![]() |
bemoei je met je eigen zaken
waarom doen wij alsof wij interessant zijn
terwijl we dat soms absoluut niet zijn waarom lachen we wanneer we het niet willen en je eigenlijk zou willen gillen wie ben jij om te bepalen wat ik bij mij zelf moet halen wie ben ik om tegen jou te zeggen dat je je leven moet verleggen er is een punt hierin tog zeg ik zelf niet wat ik er van vin *dit gedicht of wat je het ook zou willen noemen heb ik zelf geschrevn nadat ik vond dat wel eigenlijk ieder onszelf moest zijn en niet teveel van anderen moeten aantrekken om ons doel te bereiken* ik zou graag willen weten wat jullie ervan vonden :o |
je zegt wel dat je dit hebt geschreven nadat je vond dat iedereen zichzelf maar eens moest zijn, maar die laatste regel vind ik dan wel heel gaar overkomen :/
schrijf of je dicht je vaker? het gedicht zelf, sja, komt af en toe over als gedwongen rijm, de zinnen vind ik niet zo sterk, maar opzich maak je je punt wel duidelijk (alleen die laatste regels...sja..:/ ) :) |
het is wel mooi, sommige regels zijn heel sterk.
Maar het loopt nog niet helemaal lekker, omdat er soms storende zinnen in zitten die onverwacht langer of korter zijn, dat leest niet zo lekker. Je hebt trouwens een spelfoutje gemaakt. niet dat het er toe doet.. (ik weet het, ik kan zelf ook noet spellen, maar tog.....) |
Sommige dingen zijn wel sterk..maar de rijm komt op mij wat gezocht over.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dit gedicht was meer als impulsief maar k kan wel begrijpen waarom mensen denken dat et gedwongen rijm is |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het wel een leuk gedicht... Vooral omdat de boodschap duidelijk is.
Ik vind het taalgebruik niet heel bijzonder en ik vind dat er soms nogal een gedwongen rijm inzit, misschiem dat je dat wat kan veranderen. Voorderest toch wel goed gedaan hoor... :) |
tnx allemaal voor de commentaar :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:46. |