![]() |
blowen
wij zijn twee meiden die blowen en dat vinden we lekker maar hoe kunnen we er vanaf komen?????
|
elke x als jullie zin hebben gewoon elkaar lekker vingeren en beffen
|
Citaat:
|
gewoon overgaan op harddrugs
|
Of gewoon geen domme vragen stellen, en vervolgens geen wiet of hasj meer kopen, en als je het toch krijgt ofzo: niet oproken/eten!
sim-pel |
Citaat:
|
schrijf je in bij een afkickkliniek zo snel mogelijk,jullie hebben echt een ernstig maatschappelijk probleem,want indirect beinvloed dit ons natuurlijk allemaal... stel je voor dat jij later chirurg zou worden, (die mogelijkheid hebben jullie nu natuurlijk al niet meer want minstens de helft van je hersencellen zijn inmiddels afgestorven,) denk is aan al die mensen die het nu moeten redden zonder jullie help :eek: jeZus jullie hadden gewoon aan de gevolgen moeten denken voordat je zo stom was die 1e joint op te steken :rolleyes:
|
wiet rules don't denied it
(engels is niet mijn beste vak) wheeee stoned achtr de commputer |
aight
|
wilskracht kom je een end mee werkt dit remmiddel (helemaal gratis overigens maar niet los verkrijgbaar) niet meer kan je van die psygologen ofzo je enge dingen in het hoofd praten dat je het niet meer doet
of je steekt gewoon een lekkere toeter op en geniet |
Citaat:
|
als je niet eens normaal antwoord kan geven rot dan toch een ent op!!!!!!!!!!!!!!!!!! :mad: dmtdmt
|
ga je moeder neuken hoer!
|
:rolleyes:
|
Citaat:
|
Gaat goed hier hè? :rolleyes:
|
mag ik ff stellen dat wiet en hasj niet verslavend is -_-' dus als je 'verslaafd' bent eraan is t gewoon pure zelfmanipulatie (psyschische verslaving): 'ik ben verslaafd, ik ben verslaafd, ik ben verslaafd, ik ben verslaafd..' roken echter, is zowel een psychisch als lichamelijk verslavend... je lichaam en je geest krijgen behoefte aan een sigaret, en aangezien je lichaam ook nicotine wil is t heel moeilijk van roken af te komen; zelfovertuiging is dan niet voldoende. :D
edit: stelletje geilbekken ;) *grijnst naar auc* waar heb je me nu weer terecht laten komen jassiepassie? *hides* |
Geloof je nou zelf dat iemand die dagelijk 30 euro aan hasj oppaft, maar voor dat geld moet jatten, en 's avonds al zijn joints voor de volgende morgen draait, om in zijn bed al te kunnen blowen, zichzelf manipuleert dat hij verslaafd is?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jullie moeten gewoon een flinke beurt krijgen :)
|
Citaat:
|
gewoon elke keer als je zin hebt je keverkaakje gesloten houden zodat die verse, sterke, heerlijk geurende, strakke, gladde, dikke, lange joint niet je kaken kan penetreren, het gaatje inglijden en daar zijn inhoud los kan laten, gepaard met een heerlijk gevoel dat naar een climax toewerkt en daarna weer langzaam afneemt waarna je geest weer bevredigd is
|
Right on
|
loll @ ShoarmaSchaap
maar goed beetje loos topic wordt dit :> |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:45. |