![]() |
wat is je grootste seksuele fantasie
wat is je grootste fantasie???
|
Wanneer stoppen Divine Silver en Cor-Cademan eens met dat irritante gedoe??
Mijn grootste seksuele fantasie is een triootje met mijn vriend en Harrison Ford.(y) En ik wil het nog een tweede keer met een meisje doen. Maar goed, beide blijven een fantasie.. |
Ergens in de bovenverdieping van een meubelzaak.. kans op betrappen is erg groot:).. lijkt me zeeer goed ja;)..
|
Een gewheldige lange nacht met knappe negerin.
|
een hele nacht de tijd hebben (nee, meerdere nachten) om alles uit te proberen wat ik nog wil, zonder dat ik (of hij) moe wordt, zonder dat 't pijn gaat doen na een tijdje, zonder kans op ontdekking...
|
Ontmaagd worden zonder er voor te hoeven betalen.
|
een triootje toch wel ja :o mvv of mvm maakt niet uit :)
|
Citaat:
dies echt heeeeeeeeeeeeeeel mooi sorry :( |
Grootste seksuele fantasie bestaat volgens mij net als liefde niet :p maar ik denk dat mijn fantasie op het moment is seks met een meisje dat ik van school ken, niet dat ze me qua innerlijk boeit ofzo maar gewoon plain seks (y).
|
Joh, ik beleef mijn grootste seksuele fantasie dagelijks. :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
hoe verzin je t :D mijn grootste seksuele fantasie?? trio lijkt me idd ook heel gaaf.. jammer dat mn vriend er nix van moet weten.. maar..... who knows someday.. |
Citaat:
|
sex op het partheon in Athene :D
|
Citaat:
|
heb er twee dus weet het niet goed
1ste: met iemand onder het maanlicht in een warme zomernacht over een exotisch strand lopen onder de palmbomen en dn lief met elkaar hand in hand dan samen naakt gaan zwemmen dan daarna op het strand het doen en dan na de sex in een hangmat in slaap vallen 2de: met iemand in een heel mooie kamer zitten met kaarsen en satijne lakens je vriend of vriendin die je uitkleed dan slagroom op je doet en paar soorten fruit en dan lief op eet en ja de rest ken je wel zeker ;) |
Citaat:
Nr 2 is erg goed;).. |
Geloof me, dat wil je niet weten.
|
wat willen we niet weten???????? :confused: :eek:
|
heel simpel lekker heette stomende sex met veel gekreun . en niet met zo'n supermodel maar met een meisje van mijn leeftijd met lekkere borsten kale snee en leuk gezichtje
|
Citaat:
|
ergens bij maanlicht op een verlaten strandje met een heel mooi meisje, mooi figuur, bruin haar..
|
Jah, echt afgezaagd, maar een triootje, met een vrouw erbij lijkt me ook wel wat...
|
weet je wat erg is... ik heb een fantasie van hier tot Tokiyo... maar qua die fantasieen kom ik nie verder dan ... sex XD :D :o
|
op t ogenblik is dat ontmaagd worden door een jongen waar ik stapelgek op ben :D:p daarna ga ik wel weer verder fantaseren :D
|
Citaat:
idd lijkt me dus fijn xxxxxxxx |
Citaat:
|
Samen heel bewust een kind maken.
|
Citaat:
Trouwens, iemand in haar mond neuken lijkt me ook wel leuk! |
Citaat:
Nee sukkel, jij moet juist zeer stil liggen, anders raspen haar tanden per ongeluk langs je jongeheer, of ze krijgt braakneigingen. Dat betekent dat wij vegetariers zo ongewild toch vlees te eten krijgen, of het betekent dat jij de rijst met prut in fijngekauwde toestand in je schoot krijgt. Ben je zelf het stukje vlees. Pas als je heel goed op elkaar bent ingespeeld, kun je aan bekneuken wagen. Ik blijf het bed verschonen zeg.. |
een lekkere hete orgie met m'n beste vrienden...en beste vriendin natuurlijk :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat ik geil zou vinden, is om door mijn school te lopen, met een druk op de knop iedereen stil te kunnen zetten en alles met hen te kunnen doen, terwijl voor hen de tijd stil staat en terwijl ze niets doorhebben. :D Liever nog mijn oude school, zou ik mijn docentes ook kunnen nemen. :D
|
- stomende seks hebben met vriend, terwijl we weten dat we bekeken worden door 'aantrekkelijke' mensen, die daar zo hitsig van worden en ...en...
-seks met 2 mannen -m'n vriend en ik zitten tegenover elkaar. hij wordt door iemand gepijpt, ik word door iemand gebeft. terwijl we elkaar aankijken. -enzovoort |
Oh en gebeft/geneukt worden in een volle aula terwijl niemand het doorheeft.
|
Oh en vrijen met een gemaskerd iemand (niet zo'n eng sm-masker, maar zo'n venetiaans masker om de ogen)
:o |
Vrijen met diegene waar ik 3 jaar lang verliefd op ben geweest! Zij is lekker!!! :)
|
Ik wil ook nog wel eens neuken met alle meisjes die ik ooit leuk gevonden heb! GEIL!
|
Sex in een pretpark met die ene gozer
brrrrr lekker lijkt me dat:) |
Het trio afmaken waar we ooit in een duister moment aan begonnen zijn maar nooit afgemaakt hebben.
En eerst romantisch etentje, lief biosje, strandwandeling om vervolgens terug te gaan naar hotelkamer om daar de avond af te sluiten zeg maar...(arme buren) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mijn fantasie wordt vaak genoeg realiteit (y) (handig als je een vriendin hebt toch :p)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmmmm... *denkt even na* Ik heb niet zoveel fantasieën hierover... jawel, maar meer over de actie ervoor en niet over de daad zelf... buitenlucht lijkt me wel geinig en bubbelbad, maar verder kom ik niet :D
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:09. |