![]() |
Sluipschutters enzow
Ik ben opzoek naar mooie schiet spellen van oorlog spellen enzow.
Sluipschutter spellen en andere dingen vind ik vet tof. Ik ken er alleen helemaal geen!!!!!!! Hebben jullie ideeën? |
Als je er helemaal geen kent hoe kun je dan weten dat je ze mooi/tof vind? :rolleyes: :p
|
De Delta Force reeks. Ik heb om heel eerlijk te zijn alleen deel 1 en 2 gespeeld, waarbij ik tot de conclusie kwam dat deel 1 toch een stuk leuker was/is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Medal of Honor is ook goed
|
Deus Ex, geen oorlogspel mgoed, wel errug gaaf. Graphics zijn niet echt meer van deze tijd... maar who cares?
Het is tenminste wat uitgebreider dan de standaard shooter. Een interessante en uitgebreide verhaallijn bijvoorbeeld. ;) Ennuh... hijs vast wel ergens voor vijf euro in de ouwespellenbak te vinden. :) |
Citaat:
En je kunt er inderdaad lekker mee snipen :) (houd wel je ammo in de gaten) |
Downloaden
|
|
splinter cell
rtcw multiplayer heeft ook een sniper, maar dan is niet altijd even handig... |
Citaat:
Dat is warez! |
splintercell is sluipen
waarom heeft nog niemand hitman gezegd? daar is het toch het idee dat je iemand sniped? of niet? (kheb het nooit gespeeld) binnenkort vietcong |
Citaat:
|
Ghost recon ook een schietspel, kun je zelf kiezen wat voor persoon uit het leger je wilt zijn.
|
Citaat:
|
Ehh, Silent Sope deel1&2&3 ?
Het hele spel door ben je een sniper.Beetje kort en alleen leuk in de arcadehal :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: |
Counter strike
|
Citaat:
|
Blobal Operations kan je ook goed mee sniperen
|
redelijk, alleen het zijn bijna alleen maar binnenruimtes, de wapens zijn wel vet
|
Citaat:
Maar sure, roept u maar een tijd/datum. Server neem ik aan gewoon op de Novalogic server? |
DELTA FORCE!! Land warior(nummertje 3 in de reeks) is erg goed, Task Force Dagger(nummer 4, de laatste) is iets minder....maar zeker tof, en Conflict Desert Storm(erg up to date nu...:D)
|
Delta Force, Blackhawk Down (dat is de laatste)
erg leuk, vooral online uiteraard en je kan er goed mee sniperen |
Citaat:
|
medal of honor allied assualt spearhead en al die uitbreidingen
battlefield 1942 road to rome |
operation flashpoint ^_^'
|
delta force is errg gaaf
vooral online *memories* |
Citaat:
ook nu nog een echte aanrader, vooral met een grote groep vrienden, en dan met voice communication, wat in het spel zit |
Commandos: Behind Enemy Lines
Commandos: Beyond The Call Of Duty (Mission Pack) Commandos 2 (y) |
AWP @ Counter-strike :cool:
|
Citaat:
|
counterstrike is het beste
-is gratis -is goed -meeste online gamers -1337 spel :D |
battlefield 1942!!!!
snipers heaven!!!! je hebt in iedere map zulke goeie plekken!!! maar kempers zijn er niej welkom.... |
Citaat:
Verder is Hitman wel heel koel. Maar dat is niet waar LoveMaster naar op zoek is volgens mij :o Unreal Tournament Assault Overlord heel gaaf level :o |
Heeft iemand programmatjes voor online te gamen voor die spellen?!
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:27. |