![]() |
Concerten gemist
Goedendag
welke concerten Had je kaartjes voor, maar kon je niet, of heb je toch gemist om een klotereden (file, je hond ging dood, je huis fikte af). Ik heb mr.bungle op lowlands gemist, omdat ik even ergens anders ging kijken en te laat was Ik had kaartje voor NIle, maar ging niemand heen die ik kende, en tussen ald ie middeleeuwse metalmannen had ik geen zin om alleen te gaan. En at the drive in... laat maar. *trauma* |
THURSDAY !!!!!!!!! :(
SPARTA !!!!!!! :( maar toch nog veel leuks op pukkelpop gezien |
btw ... wat zou Gerlo gemist hebben :confused: ?
|
Rob & Adam fest vorig jaar in de dynamo..
IK HAD ER ZO GRAAG BIJ WILLEN ZIJN, ik kon zelfs backstage.., LIG IK MET 40 GRADEN KOORTS IN BED! (eerste keer in 2 jaar dat ik ziek was ofzo) |
December, afgelopen zondag in 013, omdat ik geen cash had... :(
|
ik heb Mr. Bungle op lowlands gemist omdat ik nu pas hoor dat ze op lowlands waren :confused: en ik heb de Real McKenzies gemist in de melkweg door een kabelbreuk bij het spoor
|
Citaat:
|
Citaat:
en jij nofx ook he :p verder niet zo veel eigenlijk |
Citaat:
:S |
severe torture 3 weken terug ivm met dood in familie.
manowar in verband met te bezopen |
en greed-ass! nile beukt... je kon mijn toch :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
lysdexie ofzo |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Me too! let's share . lijkt me zo kicken een soort napster maar dan realistisch en in plaats van mp3's zweedse bitches. harem's sharen. Ik share een blondine van 19 uit mijn harem... Upload er maar wat in :P eeh laat maar |
Boy sets fire door die klote ns :(
|
Citaat:
|
Citaat:
die soundcheck scheen geweldig te zijn, mike patton die 1 toets intoetst en zegt 'okay, let's start'. |
Nofx op Pukkelop doordat ze eerder speelden dan gepland zonder het goed door te geven.
At the drive-in op Lowlands,Vera(dacht ik) en Melkweg. De eerste omdat vriendin van me er niet heen wilden, 2de omdat het op allerlaatste moment uitverkocht was(ik was al op weg) en de 3de omdat het VERA concert het allerlaatste concert was voor ze splitten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik had vorig jaar kaartjes voor Jamrock gewonnen....
Ik mocht niet van mun ouders....l:( |
Citaat:
|
nekromantix in de effenaar afgelopen keer
eej roel weet je al of je zaterdag gaat? dalijk "staken" :) |
Een zooi jungle galaxys, maar verder kan ik me niet echt iets herinneren..
|
Ben niet naar Voodoo Glow Skulls in 013 geweest omdat ik op dat moment opeens helemaal geen zin had om in de trein te zitten.
Ben niet naar No Use in de Melkweg geweest omdat moest werken en geen vrij durfde te vragen omdat ik er net werkte terwijl ik mijn kaartje kreeg van een vriend. Ben niet naar The Ataris in de Melkweg geweest terwijl vriendje en ik op de gastenlijst stonden omdat we geen zin hadden lang in de trein te zitten. Hot Water Music op Pukkelpop omdat ik fucked op een kussen lag dat ik eindelijk had veroverd en de tijd opeens zo snel ging dat toen ik dacht dat het tijd was naar de tent te gaan het allang afgelopen was :|. Andrew WK op Pukkelpop omdat het tussen 2 dingen zat die ik ook allebei wilde zien maar wel helemaal aan de andere kant van het terrein. En Satanic Surfers op Groezrock heb ik ook onvoldoende meegekregen op Groezrock omdat ik fucking dronken en stoned was en ik niks meer fatsoenlijk kon horen. |
Ik heb At the drive-in wel gezien haha, maar ik liep weg na 4 a 5 om dat ik er geen kut aanvond. Misschien nu wel haha
Ik heb CONVERGE gemist.......Ik huil me nog elke avond in slaap op de klanken van The Saddest Day..... |
oh ja en ik heb napalm death maar eventjes gezien op tattoo
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:17. |