![]() |
Als ik een vriendin heb is het altijd binnen een week weer uit
Waar kan dit aan liggen?
Wat kan ik eraan doen? ps: ik ben in het echt wel een aardige jongen |
ik las net bij een andere topic dat jij ze pervers vind (hij 22 zij 18)
maar als het bij jou al binnen een week uit is, wat doe jij verkeerd?? misschien ben je te saai, of juist niet. te druk. ik zou het echt niet weten hoe het komt..... :( |
Ik ben helemaal niet druk, ik heb wel soms kut opmerkingen over mijn vriendin.
Als ik bijvoorbeeld vind dat ze er niet uitziet zeg ik het of als ze uit haar muil stinkt. Maar moet ik dan niet zeggen ofzo? |
Misschien kun je het op een vriendelijkere manier brengen :P
|
Dus dan zeg ik het netjes.... Dan wil ze nog zoenen, ze stinkt als een wilde uit haar bek. Dat kan ik gewoon niet, moet ik haar dan een tandenborstel geven?
|
ik denk dat het daar aan zit, dat je het niet zo aardig kan zeggen.
Niemand is perfect, je zult nooit iemand vinden die niet iets vervelends heeft, en daarom gaat het zo snel uit!!! ECHT WAAR!!! |
Citaat:
Als je nou ns eerst bij jezelf nagaat hoe je je hier al uit...dan zou t niet lang moeten duren voor je begrijpt waarom t altijd maar een week duurt. |
hehe... denk dat je btje te bot bent... je zegt toch niet tegen je vriendin dat ze lelijk is, of dat ze stinkt... dat laatste kan je wel zeggen, maar niet zo, geef een hint ofzohttp://www.tcwozere.co.uk/~cracks/otn/wink/thumb.gif
|
als je haar lelijk vindt, begin dan niks met haar
als ze uit haar mond stinkt geef je haar een kauwgompje. Of een pepermuntje. Of een smint. Of een doekje voor haar mond. |
je vind je vriendin lelijk?
dat vind ik nou echt raar. ik weet dat iedereen mijn ex vriendje lelijk vond, maar ik vond hem knap.. waardoor? door zn karakter! vreemd dat je je eigen vriendin lelijk vind.. en als je vind dat ze stinkt doe het subtiel, en niet zo recht in haar gezicht, want dan is ze dus echt wel gekwetst, geen wonder dat je het niet zo lang uithoud.. :eek: heel veel s6 dan maar Kiss Angela |
als mijn vriend me behandelt zoals jij je vriendin behandelt, had k m allang de deur gewezen :rolleyes:
|
knul ben je de weg naar onzin kwijt?
|
Wees blij dat se het een week uithouden met sulk soort gedrag..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
omdat je denkt dat ze alleen maar wilt neuken:p
tja... wat je tegen mij zegt kun je trug verw8en... :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
details graag!!! vertel.. wat zit hier achter? |
goh, bij mij na 2 weken altyd, begint zwaar irritant te worden :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
te erg... (n) (n) allemaal rare topics over joden enzow.. tis ook echt een knulletje als ze dit allemaal leest. hij vat nix van een forum. dit topic hoort op onzin |
Citaat:
|
Citaat:
|
dude... :rolleyes:
|
dat hier serieus op in wordt gegaan :eek:
|
ik moet zeggen dat ik me hierin heel erg herken....Heb vaak het zelfde probleem....bij mij houden ze het nie langer dan 2 weken uit....weet ook nie wat het iz.....Ben verder ook toch heel normaal....maar goe....heb me er maar bij neergelegt....
dikke kuzzie Lieve |
Citaat:
hij is dat dus blikbaar niet.(topicstarter) |
Citaat:
|
een meisje voelt zich snel gekwetst
vooral als haar vriend haar zegt dat ze lelijk is en/of dat ze stinkt. :eek: dat zeg je toch niet zomaar?zij heeft ook gevoelens hoor! jij bent toch ook niet perfect?of wilde je soms zeggen van wel? |
Citaat:
hehhee, dat hij in me topic zegt van je ex wilt alleen maar neuken... zonder verder na te denken met zijn botte kop... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:08. |