![]() |
Tattoo? wie?
Hey!
Welk pesoontje heeft hier een tattoo? Ik ben van plan om er 1 in de zomer te laten zetten (y) linksonder op me rug iets arabisch! Wat voor tattoos hebben jullie? Hebben jullie daar ook plaatjes van? |
kep dr geen :S
NOG niet |
geen .. zal er waarschijnlijk ook nooit komen
|
|
Citaat:
;) |
Juh ik heb er 1
geen plaatjes tho |
ik zou hem niet in de zomer laten zetten als ik jou was..
|
Nee inderdaad.
|
ik heb de eiffeltoren op mn piemel, op ware grootte....
|
Citaat:
hahahahahahahahaha |
Citaat:
sjezus,wat doe jij hier? |
Citaat:
|
Citaat:
ja, ik post hier niet dat ik graag een tattoo wil nee.... |
Kwil een D op m'n ene tiet, een & er naast, en een G op m'n andere :cool:;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb er geen , zou er als ik 18 ben wel een willen
ik heb deze nacht wel gedroomd dat ik er een had :confused: |
|
ik 11 of 7 ligt eraan of je de 5 sterren die ik heb apart telt :|
|
ik heb er een in mijn rechterzij, geen plaatje
binnkort een elfje op mijn rug, zodra het hele geldgebeuren me meezit |
Ik heb er 3.
En daarom ben ik vet stoer. |
een vlindertje op me enkel :D hij's supermooi maar het laten
zetten doet wel errug veel pijn ;) |
Citaat:
ik heb er geen, ben bang dat ik er spijt van ga krijgen enzo. |
Nee, er past niets genoeg bij me.
|
Citaat:
|
|
ik wil een ster aan de binnenkant van mn pols.
maarja, dat zeg ik nu, vorig jaar wilde ik nog een kittie-logo op mn onderrug. zegt genoeg denk ik ;). dus ik wacht maar tot ik minstens 18 ben, hopelijk weet ik tegen die tijd wat ik wil :D |
Citaat:
|
ik heb er 1tje op mijn onderrug
het is een roos bloemetje met blauw in en stekeltjes aan de boven en onderkant maar heb geen foto sorry |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ontopic; ik wil twee voetstapjes ergens.. En dat ergens is een plek waar ik ze makkelijk kan verbergen (ze zijn voor mezelf, niet voor de hele wereld...) en waar ze op een mooie plek zitten... En dat is onmogelijk :D Mooie plekken zijn; schouder, pols, onderrug Verbergbareplekken zijn; onder je voet, op je voet, onder je haar (hmm) en op je reet... Zie dát maar eens te combineren! |
|
Een heel klein ankh-je tussen duim en wijsvinger.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mooi!
|
ik heb er ook eentje, op m'n rechterschouder.
een tribal-draak als ik twintig word laat ik er nog één zetten, linksonder m'n navel (schaamstreek dus ;)), een chinees teken denk ik (muziek, liefde, vriendschap... zoiets) xxx |
Nu zijn we nog jong en mooi, maar zo'n tattoo is niet iets tijdelijks, en hij wordt er bovendien niet mooier op in de loop der jaren. Dus dan zie ik zo'n grijs omaatje voor me, in d'r incontonentieluier in het verpleegtehuis, en die heeft dan en zeer suggestieve tattoo op een heftige plaats...lijkt mij persoonlijk wat minder.
|
kep er geen 1, alst kon zouk mijn hele onder armen vol willen laten tatoeren met allemaal tribals en clowns en daan oowk mijn rechter onderbeen vol! m aar ja...geen geld en kan oowk niet echt met het werk wat ikke ga doen, veel meet klanten omgaan en zow, en om dan onder de tattoos te zittuh wordt uhm oowk niej! :D
|
Ik ben een Roosendaalse, met carnaval zijn we tulleptaonestad (is een vogel) en die is echt wel mooi! Dus misschien een klein tullepetaontje op mn schuderblad, links. Of een lieveheersbeestje, een mooie..Maar ik weet het nog niet precies...Wil er wel eentje iig, ben alleen btje pijngevoelig
|
Citaat:
|
ik heb er geen en dat zal altijd zo blijven, vind ik
|
Citaat:
|
Citaat:
Bovendien, in onze hele generatie zijn tattoages al lang niet meer taboe. Je zal in het bejaardehuis hoogstens de tattoages van je buurman vergelijken met je eigen. En de verpleegers en verzorgers dan vinden het ook heus niet gek hoor. (bovendien, als je iets nu laat zetten en het nooit laat her-inkten is ie als je 60 bent niet veel meer als een vage vlek.) |
Kheb een chinees teken van dragon op mn tiet (links) en op mn kont (rechts) een zelfontworpen draakje
|
Citaat:
|
vlammen op de beentjes
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:45. |