![]() |
Is dit wat?
Graag jullie mening over deze pic.....(wel zelf gamaakt dan)
Ik heb hem met Paint Shop Pro 7 gemaakt: http://members1.chello.nl/j.bokhorst/dana2.jpg ben btw nog niet zo heel lang bezig. |
ik zie niks vriend
|
'nu wel, ja sorry was ff probleempje met server
|
ik vind hem wel vet, lady dana en op de achtergrond zo'n trilling van de harde bass!
|
ja, kvind dat dr een mooi soort van diepte inzit!
|
opzich wel grappig, simpel.
Het lijkt eigelijk meer een still uit een filmpje, als plaatje zelf vind ik 'em niet super. zit ook weinig spanning en dynamiek in door het eentonige kleurgebruik, het gebrek aan kontrast en de statische opzet van het geheel. vind ik. |
Ik zou zorgen dat de spatie tussen Lady en Dana in het midden zit
|
Citaat:
|
Ik krijg bij zoiets al snel het gevoel dat het een paar drukken op de knop is. Wat eigenlijk ook het geval is; een paar filters over elkaar.
Maar goed.. je probeert tenminste iets.. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tis wel grappig hou ten eerste neit van die muziek en de overeenkomst tudden het plaatje en de artiest vinnik niet kloppen... :confused: zei speelt van die harde fabriek muziek (sorry voor de vreselijke omschrijving) en dan zo'n vloeiende tekening :S weenie wel grappig maar niet super
ik hou meer wat van betere letters en dan dit standaard lettertype lmfd |
Citaat:
Het ís een kwestie van een paar filters na elkaar aanklikken en je hebt het. Maar dat is toch niet erg? Zeker niet in het begin. Het leren van zo'n programma is al moeilijk zat (y). |
Ontopic:
Ik vind hem trouwens voor iemand die nog niet heel lang bezig is met dit soort programma's zeker niet slecht (y). |
Citaat:
|
als ik um goed bekijk is het: standaard of zelfgemaakt achtergrondje nemen, kaleidoscoop, feedback, kaleidoscoop, tekst invoegen, schaduw invoegen aan de zijkanten. Klopt dat?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:37. |