![]() |
Cyberchrist
|
Heey cool heel onverwachts ook als je naar beneden scrolled (je snap vast wel wat ik bedoel) echt mooi.
|
Doet me heel erg denken aan zo'n schilderij van Salvador Dalí.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://imagecache2.allposters.com/im...0/D105DALI.JPG dit is het origineel |
hmm, mooi gedaan.. ben benieuwd naar meer werk van je!
|
Cool bedacht. Mooi uitgewerkt :)
|
lang heb ik niet zo'n geniaal bedenksel gezien.
Je hebt de balans tussen provocatie en eigenzinnigheid geweldig uitgebalanseerd :) heel goed. |
Dali ruled!
Ik ben het wel eens met hetgeen hierboven gezegd is. K vind het een zeer origineel idee en je hebt het zeer goed uitgewerkt. *Duimpjes omhoog* |
Ik mag 'm niet zien :(
Authorization Required This server could not verify that you are authorized to access the document requested. Either you supplied the wrong credentials (e.g., bad password), or your browser doesn't understand how to supply the credentials required. -------------------------------------------------------------------------------- Apache/1.3.27 Server at vulcanus.its.tudelft.nl Port 80 |
vet.. vind alleen dat schermpje met "offline" niet zo..
|
Citaat:
|
Citaat:
'Dat bordje boven zijn hoofd staat niet zo...' het is toch wel een must-have onderdeel bij dit thema. |
tuurlijk het idee is wel tof maar dat schermpje ziet er gewoon niet uit imho ;) naja zo erg is het ook weer niet..... en nee ik zou niet weten hoe je het beter zou kunnen doen :P
|
*meep* Kewl :)
Offtopic: Salvador Dali is cool :)(y) |
hip. ik vind offline eigenlijk wel leuk.
aangezien ie daar toch uhm. hangt. het is naar mijn idee niet "schuin" genoeg. denk ik. het bordje offline. ik vraag me af met wat je dat soort dingen nou doet. hipheid exo ik wist het wel (y) ;) |
Heel, heel erg vet. Echt, amazing, Mike!
Ik durf het bijna niet te vragen, maar kun je mij misschien je workfile toesturen? Ik weet niet of je met Photoshop hebt gewerkt of... ? Email PM ik wel upon bevestiging :cool: |
is weer eens was anders als inri :p tjil man, idee: de hedendaagse temptation of saint anthony :) ... ipv lusten in de liefde mooie chatprogrammas en online games op de olifanten zetten ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
hmm over dat tvtje ik denk dat het zou helpen als ik de schaduw aan de linkerkant iets duidelijker zou maken overigens ik doe 't natuurlijk met Photoshop. Iedereen doet 't met Photoshop. |
(y) mooi
|
Citaat:
Maar, 't is aan jou. Denk dat het vanwege de grootte het best over MSN kan? blute747@hotmail.com Zie maar. Zou 't wel leuk vinden :cool: |
Citaat:
ftp://192.168.168.251/cyberchrist.psd |
vette shit ouwe (y) vin alleen de i van christ nie zo mooi, maar voor de rest do0p
|
Citaat:
|
Citaat:
Overigens, je ftp doet 't niet echt vandaag geloof ik :o Misschien dat iemand anders even kan kijken, ik heb wel vaker probleempjes met ftp's. |
leuk gedaan. :)
|
Citaat:
(ik heb zo het vermoeden dat ik het ip adres van m'n vpn heb opgegeven ipv m'n 'uitgaande' ip..) |
Citaat:
naja, verzin ook maar wat hoor :P |
ohja, beetje late reactie, maar ik vind 'm gaaf! ik vind dat offline erg goed bedacht. goed gemaakt!
|
Citaat:
kijk dat kruis richt schuin naar achteren. en offline staat recht. :) -mierenneuken- (zou ook niet weten hoe je dat wou doe hoor <uh de offline schuin naar achter zetten) |
Citaat:
Alle mensen heel hartelijk bedankt voor het kommentaar (y) |
leuk gedaan ja. christus komt alleen denk ik iets teveel naar voren, niet echt een geheel zo. misschien een beetje ruis over het geheel heen oid? verder wel koel
|
koel!
|
Citaat:
ik kijk nu overigens met 'n andere monitor, ander contrast en de overgang van kruis naar de zwarte hemel is erg lelijk terwijl op de puter waar ik 'm maakte die wel mooi was *schrijft op to do list* |
Ik vind ut schermpje juist wel mooi, misschien kan je hem idd iets meer in het perspectief zetten, maar ik vind offline wel toepasselijk bij god :cool: (y)
|
kick ass dude (y)
|
Mooi, maar ik vind de overgang van perspectief tussen het kruis en de stad niet mooi. Het kruis hangt nu horizontaal boven de stad :confused: ...
|
dali dali dali!... vast een dom vraagje met een nog dommer antwoordje.. maar wat heb je er aan gemanipuleerd..?
nog steeds geweldig bedacht.. wish i've got his brains..! |
waah laat maar..! ik heb de foto al gevonden in m'n boek :D koel man :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:24. |