![]() |
Whiteshadow
ik weet niet of iemand dit kent. maar het is dus een nederlandse heksensite. het was eerst een perfecte manier om beginnende wiccans van info te overzien. maar wat hebben de aardige mensen van whiteshadow nou verzonnen? je wordt er dus gewoon uitgekickt als je niet goed genoeg bent > zo zie ik het.
ik kwam er denk ik 3 maanden en had het er ontsettend naar mijn zin. zat hele dagen op de forum en te chatten. op een keer toen ik er weer op wou, kon het niet meer, omdat de gebruiker ombekent was. dus ik proberen de chat binnen te komen om er achter te komen wat er nou precies gaande was. maar voor de chat moest je dus ook al lid zijn. dus ik me weer opnieuw aangemeld. dit werkte dus niet. en de chat kom ik nog steeds niet op. ze begonnen met een prive forum, en ik had al zo'n idee dat dit zou volgen.voor die prive forum was dus een selectie van leden gemaakt, de leden die erop mochten waren dus al een heel eind in wicca. de beginnertjes moesten het dus met elkaar doen. en nu komen de beginners er helemaal niet meer op. ik vind dit echt niet kunnen. echt niet. ik vond het zo tof dat er zo iets was dat mensen zoals mij, hunkerend naar info over wicca en magie, aan onze eissen voldeed. en nu hebben we dat nu niet meer.. ik wou alleen maar even zeggen dat ik het er absoluut niet mee eens ben met wat er allemaal is gebeurt, en ik denk dat ik niet de enige ben. als ik nu de kans nog zou kunnen krijgen er weer op te kunnen, zou het niet meer voor me hoeven. we zijn er blijkbaar niet welkom. dus dan doe ik het wel alleen.. blessed be willeke |
Citaat:
Citaat:
ik denk dat ze namelijk beter hierop zelf antwoord kan geven hoe of wat weet ik niet maar dat alle beginnertjes er doelbewust af worden gegooit lijkt mij sterk..... ik zal haar vragen hier zelf een kijkje te nemen ik hoop dat dit hete bloed dan snel weer is af te koellen |
dit is wat Whiteshadow me terug mailde :
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:20. |