![]() |
Idols blijft nog 2 weken smsen (Eur. 16,50)
Haha, dit is lol. Dit stond in het Noordhollandsdagblad:
HILVERSUM - 'Idols' gat nog twee weken door met het sturen van sms'jes. Wie via zijn mobieltje 'Idols On' naar het nummer 2200 heft gestuurd, krijgt nog dertig boodschappen. Dat kost €16,50. Het sms-spervuur houdt pas op donderdag 27 maart op, als het laatste 'Idols'-concert in Ahoy is. Wie eerder genoeg krijgt van de berichtjes, kan zich afmelden. Al is volgens gebruikers onduidelijk hoe dat moet, velen wisten al niet eens dat ze zich voor een abonnement hadden opgegeven. Afmelden kan via de firma Golden Bytes (070-3025999), aldus omroep RTL 4 Wie heeft zich hiervoor aangemeld (toch gewoon al als je je stem uitbrengt?)? Misschien was dit al eerder op tv, en we weten allemaal van die andere scams, maar ik ben echt benieuwd wie er binnen 2 weken nog ff dik 16 euro kwijt is aan Idols :D |
Nee, bij het uitbrengen van een stem krijg je die sms-jes niet.
|
Zoals ik al zei, Idols is de meest idiote, commerciële geldklopperij die je meer kunt bedenken :mad:
Ik heb me niet aan gemeld, want ik ben tegen Idols! |
'k Las laatst op de Ergernissen-pagina van de KRO (NOS teletext pagina 316) dat een meisje 15 keer op Jim had gestemd en dat ze het zwaar belachelijk vond dat ze maar twee keer een ontvangstbevestiging had gekregen. Zo konden die stomme sukkels die Jamai beter vonden wel vaker stemmen en was het dus mooi valsspelerij. O zo.
Even rekenen: een sms'je kost wat? weet het eigenlijk niet :o Laten we even 20 cent aannemen. Plus de ontvangstbevestigingen a 70 cent wordt dat in totaal 4,40. Zij was echter van plan om 13,50 te betalen, als Jim maar zou winnen. En ik denk dat het veilig is om aan te nemen dat ze IDOLS ON heeft gestuurd. Tegen haar zou ik willen zeggen: hallohoo, ik weet wel wat beters te doen met die centen hoor! Enne, wie lacht er nu het hardst om Idols? Jamai niet, die is al gevlucht naar een onbekend vakantiepark (tip: ga maar alle Center Parks af). Niet Rexona, die hebben een gigabedrag neer moeten tellen, waar ze waarschijnlijk niet zo veel voor terug krijgen. De HMG dan? Ja, die! Ik bedoel, die hebben ontzettend veel reclameinkomsten (en steminkomsten etc etc etc) gekregen door Idols. Bovendien kunnen ze nu met een wurgcontractje, waar ze behoorlijk goed in zijn, Jamai tot in lengte van dagen uitmelken. Poppenkast... PS: dat meisje kreeg maar 2 ontvangstbevestigingen omdat je maar twee keer kunt stemmen per mobiel nummer... |
En al die bellende en smsende sukkeltjes trappen er allemaal in! STOM STOM STOM! Haha, net goed, jonge, je gaat toch niet op zoiets belachelijks stemmen! :D
Inderdaad, die mensen van HMG liggen nu achterover en het geld stroomt binnen! En volgens mij doet het er nog een niet toe of je stemt, want is er ooit bekend gemaakt wat de precieze uitslag is geworden van de finale? En heeft iemand ooit verteld hoeveel procent van de stemmers er nou precies voor Jamai heeft gekozen? Jongens, het is allemaaaal doorgestoken kaart!! :eek: :D |
en hun maar zeggen dat je er 2 terug krijgt.
gierige idols mensen |
Citaat:
:D |
Citaat:
er was bij idols toch echt een meisje die 296 keer had gestemd met de mobiel van dr vader :confused: |
Citaat:
Er stond "maximaal 2 berichten per stem" oid. |
Citaat:
btw. 'AJMouse' wat is je bron, dit kan ik mooi gebruiken in mijn betoog voor Nederlands |
je kon zovaak stemmen als je wilde hoor...
je kreeg alleen per smsje maximaal 2 smsjes terug ;) 1 ontvangstbevestiging en 1 smsje als de persoon door was. Stuurde je 10 smsjes, dan krijg je er dus 11 terug ;) 10 ontvangstbevestigingen + 1 smsje van de persoon zelf als ie door is. Ennem, die sjit met dat Idols blijft door sms-en, dat is alleen als je "IDOLS ON" naar 2200 heb gesmst, niet als je gewoon gestemd hebt. Kun je daar niet vanaf komen door "IDOLS OFF" of "IDOLS STOP" ofzow naar 2200 te sms-en? :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ok, I stand corrected.
Ik kan het ook alleen maar raden aan de hand van dat onderschrift, 'k heb namelijk zelf niet gestemd. ;) PS: 296 keer?!? :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ken alleen: * Jim * Jamai * Hind * Dewi * Dawn (heeft in Assen auditie gedaan, niet erdoorheen gekomen. Studeer ik mee ;)) |
Citaat:
:D |
sms: idols off? :>
|
Citaat:
Citaat:
|
Quote mijzelf: "Afmelden kan via de firma Golden Bytes (070-3025999), aldus omroep RTL 4 "
|
Citaat:
|
Citaat:
idd....geld verspilling :p |
raar raar raar
|
Ja, en? Idiote mensen die daarom stemmen.
|
Citaat:
|
het dubbeltje is bij zulke mensen nog niet gevallen :D
|
Citaat:
sorry dat ik zo laat dit zag, ik las eroverheen (ik kijk nog vaak wat er wordt gepost hoor..) Het NHD van dezelfde dag als deze thread officieel begon, voorpagina ergens rechts. |
Citaat:
|
ik wist van te voren al dat ze zulk soort dingen zouden doen. Dat heb je altijd met van die sms diensten. Ik heb ook nooit via sms gestemd (op hind ;) ) maar via de telefoon. Niet iedereen is zo dom :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:54. |