![]() |
hellup!!!
hallo
ik ben een meisje en ik weet niet wat ik voor opleiding moet gaan doen. ik ben nu 18 jaar, ik ben gothic en ik hou veel van dieren en van joost (mijn vriendje). wie kan mij helpen!!??????!!!! :confused: gothicgirl op skippo d'r naam |
hmm misschien moet je eerst wat meer over jezelf vertellen, we kunnen moeilijk alle opleidingen op gaan noemen.
|
Waarom denk je dat wij je hiermee kunnen helpen? Ik zou het eens aan bekenden vragen, of, nog beter, zelf nadenken over wat je leuk vind (en wat niet, dat helpt ook).
|
Wat doe je nu? VMBO/ HAVO/VWO/anders?
Welk profiel heb je (if any) met welke keuzevakken? Welke vakken ben je goed in en vind je leuk? Waar liggen je interesses? We moeten echt wel wat meer weten hoor :) PS: je kunt natuurlijk altijd naar je decaan gaan. Hij/zij kent je vast beter dan wij ;) Trouwens, je kunt daar ook een boek inkijken (waarschijnlijk) met alle mogelijke opleidingen voor jouw richting. Dan kun je beginnen met strepen: wat kan ik niet, wat wil ik niet etc. Dan hou je er meestal nog maar een paar over. Dat vergemakkelijkt de keuze wat :) |
De AKI.
|
Citaat:
|
Citaat:
Kunstopleiding ofzo. Lopen allemaal van die weirdo's rond, in Enschede dan. |
Citaat:
*woont in Enschede* Nou ja, eigenlijk in Glanerbrug... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Doet het er iets toe dat je gothic bent als het gaat om welke opleiding je wilt/kunt/moet gaan volgen? :confused:
tja, wat anderen al zeiden: Wat doe je nu? VMBO/ HAVO/VWO/anders? Welk profiel heb je (if any) met welke keuzevakken? Welke vakken ben je goed in en vind je leuk? Waar liggen je interesses? Ga eens met een decaan praten, kan veel helpen. En/of bezoek open dagen, surf rond op inet, maak studiekeuzetest (zijn er ook zat an op inet te vinden), vraag folders aan bij scholen/opleidingen, enz. |
- Gothic
- Dieren - 'mijn vriendje' Duidelijk VMBO, ga maar SPW doen ofzo. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:33. |