![]() |
cadeautje kopen. maar wat?
Ik heb sinds afgelopen zaterdag een vriendinnetje.
We wonen best ver van elkaar vandaan, en aanstaande zondag ga ik weer naar haar toe. nu is mijn vraag: Ik wil wat voor haar kopen. ik dacht zelf aan een kettinkje of iets dergelijks. Hoeft niet duur te zijn, gaat om het idee. Is dit een goed idee of moet ik wat anders doen? |
Je hebt dus nog niet eens een week? Dan al gelijk een kettinkje?
Je mag wel wat kopen, maar ik zou geen kettinkje doen. Ik zal even denken.. Je zou leuke kaarsjes kunnen kopen ofzo |
Je bent 20 en je denkt een kettinkje te geven? Ik zou er echt niet zo content mee zijn, en tjonge wat een cliché ;)
Maak iets van eigen hand, of iets wat haar boeit of te maken heeft met haar hobby. Ofzo. Ps. Trouwens, waarom hoeft een cadeau eigenlijk? |
Joh neem gewoon bloemen of een knuffeltje mee ofzo.
Kettinkje is wel erg snel :) |
Ja, met een ketting vind ik dat je zo snel je naam aan iemand hangt, letterlijk en figuurlijk... Misschien vindt ze het veel leuker als je een zelfgebakken taart / cake meeneemt! Tenminste, ik zou het heel erg leuk vinden, dan zie je dat een jongen echt moeite voor je doet, mja, dan moet ie m ECHT zelf bakken, en niet zn moeder ofozw...
|
Citaat:
|
Kettinkje is toch lief. Ligt er idd ook aan wat voor 1. Maar misschien zijn bloemen ook wel leuk, zou ik alleen iets anders doen dan rozen. Iets van zonnebloemen ofzow. In ieder geval nie zo standaard als rozen. Ik vin zelluf dat jongens vaak weinig moeite doen, miscchien omdat ze niet weten wat ze moeten doen, dus is vin te wel n leuk ide, dat je dr metteen aan denkt. Ik bedoel, als je haar een jar kent, en sinds een week met haar hebt, dan is dr nix raars aan hoor. Juist heel lief. Doe gewoon uit je hart wat jij haar wil geven :)
Liefs van Sara |
vrouwen tegenwoordig blijken van rozen te houden.
Koop een bos rode rozen, of nog beter koop 1 roos. Ga vervolgensachter de comp zitten en probeer een mooi gedicht in mekaar te flansen (engels staat mooier en is ietwat makkelijker dan nederlands, vindt ik tenminste). Vindt ze het leuk dan doe je het een tijdje later weer, anders zoek je een ander alternatief -------------------- Become Immortal! http://www.alexchiu.com/affiliates/c...ru.cgi?id=GauD |
Ik zou ook niet al gelijk beginnen met kettinkjes eerlijk gezegd.. dat gaat een beetje snel dan..
Geef gewoon iets liefs waardoor ze weet dat je aan haar denkt, al is het maar een leuk/lief kaartje ofzo.. |
Etos. 4,65 euro.
leuk kettinkje |
Citaat:
geschreven gedichtjes zijn leuker :o dan ik het meer zo van: heb ik zelf verzonnen, anders kan het net zo goed ctrl+alt+V zijn ;) |
Een keteldildo
|
op de computer is het veel makkelijker te verbeteren, daarna kan je het altijd op papier zetten.
Ik verbeter een zin meestal meerdere keren... niet dat het er beter op wordt maarja. Het gaat om het gebaar. ------------------- Become Immortal http://www.alexchiu.com/affiliates/c...ru.cgi?id=GauD |
Ohz, en vergeet niet jullie eerste dag samen! vrouwen stellen het op prijs als je zulke dingen herinner
|
Citaat:
Die was echt lief... |
kettingje is leuker voor als je het langer met elkaar heb denk ik.. knuffeltje is (Y) idee
|
een gekopiëerde CD :)
|
Citaat:
|
Mijn eerste gedichtje aan haar,
Zij: Oh wat leuk! Vriendinnen: jezus wat een slijmbal :X Gedichtje schrijven gaat niet zonder gevaar. -------------------------- Become Immortal! http://www.alexchiu.com/affiliates/c...ru.cgi?id=GauD |
Citaat:
|
Citaat:
of gewoon een mixcasettebandje... :cool: nog véél leuker |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kappen met die shit. Als je pas sinds afgelopen zaterdag met haar hebt moet je niet meteen aankomen met cadeau's en die onzin. Dat komt later wel (of niet natuurlijk). Meteen met materiële shit aankomen staat zo ongelooflijk klef.
|
Citaat:
Maar zoiets zie ik dan ook als een kleinigheid, niet als echt cadeau :) |
Citaat:
Als ik dat gelijk al zo snel zou krijgen van mijn vriend, dan zou ik me toch wel ongemakkelijk voelen hoor.. Heel erg lief en aardig, maar echt nodig vind ik t niet dan.. |
keej, hier hebben we t over een meisje..
nou, ik heb zoiets: koop iets voor dr kamer ofzo en ze is er al helemaal blij mee. voor jongens vind ik het persoonlijk veel moeilijker. iemand ook tips voor mij, want mijn vriend is 1 april jarig... kus, ilona |
Ik zou iets van een beetje kopen ofzo, of gewoon een lief kaartje geven, maar niet gelijk zoiets. Dat is inderdaad leuker als je al wat langer met elkaar gaat.
|
Meisjes houden van schattige dingen (althans ik wel.)
En ik denk dat het gebaar van een cadeautje alleen al schattig genoeg is, dus vindt ze waarschijnlijk alles wel leuk ;) |
Als het om het 'idee' gaat, maakt het niet veel uit wát je geeft. Als je graag een bijzonder cadeau geeft, doe dan geen sieraden, een knuffeltje, bloemen of snoep, want dat is echt cliché, tenzij het iets persoonlijks is (ik heb een keer een zak chokotoffs van m'n vriend gekregen toen we nog vrienden waren, en m'n beste vriendin kreeg er ook een, omdat wij tweeën het altijd over chokotoffs hadden... dan is 't wel weer lief en leuk).
Denk aan iets dat echt bij haar past, of dat echt bij jou past, of dat echt bij jullie samen past... en koop daarover iets, maakt niet uit wat... Of bedenk van te voren een mega-originele manier om haar te zeggen dat je om haar geeft. Desnoods jat je een liefdesverklaring uit een gedicht (maar dan wel toegeven dat het niet van jezelf is, als ze daarom vraagt). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:59. |