![]() |
ervaringen met speed?
HALLO
Kzou graag weten wat jullie ervaringen zijn met speed en hoe jullie het ervaren! Doe je het alleen op feestjes of ook zo op stap, door de week thuis of bij vrienden>?????? Greets ets |
En hoe noemen jullie speed?
|
Alleen op feesten maar probeer het zoveel mogelijk te vermijden, alleen als ik foute pillen heb zit er speed in. Mijn conclusie:
Speed = troep !! |
Je doet het niet snuiven?
|
Citaat:
|
Citaat:
en ik voel me naderhand alleen ontiegelijk brak, niet depri. mijn ervaring dr mee: 't is wel lekker, alleen de ochtend erna is gaar.. en ik probeer 't niet te vaak te doen, want goed voor je is 't niet :) |
Ik vind speed (pep) echt geen ene fuck aan, de dag daarna is echt een werkelijke hel, en je hele neus gaat naar de kut.
Ik heb ut zelf 2 jaar gebruikt waarvan een jaar behoorlijk vaak, ik ben er nu mee gekapt. Als je dan toch hard wil gaan slik dan gewoon wat xtc pillen, voel je je de dag erna ook minder kut en tis ook gezelliger.... En als je ut toch wil doen haal dan ff bij de smartshop wat van die vitamine capsules ofzo... scheelt echt.. Het is opzich wel leuk om te gebruiken maar als ik zo voor en nadelen afweeg is xtc praktischer, leuker, en scheelt je de dag erna ook een hoop ellende. |
niet echt bijzonder ofzo.... je krijgt overal zin in....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:11. |