![]() |
Wat is de droom van elke man?
zweedse bitches spanken :D
©Ufke |
right :rolleyes:
|
ja toch? :D
|
nou, mijne niet hoor :p
BTW, had je dit niet effe op onzin kunnen doen? |
Citaat:
dus ff serieuse antwoorden aub... :P |
whaha....nou ok. Ieder zijn eigen droom hè
|
beter vertrek ik volgende week donderdag voor 8 dagen naar zweden voor een uitwisseling :D
|
IK ben de droom van elke man!
Urm.. toch niet ;) |
Citaat:
straks heb je een Ieme iemand achter je aan ofsow :P |
Zweeds heerscht zeker => Rebecka Liljeberg
|
Citaat:
|
Scandinavies :P:P:P Had een heerlijke Noorweegse Jam
|
Een vrouw die:
- helemaal gek op hem is - alles voor hem zou doen - daarnaast supermooi is - van sport en bier houdt - geld erft van haar rijke vader :d [/Al Bundy style] |
Neuken, natuurlijk. Het zit in de genen.
|
geweldig gevonden worden door het hele universum
|
wat is de droom van elke man nou ehm voor mij : s'morgens wakker worden naast een heel leuk meisje daarna een jointje roken dan een bakje thee dan ff surfen lekker mooi weer
daarna gezellig opt strand liggen hehe nog steeds met dat meisje nog ff wat eten een jointje roken :P daarna gezellig opt terras helemaal alleen een biertje nuttigen dan nog ff <hopen te kunnen skaten> en dan ehm nog een biertje :P en dan weer naar bedje toe :P |
Citaat:
niet verkeerd Dready ;) En Hukkie... wat denk je wel niet! :P |
Niet denken.... WETEN! :p
|
Een donker meisje, met prachtige zwarte ogen, dat ook nog eens heel wijs is, mij begrijpt en mijn ambities deelt. Dan met haar te trouwen, en heel erg lieve kinderen te krijgen. Dat is mijn droom wat betreft de liefde.
Wat mijn levensdroom trouwens werkelijk is, is dat niet, denk ik. Dat is daar een onderdeel van. |
De hele dag sex.
|
mannen hebben niet allemaal dezelfde droom :rolleyes: en ik dacht dat toch de meeste was een trio met 2 meisjes :confused:
|
Citaat:
wij zijn hip en willen ook meer ;) |
Citaat:
|
Wat geweldig!!
juist |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:57. |