![]() |
Vraag voor de meisjes
wat heb je nog nooit gedaan maar zou je wel eens willen uitproberen
|
en jij het doen zeker, ranspaard
|
Ik het doen .. ben toch geen meisje ..
en ook geen paard hihihi :D |
ik zie niet in waarom dit een vraag is die meisjes beter kunnen beantwoorden dan jongens...
ontopic: veel, ik kan zo gauw even niets specifieks bedenken |
héél véél eigenlijk...
maar waar ik de laatste tijd naar verlang: 'seks' met een meisje! maar anders zijn er eigenlijk een heleboel dingen die ik wel es zou willen uitproberen hoor ik snap ook eigenlijk niet waar dit een vraag is voor meisjes... jogens kunnen hier toch ook op antwoorden?! |
ik wil nog wel eens een trio doen!
met 2 meisjes dan! voor de rest alles al gedaan. |
seks met een meisje en een trio (met twee meisjes (waarvan ik er een van ben dan))
|
Laat ik nou maar eerst beginnen met gewone seks, daarna zie ik wel verder :p
|
Citaat:
|
Ik zou wel eens een hotdog willen eten en een broodje bal, maar dan ben jij de vleesleverancier.
En, was it as good for you as it was for me? |
Het meisje in mij zegt dat ze wel eens vaginaal geneukt wil worden.
De jongen in mij zegt dat hij wel eens vaginaal wil neuken. Wiskunde vertelt ons dat ze dat helaas niet bij elkaar kunnen doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
triootje met 2 meisjes, anaal, en wat vaginale penetratie betreft: in een bubbelbad, overdag in sonsbeek, en nog gewoon een paar keer plotseling (in de zin van ik heb nou zin, jij ook dus waar kunnen we zo snel mogelijk een beetje ongestoord heen) nou zoiets zeg maar :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
trio met 2 mannen (ik weet al welke)
|
Een flinke gangbang met een man of twintig, en daarna lekker met zijn allen een wet- T-shirtcontest houden in het sperma. (y)
Ok, dat was natuurlijk niet serieus. Ik wil wel een triootje met twee mannen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en dan die staf van sinterklaas he :rolleyes: :P |
Seks met een meisje :) (ik weet al wie!) :D
|
Citaat:
|
vraag me af hoeveel van de meisjes hier die met 2 meisjes of 1 meisje of meerdere jongens willlen doen dat ook egt willen, en eigenlijk een leuk meisje zoeken ensow
|
Citaat:
meer dan jij denkt denk ik :D |
Citaat:
|
zoenen en sex met een meisje
|
Citaat:
was niet super byzonder ofzo.. |
Waarom willen bijna alle meisjes een x zoenen/sex met een ander meisje? :confused: :o
Bij de jongens is dat namelijk veel minder :p |
meisjes zijn meestal sexy
jongens ook (maar vrouwen zijn aantrekkelijker in het algemeen) |
Citaat:
|
Citaat:
|
pf beetje experimenteren met kaarsvet lijkt me wel :cool:
en verder, tsja zo veel dingen :) maar het bovenstaande momenteel lijkt me het leukst |
Citaat:
|
Ik wil zeker nog een keer een meisje beffen, en wie weet is het voor herhaling vatbaar :)
|
ik wil ooit eens een keer naakt worstelen in de hoppjes vla met een ander meisje en daarna.... :p
|
Citaat:
lichamen van het vrouwelijk geslacht zijn veeel gecompliceerder dan die van een man.. vrouwen hebben t idee dat sex met een andere vrouw veel lekkerder is omdat ze bij zichzelf ook weten wat lekker is en niet.. bij mannen is er bij gedachte man-man metteen HOMO idee dat hebben wij nou niet |
Citaat:
me 2 btw. iig een x zoenen..seks..als t er es n keer van komt. xxx suusjuhh |
Haha das leuk, ik heb lekker nog geen ene bal gedaan, dus ik wil (bijna) alles nog wel es doen.
Dankjewel zeg, ik zie eindelijk in hoe leuk het is om onervaren te zijn: er is nog zoveel te doen :D :D :D :) (y) *doet rondedansje door de kamer* *huppelhuppel* |
Citaat:
|
Citaat:
ja zover kwam ik ook nog wel ;) :p maar bij mannen weet je bij jezelf dan toch ook wat lekker is en wat niet... :confused: |
trio
|
Citaat:
|
Citaat:
Sonsbeek woon ik 10 minuutjes vanaf, dus goed dat ik het weet ;) |
ik zou wel heel heel heeel erg graag willen
BUNGEEJUMPEN!!! :D ;) :p :rolleyes: :cool: (y) |
Citaat:
|
Citaat:
Maargoed. Handboeiend! |