![]() |
hoe zwanger worden
na seks met mijn vriendin en ik kom in haar dan floept de hele drek er weer uit kan ze zwanger worden, of mag ze stoppen met de pil?
|
neh, ze wordt dan zwanger. neuk haar maar anaal om helemaal veilig te zijn
|
Ik zou alvast een kindernaam verzinnen.
|
Een enkel initiatiefrijk zaadje is genoeg. Je produceert er miljoenen per kwakkie.
|
uhmmmm hoe moet je anders zwanger worden is er een andere manier dan via de mond ofzo
|
als ze aan de pil is, en je komt dan klaar in haar, is er nix aan de hand. maar als ze niet aan de pil is wordt ze misschien wel zwanger!
|
Citaat:
wil je niet dat ze zwanger wordt, dan moet ze gewoon de pil blijven gebruiken. zeeeeeeeeeeeeeeer kleine kans dat ze dan zwanger wordt... |
Kom op zeg, dit is niet serieus.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zal ik iets moois vertellen?? of nou ja mooi..
de ex van mijn vriend was zwanger zonder dat ze t wist.. slikte de pil... EN!!!!! ZE WERD NOG ONGESTELD OOK... kreeg een miskraam na 3mnd... maar toch.. ongesteld en toch zwanger?? |
Citaat:
|
Citaat:
heb vorige week zwangerschapstest gedaan, bleek (gelukkig) niet zwanger te zijn s avonds nog ongesteld geworgen.. stel nou dat ik toch wel zwanger ben he.... .............. :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
maar meer dat je gewoon niet door hebt dat je zwanger bent. omdat die tekenen er niet zijn... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:41. |