![]() |
jezelf pijpen
wie kan er zo ver bukken dat hij zichzelf kan pijpen ?
ik wel, net het topje, maar dan heb ik 5 dagen last van me rug |
dan zal ik toch maar een vriendin gaan zoeken, of wat ribben laten verwijderen ;)
|
sonde...
alleen de gedachte vind ik al lauw... |
*durft bijna te wedden dat alle die negatief hebben gereageerd dat nu stiekem aant proberen zijn*
nou als je zoiets bij jezelf zou kunnen zou ik dat een ideale oplossing vinden hoor, waarom dat niet en rukken wel?! maar goed ik ben geen man...zal et wel nooit begrijpen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
aan rukken zit toch ook geen homoachtig tintje :D:p
*probeer je niet te dwingen hoor:D* maar goed...zie et verschil nog steeds niet :) en zo vies is een leuter in je bek helemaal niet ;) |
FA kan het wel denk ik, die van hem is wel zo lang, hoeft ie alleen maar naar beneden te kijken en dan heeft ie 'em al te pakken.
|
ghe ghe ik heb het alleen een keer geprobeerd hoor, en mijn hele leuter krijg ik ook niet in mijn bek, ik kan het het puntje raken me het puntje van me tong
ik vind het terouwns wel onzin dat je jezelf niet zou kunnen pijpen als je zezelf wel mag rukken en een meisje je wel mag pijpen, lekker lullig voor de meisjes als je zecht dat zij eignelijk iets heeeeeel smerigs doen. Eigenlijk boeit sex mij niet zo, ik zie mij lichaam als een apparaat voor mijn denken, waar je wel vage dingen mee kunt doen die lekker voelen, en dan doe je dat gewoon. En daarbij vind ik het nogal gedoe als ik moet gaan bedenken wat vies is of niet, als je jezefl gewoon wast is niks vies. |
Citaat:
Waarom zit je hier dan in hemelsnaam?? |
|
Volgens mij kan ik dat na vijf jaar lenigheidstherapie nog steeds niet. Krijg al pijn in mijn rug en nek als ik er aan denk.
|
Autofellatio kan leiden tot hartstilstand.
Succes :p Ik moet er zelf niet aan denken :S Bah. |
|
Citaat:
|
Citaat:
jhjaaaaaaaa, maar de geen die blijven staan :D ;) |
Citaat:
Bedenk je de volgende keer dat je masturbeert maar eens dat je een lul in je hand hebt, dat een jongen aan het aftrekken bent. Want dat is wat je in feite aan het doen bent. |
Ik vind het wel zo eerlijk. Een jongen die zichzelf pijpt weet tenminste hoe het aanvoelt, hoe het smaakt.
|
timothy heeft zo'n dikke puisten in z;n kontGAT JA IN Z;N KONTGAT JA ,EEN ZWETERIGE PENIS DIE ALTIJD IMPOTENT IS,waar kan kontgat 3000000 n kontgat en z;n arme penis wordt nooit eesn stijf ,arme tim
|
Efgeni heeft aambeien, dat is niet zo leuk voor die jongen.
Vroeger kon ie zichzelf nog pijpen, maar sinds hij aambeien heeft kan hij zich niet eens meer bukken. Hij heeft al eens geprobeert ze zelf met n touwtje dr af te knijpen.......DOM. Dat had ie ook in t ziekenhuis moeten doen, want nu doen zn aambeien nog meer pijn. En dan heeft ie ook nog n soa, wat n zielige jonge, daarom smoked ie ook zo veel, hij heeft het zwaar. Nou is ie ook nog impotent geworden omdat ie zo veel heeft gesmoked. Een voordeel: nu hij aambeien heeft kan ie niet meer verkraht worden zoals hem al 3 keer is gebeurd. arme efgeni. |
Ik kan het niet en ik heb er ook geen behoefte aan.
|
Ik denk dat Yummie down on this (bloodhound gang) hier wel op z'n plaats is:
"Ouch it won't reach my mouth If I could do it myself I'd probably never leave the house But I can't so here's where you come in" |
Citaat:
|
ik kom iets van 15 cm te kort ik ben niet zo lenig
|
Volgens mij heeft Marilyn Manson een paar ribben laten verwijderen metals doel zichzelf te kunnen fellatio-en
|
Citaat:
Enne kzou het zelf vast niet kunnen/willen. En ook al klinkt het denigrerend; mij pijpen mag mijn vriendin doen en niet ik. :) |
hahahaha dat moet op zich te doen zijn ja. mzzl.
|
Ach ja dat autofellatio...
Het genot van gepijpt worden gaat een beetje teniet door het feit dat je een lul in je mond hebt. ;) |
Citaat:
|
Nog nooit geprobeerd.
Het idee staat me niet aan, en besides zó verlegen om een beetje affectie zit ik nou ook weer niet. |
nee nog niet gekunnen ik zal dan wel eens wat vaker oefenen ;) :D
|
Ze zeiken dat het ze ranzig lijkt, yet they let their own gf's do it. :rolleyes:
|
Citaat:
maar die zal vast wel onderuit gehaald worden door de dames op dit forum, met geleuter als hoe denk dat wij het vinden |
en terecht
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is mij weleens gelukt het topje te raken met de punt van me tong. Dat was wel geinig. Minder was dat toen ik het in mijn onbevangenheid op school vertelde ik ineens het stempel 'raar' kreeg. :eek: |
O schiet me ineens te binnen. Macy Gray heeft ooit in een interview gezegd dat ze zichzelf kan BEFFEN. Dat is pas OMG.
|
Citaat:
Maar bij jezelf voelt dr rug al :( |
Jesse?? bahh!!
|
een vriend van me kan zichzelf pijpen, maar geloof niet dat ie het erg leuk vindt.
|
't lukt mij ook wel, ook wel wat meer dan 't puntje (ik ben redelijk lenig), maar 't effect valt best wel tegen, komt waarschijnlijk door die rare houding, als iemand anders 't bij j doet dan voelt 't heel wat lekkerder. Er zijn door de andere lichaamsbouw trouwens meer vrouwen die zichzelf kunnen beffen dan mannen die zichzelf 'echt' kunnen pijpen (dus niet alleen 't puntje).
|
dit zijn echt de meest zieke!!! mensen die ik ooit gezien heb welke gek gaat zichzelf nou pijpen tering he dan ben je egt lijp hoor menen jullie dit nou egt serieus of...... hahah jezelf pijpen en dan zkr in je eigen bek klaarkomen GET A LIFE!!!!! (n)
|
Dus.
|
Citaat:
|
Citaat:
En je hebt met deze reactie bij voorbaat alle dames al een geweldig excuus gegeven om jou nooit te hoeven afzuigen, want zaad in je mond is blijkbaar heel erg. |
Citaat:
het praktische onderscheid zie ik overigens wel, want de houding waarin een jongen zichzelf aftrekt moet toch wel stukken aangenamer zijn dan de houding waarin een jongen zichzelf zou pijpen... |
Citaat:
|
Citaat:
shit, wat ben jij desprerate.... look 4 a girlfriend |
Citaat:
Ik begrijp wel waarom je liever jezelf aftrekt dan dat je jezelf pijpt, maar waarom is aftrekken dan goed en noodzakelijk, en is iemand die zichzelf kán pijpen (en het niet eens ook nog serieus doet) meteen ziek en wanhopig? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:15. |