![]() |
HElemaal niemand die naar Ska-punk luistert??
Jeugd van tegenwoordig :X
Probeer gewoon es Reel Big fish ( ja dat is goed gespeld) of Ska-P (spaans but who cares) ----------------- Immortality rings http://www.alexchiu.com/affiliates/c...ru.cgi?id=GauD |
nog nooit van gehoord joh
|
alle ska genres ofzo gaan er bij mij wel in :D :o
|
ik vind ska leuk... maar waarom wil je dat weten?
gefeliciteerd trouwens Chaos |
Citaat:
|
Citaat:
|
ska sucks
mark is een oude vieze vent maar toch gefeliciteerd |
ska's leuk
en gefeliciteerd |
ska... met boterham of zonder ?
|
Yeah binnekort de hardheid weer in geleen :cool: .
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
uhm ga `s kijke op www.punx.nl ofzow dan zijn er wel iemanden die nah skapunk luistere
|
hier zitten juist erg veel mensen die van ska houden :) tik bij een ska in bij de search
|
ik leef voor SKA!!!!!!!!!!!
|
Reel Big Fish is cool.En the mad caddies en save ferris, Maar oude ska is ook leuk, Madness en The specials enzo. (y) Ska is gewoon uitermate bruutig.
|
Je kan beter zeggen: wie vindt het niet leuk ???
Ik heb het idee dat de meeste op dit forum wel een beetje van de wat "alternatieve" muziek houdt.. Persoonlijk vind ik Jaya the Cat wel heersen.. |
special voor jou heb ik mijn ska punk collectie weer uit de kast gehaald, en luister het nu in volle toeren
|
OOOHhz, de hardheid.
Die waren in 2000 het voorprogramma van Reel Big Fish $$ De hardheid, zeker wel €€ ------------------- Become Immortal! http://www.alexchiu.com/affiliates/c...ru.cgi?id=GauD |
Citaat:
|
ska is leuk :D
en uh, kwark, gefeliciteerd he :) |
Ik vind t niks op AAA(jeugdsentiment) en Choking Victim/Leftover Crack na.
|
Ben naar concert van Ska-P geweest en dat was zeer coo;. Bij ieder liedje ook gewoon ander kostuum aan was echt een erg vette show :> ook al ben ik niet zon enorme ska(punk) fan
|
Luister het amper meer (op eveneens AAA, Choking Victim/Leftover Crack en Operation Ivy na), live is ska altijd erg leuk.
|
Luister het minder dan eerst omdat mijn vriendje het heeft doodgedraaid, maar is nog steeds een van mijn grote liefdes, voornamelijk two tone en niet skapunk. Maar live is idd zoals Gerlo zegt altijd geweldig.
|
Oja Op Ivy ook. Hoe kut is Rancid in vergelijking.
|
Citaat:
Persoonlijk vind ik 't wel grappig, sommige bands dan. En eigenlijk alleen de uptempo nummers langzame ska is booooring |
on topic: jawel
operation ivy capdown de hardheid reel big fish allemaal koele skapunk-achtige bandjes |
een jaar terug luisterde ik er de hele dag naar (op ivy, less than jake, reel big fish etc)
nu niet meer, emo is zo veel beter |
geef mij maar ska(te) punk
|
mijn liefde voor punk is zich aan het veranderen in liefde voor ska :) ik luister nu veeeeel meer ska terwijl ik eerst meer punk draaide en skapunk
ska = (y) |
Citaat:
|
Operation Ivy is wel pret....skapunk nummertjes van NOFX en Rancid ook wel, LTJ heel soms ook wel pret.
|
Ik heb laatst nog een toffe cd van Oper. Ivy gekocht :)
maar goed.. ska rocks my socks! |
k heb van een vriend laatst de cd Give 'em the boot1 gekregen; mn eerste kennismaking met ska; klinkt goed
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ska = (y)
Punk = (y) Ska/punk = (y) |
de ska hut
|
Citaat:
|
après skaen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Paar jaar terug luisterde ik het wel nu niet meer eigenlijk, vind het niet boeiend meer.
|
ska-terdag
ska-pa & ska-ma |
Ska is de shit! The Specials, Ska-P, The Toasters het gaat er allemaal in bij mij!
|
neej bah skapunk is kut
|
Mjah...ska met klarinet roeleert. Capdown (y)
|
catch 22 is nog niet genoemd, dus bij deze :D.
gister heb ik de hardheid voor het eerst gezien en dat vond ik zeeeer cool/goed/'pret' :). de band ervoor was venus hill.. (y) . |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:53. |