![]() |
voedsel verslaving ....
ok makkelijk wat isset gerecht/beetjuh voedsel waar je echt niet vanaf kan blijven :) dus geen chocolade enzo maar echt een gerecht
bij mij is dat dus swarma , hete kip, franse vlees schotel (van een bekend diepvries merk) en chinees (goh daarom je nick) zeg het maar .... |
Van niets kan ik niet afblijven. Ik zie voedsel als iets noodzakelijks, en iets om de gezondheid te bevorderen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ehm,
- frietjes met mayo - een knorr-wereldgerecht - ketjapvlees van mijn vrienjes moeder -spaghettie van mijn vader - en -en -en eigenlijk vind ik heeeeel veeeel dingen heeel erg lekker. |
Kaas,kaas,kaas.. daar ben ik echt vreselijk verslaafd aan..
Ook alles wat je met kaas kunt combineren :P dus, soep, pasta, pizza, enz. |
nou als er kebap/shoarma voor mij ligt laat ik dat zeker niet aan me voorbijgaan..net als een grieks gerecht..
en okee hert is geen gerecht maar ik heb vanmiddag 4 tosti's op :eek: |
chinees en patat oorlog.....
en stamppot boerenkool met worst en spekjes |
schnitzels.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nog altijd rijstepap
en dolmadakia's. |
shoarma, lasagna, tapas, grieks, zelfgemaakte pizza, falafel
enz :D |
mijn verslavingen zijn;
frikandel speciaal, gehakt cordon bleu, suikerwafels, kauwgom, |
Citaat:
wat zijn dolmadakia's??? :confused: |
Toen ik nog vlees at vond ik lasagne en chinees heel lekker ... als we het dan over echte gerechten hebben. Maar die vind ik toch nooit zo lekker als vers fruit, dus ... nu ik (WEER) geen vlees eet zijn alle gerechten goed te weerstaan.
|
*ff offtopic, sorry*
goh N*A*Shezbaernon, van jou hebben we lang nix vernomen, of ligt dat nu aan mij!?? |
Kroket :o
|
Citaat:
|
Ik ben eerder verslaafd aan het bereiden van eten... :o :D
|
Lychees van de chinees of van die dorittos dippas zonder dipsaus
|
Pizza!
|
Citaat:
|
Citaat:
ik min of meer, anders zou het me niet opvallen he |
Citaat:
|
Koek...
|
biefstuk, shoarma
|
Citaat:
Aaaaaaaaaaah wat lihieef, had niet eens verwacht dat mijn afwezigheid zou opvallen. Wees gerust, nu ga ik jullie weer met mijn verbijsterende posts verblijden :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:07. |