![]() |
Bandmerch
Om maar effe door te gaan op het concerten topic:
Wat voor bandshirts heb je, waar heb je die gekocht (inet, concert, markt etc.), wat is je favo, welke is je minst favo (spijt van, slechte kwaliteit, band vind je niet meer leuk), hoeveel heb je er meestal voor over, wat was je duurste, wat is er eigenlijk leuk aan shirts dragen van een band, wat voor reacties krijg je er vaak op? blabla. Verzin iets leuks, een hele lijst shirts posten is leuk maar eigenlijk heb je er weinig aan he. |
Mijn favoriete is die van Cannibal Corpse - Gore Obsessed (t-shirt), en ik koop bandshirts bij Displeased. Ook vet is Deströyer 666 - Phoenix Rising ls, voorkant rode letters, achterkant tekening van een beest in vlammen.
|
Ik heb alleen maar dingen van reel big fish, want meestal neem ik weinig geld mee naar concerten. Een huge blauwe trui dus, en een zwart polsbandje, dat ik kwijt ben. Ik krijg nooit reacties dr op, want je moet echt goed kijken wil je zien dat er reel big fish op staat.
Owja, dr zitten natuurlijk nog wel een zooi patches van bands op mn tas, maar die heb k niet gekocht maar gekregen. |
Ik koop vrijwel altijd shirts/hoodies van bands die ik gaaf vind.
Cool: Tear it up eurotour 2002 The Hope Conspiracy zipup hoodie American Nightmare-"you have my heart" t-shirt(getekende platenspeler waar gebroken hartjes afkomen..equals pure genius). Uppercut shirts en hoodies The Suicide File shirt Reaching Forward US tour(limited shizzle dus;)) verder shirts van: Manliftingbanner, Bad Religion, Mainstrike, Shark Attack, Good Clean Fun, No Turning Back enz enz enz. |
haha wat is het volgende... tattoos van bands ? :P
|
Uhmm as a matter of fact. Ja.
|
pff, ff denken hoor...
1 savatage trui (die ondertussen 6 jaar oud is en nogsteeds helemaal ongeschonden is...afgezien dat ie wat grijzig is) 1 savatage longsleeve 2 savatage t-shirts 1 avatar t-shirt 1 moonspell girlie truitje 1 demons & wizards t-shirt 1 wacken shirt 1 rammstein shirt die ik gratis gekregen heb en als pyama gebruik en ik had ooit eens een truitje van korn... volgens mij heb ik nu alles 9 dus |
je hoeft ze niet allemaal op te noemen, vertel dr gewoon iets over ofzo...
|
kwas laatst naar jaya the cat geweest
en nou heb ik n shirtje :D:D:D |
ik haat girlies, ik wil altijd kindershirts/youth medium want die zitten niet zo strak en zijn gewoon het relaxed. Helaas zijn de meeste shirts niet echt van hoge kwaliteit, behalve fruit of the loom heavy ofzo, en hanes. De meesten zijn toch van screenstars en die gaan vaak wijd zitten en pluizen.
Ik heb wel een paar girlies, van vandals, millencolin, ataris, favez en die draag ik dus ook eigenlijk nooit. Ja waarom, heb ik ze dan, naja, ze zijn wel cool en soms denk ik ook wel van: ja deze girlie doe ik wél aan, maar dat gebeurt dus nooit. beetje jammer, maar ach, onder een vestje zijn ze vaak wel te pruimen. Meestal koop ik het bij concerten of festivals, dus te plekke. Ik heb ook weleens iets besteld bij interpunk en bij bandsites want veel bands komen nooit hierheen. Ik heb ook een stapel patches maar met de meeste doe ik niks, ik vind het altijd zo overdreven staan, een hele tas vol patches. Maar ik heb wel veel buttons op mn oude tas. mn coolste patches zijn die van get up kids en alkaline trio. best onboeiend maar ach.... |
Kindermaten zijn de ill shit. Ik koop tegenwoordig alleen S en Youth large :D
|
Citaat:
|
Ik moet altijd een beetje geluk hebben als ik een band shirt koop.... alleen XXL :)
|
die zanger van shelter stond in de goudvishal shirts maat S te verkopen aan superbrede kerels, ze kochten hem nog ook, want ja, the singer says so :D
|
dit topic is ook al 20 keer geweest :/
om t maar ff kort te houden 5 truien 9 longsleeves 25 t-shirts bijna alles op concerten gekocht of besteld bij large/goddess-ofdesire |
children of bodom
CoF(waarom :() Slayer(concert gekocht) Opeth + een hele hoop patchen, de meeste gekocht op concerten enzo bla |
ik heb een caesar longsleeve... bij het concert gekocht van de bandleden. Was daar pikkedonker... presteert de basssist het ook nog te zeggen "Mooie kleur hč?" terwijl ik alleen maar grijs, zwart, en grijszwart zag. Maar t was wel een mooi shirt.
Heb ook een Johan shirt, besteld via internet. En een van Ilse DeLange, same story. hoop er morgen een van spinvis te kopen. heb ook ladingen bandbuttons op mn tas... oa spinvis, sigur rós en caesar. heb ook mn spijkerjack versierd met badge van queen. |
lacuna coil hoodie
green lizard hoodie silverchair shirt greli girlie wt longsleeve the gathering longsleeve en hopelijk na zaterdag ook een gathering girlie :) |
Citaat:
|
ja, dat is zeker interessant :rolleyes:
oh wat wil ik graag weten waar jullie je shirts vandaan hebben... beetje jammer. |
shirts:
zeke - optreden peter pan - via een kennis die hun kent the spades - optreden de heideroosjes - mundial tilburg rancid - in italië op een markt gekocht less than jake - britain less than jake - optreden less than jake - optreden blink 182 - switch trui: hot water music - pukkelpop shandon - groezrock heideroosjes - optreden dropkick murphy's - optreden pet: less than jake - optreden |
2 t-shirts van radiohead, 1tje van kid a met het kid a beertje erop, die heb ik in breda gekocht ergens in zo'n vaag gothic winkeltje...
mn lievelingsshirt is echter t andere radiohead-shirt, gekocht in een skatewinkel in Florence, waar ze echt superveel bandshirts hadden. daar staat zo'n soort van waarschuwing op "do not cry out ir hit the alarm" idd...uit t liedje Climbing op the walls. dan staat er ook een fragment van de tekst uit dat liedje op en een hand die uit het ijs steekt, artwork dat ook in het ok computer booklet is terug te vinden. dan heb ik ook nog een moby t-shirt, waar in grote rode letters Play op staat, en een silhouet van een springend ventje, wat dus denk ik moby moet voorstellen, omdat ie ook een sprong maakt op de voorkant van t hoesje van play. toevallig. dus. dan heb ik nog een u2 shirt, van t album "pop". een kurt cobain-shirt. ook gekocht in Italie, maar deze op de markt, heeeeel goedkoop was t :) en ik mag af en toe een Jimi Hendrix shirt lenen. Zwart, met een gitaar-in-brand-stekende Jimi dr op. KEWL... dus. boeiend |
Citaat:
maar goed, als jij lijsten van bands die je niet kent boeiender vind.. |
kheb niet eens een lijst gepost :confused:
hele topic is gewoon bagger ;) maargoed favo shirt is van pantera voorop rat in klem, achterop "i'm broken" een oud exemplaar, dus blij mee :) gekocht @ wacken 2002 |
(y)
:p |
Mn favoriet is of een tool shirt (zwart met voorop tool in leuke kleurtjes en achterop ogen met een tekening) die heb ik bij t ocncert in de oosterpoort gekocht, of een wit opeth shirt, voorop opeth (in t zwart) en achterop "Look your last upon the sun" laatst gekocht bij het optreden in tivoli.
Ik heb er nog wel veel meer maar die ga ik niet allemaal opnoemen, meeste komen van waterlooplein of nieuwedijk. |
lol een maat van me kocht eens een murphys trui... kreeg ie er 2.. had ik er dus mooi ook een gratis :) hij zit best fijn *yay* .. ik heb ook zon wazig satyriconlongsleeve gekocht in oss.. zon rooie, ik vond t design wel strak hehe... en verder... favorieten ? ...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:42. |