![]() |
Hij 22 en ik 18
K heb een hele leuke jongen ontmoet, heb wat met m afgesproken. Maar hij is al 22, en k 18, is dat een te groot leeftijdsverschil?
Liefs jenn |
moet kunnen
|
Kan prima. Als het klikt, waarom niet? :)
|
Het kan
|
mijn zegen heb je.
|
Jullie zijn allebei volwassen dus het kan
|
Dat voel je toch neem ik aan zelf wel he? Of dat kan..
|
Tuurlijk kan dat!
En idd, dat voel je toch neem ik aan zelf wel? Hoef je toch niet te vragen aan anderen... |
Zeker! :)
|
ga ervoor zou ik zeggen...als het goed voelt why not!
|
Volgens mij heb je een pedo aan de haak. Ik zou hem maar gouw terruggooien.
|
Pfff, m'n pa is 55 en m'n ma 46... why not :D
|
Moet jij ook weleens wat bij je vader doen dan?
|
Citaat:
heej, veel plezier joh !! dat moet echt kunnen !! mijn vriend is namelijk ook 22 en ik ben bijna 16... trouwens ik heb alleen maar positieve reacties gehad enzo.. oke iedereen was wel verbasd dat ze ons zagen zoenen.. haha dat was met oud en nieuw :D maargoed ik vind dat het allemaal best kan ! ik wens je veel plezier met die jongen ! laters |
Is pedofielie nu normaal geworden ofzo?
|
het kan best!!!
mijn vriendin heeft ook al 6 maanden (!!! :D :eek: :D !!!) iets met een jongen van 22 en zij is 15, ze zijn superverliefd. Het is wel om gek van te worden, maaar ja.... het kan best wel!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D |
Ik vind jullie maar pervers
|
Ik ben 21 en mijn ex-vriendin 18, dat ging echt wel goed hoor... Leeftijdsverschil hoeft geen probleem te zijn. Als het dat wel is, kom je er vanzelf wel achter :)
|
bij je naam staat dat je 17 bent :P
maare waarom niet? |
Nee op zich niet, mijn vriend is 20 en ik 18, oke het scheelt misschien 2 jaar, maar het gaat prima. Ligt er een beetje aan hoe hij zich gedraagt.
|
als je 13 of 14 bent is een leeftijdverschil van 4 jaar een beetje groot ja. Maar naarmate je de 18-20 nadert moet je daar geen problemen meer mee hebben, vind ik. Als het maar redelijk blijft.
---------------------- Onsterfelijkheids ringen http://www.alexchiu.com/affiliates/c...ru.cgi?id=GauD |
Nee, ik vind het wel dat het moet kunnen. Neem niet weg dat het leeftijdsverschil behoorlijk is, en je dus wel goed moet werken aan de relatie.
|
ja kan
|
Ben ik nou de enige die hier zo ongelooflijk moe wordt van dat leeftijdgezeur :o
Tis jullie leven en jullie relatie...als t blijkbaar niet goed voelt, doe het dat niet (n) |
Citaat:
|
ik vind het juist prima
toen ik 16 had, had ik een vriend die 22 was, en dat ging ook nog goed, al klinkt het wel als een redelijk groot verschil. |
Als het goed voelt dan is het helemaal niet erg.
En je moet zeker niet kijken of andere mensen het erg vinden of niet, als het goed voelt dan moet je er wat mee doen. BTW je bent 18, dus volwassen (of je geestelijk volwassen bent...daar kan ik niet over oordelen he, haha ;) :P :D ) 4 jaar vind ik best wel mee vallen. sommige mensen zijn 21 en nemen een relatie met een vent van in de 60. helaas gaat dan meestal om het geld. :rolleyes: |
Ik vind het niet kunnen. Het leeftijdsverschil is echt veel te groot. Jullie zitten in een andere levensfase en ik snap niet wat hij in godsnaam in een meisje van pas 18 ziet. Hij is al zo volwassen en jij bent nog maar een kind. Ik vind zoiets echt ziek... gedoemd te mislukken
|
't is alleen een te groot verschil als je er last van hebt
|
Citaat:
|
Dat moet kunnen lijkt me...
|
Citaat:
|
op 18 jaar ben je al oorspronkelijk volwassen
dus waarom niet :confused: ik snap jullie niet natuurlijk kan het wel .. als zei het wilt dan doet ze het je moet je nix aan trekken van wat anderen zeggen doe wat je zelf wilt .. je kan er mee gezien worden en waarom zou je een jongen laten lopen dat mischien wel de *ware* voor je is succes ;) (y) |
18 en 22, zelfs ik, De Crimson Death, vind dat normaal
Jaha. Dus. maak je geen zorgen, mijn zegen heb je niet snel, maar nu wel *Zegent* |
Citaat:
Citaat:
maar Jenniffer als je 18 bent ben je al een volwase meid en weet je waar je aan toe bent! dus mijn zegen heeft u ook ;) ps. kzeg niet dat jij dat bent hoor schizofrenic :rolleyes: |
Citaat:
|
jezus, stel je allemaal iet zo aan zeg, vooral Gothic, 18 en 22, ik zie daar Echt niet het probleem van in, ik bedoel ik was 15, hij was 21
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
BTW meisje dat bij mij in de 2e zat, was 13 had een vriend van 23.. :eek: :eek: dat kan gewoon echt niet!! |
Citaat:
Citaat:
|
weet je wat een groot leeftijdsverschil is?? 14 jaa! ik ken wel iemand,
duss mijn zegen heb je ook:D xxdelal |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Doe gewoon normaal en maak haar niet zo belachelijk. :) |
kom op nou 3 jaar is echt de limit misschien in sommige gevallen 4, ps mijn zusje zou op dr 15e niet met een gozer van 22 jaar thuis moeten komen.. now way
|
Citaat:
|
waarom niet?
have fun kus, ilona |
Citaat:
('t gaat tussen mij en m'n vriendin in ieder geval al 1 jaar en 7 maanden goed. :)) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:24. |