu ote ote ote ote ote Ote ote oote Ote ote Boe Oote oote oote boe Oote oote boe oote oote oote boe - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - uit 'Verzamelde Gedichten' van Jan Hanlo (1912-1969) Dat ze dit een GEDICHT noemen! Als iemand zoiets hier neer zou schrijven, werd het meteen gesloten...maar dit komt zelfs in een bundel terecht :o:eek: Ben ik de enige die dit gewoon totale onzin vind? |
Haha
lees hem maar eens hard op of zacht :D |
Ik zie er de humor wel van in eigenlijk :D
Maarja...echt serieus kan je het niet noemen ofzo..moet dat? :) |
Citaat:
|
Het is wel origineel!
Ik heb hier nog nooit zo'n gedicht gezien :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is goed! Ik denk dat een belangrijk verschil tussen dit en onzinnige rommel gemaakt wordt door of het serieus bedoeld is of niet (wat je er wel aan af kunt lezen) en dan vooral of het iets bijzonders (iets nieuws) met je doet; dat doet dit.
|
Citaat:
|
Nouja...het is wel een gedicht waarbij je een gevoel krijgt (negatief/positief ;)) Sommige gedichten doen helemaal niets met je :)
|
Citaat:
Het woord 'gedicht' is hier niet van toepassing, eigenlijk. Het is een 'zooi geblaat' bij elkaar, wat me inderdaad een gevoel doet krijgen. Maar of dat dan goed is..Nah, imo niet. |
:d
|
Daarom vind ik het altijd zo moeilijk om te beoordelen of iets hier wel of niet serieus bedoeld is...
Ergens voel ik wel wroeging: als ik dit bedacht had, had ik dan ook een bundel kunnen uitgeven? ;) |
Ik vind 't geweldig.
|
ik vind em ook cool
maar een gedicht in die trant is na deze zeer moeilijk nog origineel te krijgen :) |
Poëzie van de bovenste plank,
adembenemend mooi en een brok in m'n keel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
zoals in het Grote Parodiën boek stond, als parodie op dit gedicht, wel te verstaan:
OTE OTE OTE BOE klote regel zonder clou |
Citaat:
ik vind de parodie koel. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:52. |