![]() |
Vreemde eetcombinaties
Hebben jullie ook van die vreemde eetcombinaties? Zoals jam bij je ei doen enz.?
Toen ik een jaar of 10/11 was at ik wel eens broodjes met augurk en ketchup,ieuw als ik er nu aan denk...:eek: |
Mijn broertje wou vroeger altijd kaas en jam. en ik kende iemand die hagelslag met pindakaas wou. Valt dus nog mee. Zelluf doe ik overal curry bij :confused: kweet ook nie wrom, anders ist nie lekker mayb?
|
nee niet echt en jam en kaas is ook niet vreemd :o is opgevoed met jam kaas en roggebrood :p
|
vroeger at ik brood met pindakaas en honing. of kaas met appelstroop :eek:
|
Hagelslag met Pindakaas is geil!
|
pannekoeken met kaas en stroop
|
beschuit met boter en augurk
geroosterde boterham met mosterd |
een biefstuk opensnijden en gerookte zalm inleggen
ohhh da's zoo associaal lekker en dan een sausje erbij maken van bospaddestoelen brie en koksroom je gelooft het niet maar is echt ongelooflijk lekker |
- boterham met pindakaas en banaan
- pitabroodje met alleen de shoarmasaus - ei met zakje groentesoep (ei in beker, loskloppen, zakje groentesoep erbij, melk, geraspte kaas, en nog wat lekker dingetjes die je zelf kunt verzinnen, alles doorelkaar roeren en dan hup in de pan, gescrambled natuurlijk en dat dan op brood) dat was het wel geloof ik |
kaas met appelstroop
maar das niet zo vreemd |
Citaat:
|
het is niet echt raar, maar vroeger at ik altijd boterhammen met pindakaas, jam en hagelslag. Vind ik nu heeeel smerig
Wat wél raar is -vind ik- is als iemand pizza lekker vindt en vla lekker vindt, en dus om tijd te besparen maar vla over de pizza giet :( |
salami met jam op een boterham...mmm...
maar dat zal wel niet zo vreemd zijn :) |
op een verjaardag gingen we ene keer brood eten, maar de chip smoest eerst op dus had ik chips op mn brood gedaan, en dat smaakte eigenlijk helemaal niet verkeerd!
|
mayonaise en oregano op een gebakken ei... maar dat is niet zo heel raar volgens mij. en lekker (y)
|
Pindakaas met pasta op het brood is heerlijk!
Ken ook iemand die eet koude gehaktballen met chocoladevla! :eek: Lijkt me werkelijk heel ranzig. |
wat jij nu vies vindt, vind ik eigenlijk nog steeds erg lekker:
boterham met augurk en ketchup, alleen moet er dan ook nog ham bij. en pindakaas met hagelslag vind ik ook heerlijk. maar heel veel mensen eten dat, dus zo raar is dat helemaal niet. |
als er restjes over zijn doe ik ze in mn vla en dan alles lekker roeren. heerlijk :D
|
kaas op een krentenbol :confused:
|
- pindakaas met komkommer
- sperzieboontjes met appelmoes - smeerkaas met appel voor op brood - ei met stroop - kaas met curry op brood Dit zijn allemaal heel erg lekkere maar toch vreemde combinaties. |
kaas met appelstroop
smeerworst met appelstroop pindakaas met vlokken of hagelslag mayonaise met appelmoes boterhamworst met augurk en ui en ketshup mn broertje doet aromat (zout en tuinkruiden oid) op de pindakaas :s echt zo goor lijkt me dat.... ochja :o |
mosterdsaus over de komkommer
verder doe ik op veel dingen fritessaus, ook door de pasta enzo :o |
Leverworst met suikerstroop...
|
In de US eten ze sandwiches met pindakaas en jam, en chips op brood. Ook doen ze overal pindakaas op: tussen bananen, op een burrito... iew.
Amerikanen vinden het ontzettend vreemd dat NLers friet met mayo eten, en zoveel brood. Hagelslag en cereal met yoghurt vinden ze ook raar... drop helemaal om te kotsen... nou ja, ik vind alles lekker. |
pindakaas en appel... klinkt vies, ma is echt ontzettend lekker eigk :)
en verder is ketchup overal lekker bij :p |
vriend van mij
smeerworst + curry+ fritessaus op brood mijn combi's pindakaas met: suiker chocoladepasta chocoladepasta+banaan pannenkoeken met banaan bloemkool met pindasaus (zo leerde ik bloemkool eten nouja ik walg er nog steeds van) |
hagelslag en pindakaas
spruitjes met ketchup beschuit met melk (ja dus een beschuit in een kommetje en daar melk overheen gooien) aromat op de komkommer Verder kan ik me nix herinneren, maar behalve de laatste is het bovenstaande echt lekker :D |
broodje poedersuiker
|
spaghetti met babi pangang saus, champignons en kipfilet :D
volgens mij is alleen de babi pangang saus daar vreemd aan.. maar toch... Citaat:
komkommer met ketchup.. zo'n beetje alles met satésaus (y) @~Golvend Badeendje~: het nummer uit jouw sig is (y) |
Appelmoes en curry door elkaar, voor bij de friet..
Kaas met appelstroop, maar dat eet ik nog steeds en is ook niet zo raar als ik dit hier zo lees :) |
zuurkool met appelmoes erdoorheen?
|
spinazie, vis (bakkeljauw) en rijst :)
|
Citaat:
Ik weet er ff geen maar misschien zijn die eetcombinaties van mij wel gewoon geworden. :o :) |
Ben een gekke eter, ehm, ff denken:
erwtensoep met kaas er in, lekkr ook om je broodje kaas er in te dopen. Broodje kaas met mosterd, Broodje kaas met sandwichspread, Broodje kaas met pindakaas, Broodje pindakaas met chocolade vlokken, Ach, welke combinatie eten stop ik niet in mn mond? :P |
Boterham met pindakaas en ketchup
|
broodje ei met poedersuiker
mmmm lekker hoor |
Vanavond had ik sate van de haas, met goed veel patat, satesaus en een gebakken ei. Sommigen snapten niet dat ik er een ei op gooide, maar het is echt lekker!!
|
ik doe volgens mij niet aan vreemde combinaties :o
|
brood met chocopasta en daar een kräcker tussen stoppen, of brood met chocopasta en van die kaas chipjes (cheesy poofs :D) tussen stoppen.
Of bij kroketten, eerst de bovenkant eraf bijten en daar frietjes in stoppen en dan zo opeten (is verrekte lekker :D). Of anders met een frietje de inhoud van de kroket als 'saus' gebruiken. Mja, msschien niet zo vreemd, maar het schijnt wel apart te zijn :o ;) |
een vriendin van mij doet patat op haar brood.
|
pindakaas en banaan is een (y) combi :D
niet zo vreemd, maar wel heerlijk: de zogenaamde BLT-sandwich (Bacon, Lettuce, and Tomato). gewoon spek, sla, tomaat, en mayo tussen 2 geroosterde sneetjes brood. smullen maar :D |
Citaat:
bij mij thuis wel, aangezien we bakkeljauw meestal combineren met cassave. |
de vreemdste die ik heb gehoord, zelf eet ik vrij reguliere combinaties, zijn mandarijntjes met zout.
mandarijntjes met zout !! jaja. |
nee daar doe ik niet aan:o
maar mijn broertje wou alleenmaar pindakaas als beleg, en als we dan pannekoeken aten wou hij er ook pindakaas op.. |
Citaat:
|
ontbijtkoek met chocopasta
yoghurt met hagelslag Niet zo vreemd eigenlijk... |
boterham met chocopasta, pindakaas, en hagelslag:D
lekkerrrrrrrrrrrrrrrr |
Toasti met Curry en/of mayonaise.
Krentenbol met boter en hagelslag. peaCE |
Ik eet alles op een boterham.
Als er nasi over is ff in de magnetron en op een boterham :D ook chiliconcarne en zo'n beetje al het vlees enz. wat van het avond eten over is En ik at (vroeger) altijd pindakaas met hagelslag :) ik vond het altijd lijken op een snickers Bijna vergeten maar ik at ook vaak kaas op een ontbijtkoek Hmmmm |
Waarom vind iedereen hagelslag met pindakaas toch zo'n vreemde combinatie? Ik bedoel als je een snicker eet dan eet je toch ook chocolade met pinda?!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:53. |