![]() |
*^(%%^( ... Help!
Okay okay.
ik wil dus tekeningen maken op M,n computer enne daar heb je fhoto shop voor nodig toch ? Nou ja dat heb ik dus maar hoe de fuck Maken jullie die tekeningen zo mooi. Hoe krijg je van die strakke lijnen enz ? ik wil fucking graag cartoons maken :D Wil/kan iemand me helpen via MSN zoja: ak47_and_a_skimask@hotmail.com Thx |
Veel gedult en bij de links hier een paar goede tuts volgen willen nog wel eens helpen.
|
1% inspiratie...
enfin you know the drill |
hmm
SuperSanne, het is geduld met een d van dirk. verder: ik heb niet het idee dat jij met photoshop zou kunnen werken, om de manier waarop je dit brengt. volgens mij ben je veel te ongeduldig. als je het wel wilt proberen, kun je een trial versie downloaden op de site van photoshop. |
Citaat:
|
Citaat:
zoek 'ns op google naar tutorial photoshop of online cursus photoshop. daar staan vast wel wat dingen die je kan gebruiken! succes! |
Citaat:
|
als je cartoons wil maken ga dan gewoon op papier tekenen.. is zo'n gedoe in photoshop.
Als je computergraphics wil, tekenen, inscannen, tracen met illustrator en dan kleuren in photoshop.. |
photoshop is een middel, geen doel.
ik zou eerst flink gaan oefenen op papier, en een beetje een stijl ontwikkelen. pas als je dat redelijk onder de knie hebt zou ik illustrator (illustrator, niet photoshop) uit de kast trekken, de boel tracen en pas daarna inkleuren met photoshop. |
Citaat:
|
En als je meteen digitaal cartoons wil maken, pak dan een vectorprog als Flash, Illustrator, Quark of iets dergelijks...
|
keee maarrrr hoe moet je tracen in illustrator? srry, ben een complete leek in dat soort programma's
|
Misschien dat je hiermee uit de voeten kunt.
http://images.google.com/images?as_q...as_sitesearch= |
Citaat:
|
Tracen.. tracers zoals Streamline die tracen nooit goed.. helemaal niet als je een beetje ingewikkeld lijnenwerk hebt.
Beter trek je 't dan handmatig over in illustrator. Wil je 'm vervolgens inkleuren, kun je dát in photoshop doen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:20. |