![]() |
The Hot Chick
wie heeft em gezien
ik vind hem egt supervet, nog meer reacties? |
hij lijkt mij echt superslecht... die meid uit Scary movie speelt daar toch ook in? Die kan volgens mij gewoon zo slecht acteren dat ze alleen maar in flauwe teen comedies kan (n) hij lijkt mij het nieteens waard om te downloaden.
|
weer een van die onzinnige rob schieder films :)
maar ik moet zeggen dat ik er toch steeds wel om moet lachen enzo, helemaal als je knetter bent |
Citaat:
|
Die lijkt me echt flauw :| Niet de moeite waard, lijkt mij.
|
Ja want dan wordt ze ook zomaar opeens lesbisch :confused:
Dat slaat dus nergens op (n) |
het lijkt me een vreselijke film, heb nu een aantal stukjes eruit gezien en echt 3x (n)
|
Wanneer komt ie in de bios?
[jullie hebben hem zeker al via Kazaa gezien ofzow :o ] |
lijkt me leuk
|
om op video te kijken zijn rob schneider films altijd wel oke, maar om het in de bios te gaan bekijken, nee dank je, das ook niet nodig, zo'n film wordt er heus niet beter op op een groot scherm.
|
Lijkt me geen ene flikker aan.
|
misschien om te downloaden, maar om in de bios te zien is zonde van mijn GELD!!!
|
ik heb 'The Hot Chick' gisteren gezien en die was echt supah (y) Echt wel! Ech een komische lachfilm! Alleen met die stukjes van ; 'o, je bent mijn beste vriendin...blablabla', die mochten er wel uit! Maar ik vind het echt een aanrader! Tenminste, als je van het genre Scary movie, American Pie houdt!
|
ik vond die parodie in south park (ep: biggest douche in the universe) op deze film wel lache, maar de film zelf lijkt me idd matig.
|
Citaat:
|
Het lijkt wel alsof er alleen maar scheit films in de bioscoop belanden tegenwoordig..
|
Citaat:
|
die film lijkt me nou echt zwaar zielig.. in de medelijwekkende zin van het woord.. (n)
|
Citaat:
|
hijs humor :D
|
Citaat:
|
|
Je moet er maar van houden hoor..
|
Citaat:
iig, misschien leuk assie te huur is, maar zeker niet om in de bios ye checke1 |
ik zeg ook niet dat ik em in de Bios heb gezien :D:D
|
ik heb hem gister in de bios gezien.. ik vond het wel grappig:D
(y) |
Citaat:
agree on both ;) Edit: whaaa, ik zie net dat jij ook uit Rotterdam komt :p Jij was toevallig niet in Pathe Schouwburgplein om 19.45? :eek: |
mwah net gezien..t enige wat ik leuk vond was dat kussengevecht of als ie van de tribune afdondert..voor de rest niks aan
|
Lijkt me echt een domme film.
|
Citaat:
das echt 2 seconde "...first he was an animal then a woman and now, rob schneider is.. a stappeler! And he is about to find out.." wel goed :) |
Ik ben fan van Rob Schneider, dus ik ga hem wel kijken.
Op video welteverstaan (y) |
Citaat:
Aha... |
Citaat:
Slimme opmerking. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
En scary movie en american pie met elkaar vergelijken kan al helemaal niet! Want american pie is een klasse apart! En die staat ver boven deze 2 andere twee! :cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:37. |