![]() |
feesten!!!
wat is het beste feest waar je ooit naartoe bent geweest?
mijn beste feest is scholierenfeest in dance palace starlight maarja kenne julliie toch niet :D |
Een heel vet teknofeest
|
gedoogd kraakfeest in legerkazerne bij Sloten. :cool: Alle soorten muziek en toneel en zweedse films etc.
En ehm... de park3 feesten waar ik altijd heen ga :o |
drum 'n bass feest in de bakkerij, eindhoven
|
Citaat:
|
een feest in het vendex kraakpand in maastricht (oude v&d opslagloods)
tijdje geleden alweer.. in de tussentijd zijn er wel andere feesten geweest maar niet zo gezellig en groot.. Citaat:
|
Citaat:
|
Drum & Breakz 08 @ Nighttown Basement..
Major League (Drum and Bass) @ Nighttown 30 November.. Andy C :D.. |
Citaat:
|
haring en bierfeest :rolleyes:
|
Dynamo Open Air 1996 (y)
(of mag ik een festival niet noemen) |
jungle galaxy (drum n bass)
|
SpeedFreax, Bye bye edition @ Now & Wow....7-12-2002
|
Dj Krust op pukkelpop was echt hard feestuhhh :).
|
Pieperfestival vorig jaar afschuwelijke band, vreselijke muziek achteraf, maar zoooo gezellig (y)
|
verjaardag dans disco avondje in de 8ste groep :D hehehe "schuivelen" :D
|
Citaat:
rockt |
teknofestijn paar maanden terug.
|
Beste tot nu toe toch wel Extrema Outdoor 2002. John Digweed in de <<O>> 9 Maart dat jaar heb ik ook errrrrug goede herinneringen aan, jezus wat zette hij daar een lekkere set neer zeg. En HARD, woeiiiii
|
eh, innercity 2000 ofzo
|
Citaat:
|
Citaat:
mwah.. qua festival Wald Rock... En verder m'n MC-Party thuis :P |
hm geen idee
smahing pumpkins concert vrednburg. is wel echt heel fantastish geweest altijd |
Antilliaanse feesten in Hoogstraaten (augustus 2002). D'r hing zo'n goede sfeer en d'r waren bands uit heel veel landen (vnml Zuid-Amerika).
|
Citaat:
|
Feestjes met wat vrienden, wat genotsmiddelen en wat slaapzakken.
Damn, dit klinkt echt heel fout. |
groep 8 feestjes waren altijd geweldig!
En een eindexamenfeest uit een reeks hele leuke feesten, die ene was toch echt het allerleukst. |
phazer (drum'nbass) in de botte is altijd wel koel eigenlijk, en een of ander kraakfeestje in ossendrecht in september vorig jaar, dat was ook koel.
|
Houseqlassics!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
was een hockeyfeest, vorig jaar.. was gewoon super cool :D
En, keer 'feestje' bij iemand thuis toen der ouders weg waren.... was ook erug geslaagd :P |
Citaat:
|
Hmm, geen feest..Ede Zuigt op 19 januari vorig jaar, heerlijk, mijn eerste punk festivalletje ;)
Oja *update* verder nog een feest waarop ik moest helpen organiseren de hele avond door zeg maar (Togather), en een slaapfeestje bij een vriend thuis, toen we met zijn 4en tegen elkaar aan in een twijfelaar lagen |
overload en raving nightmare ,overlaod was een super feest met 20.000 man en raving ngithmare is gewoon altijd super geluid ze hebben der geen soundlimit en je velt zelfs je ballen trillen
|
Een verjaardagsfeest waar iedereen echt moeilijk uit z'n plaat was in de sowie.....heersch!!!!!
|
De beste feestjes zijn altijd de feestjes waar ik niet bij ben.
|
Citaat:
|
Ik ben eigenlijk nog nooit op een echt topfeest geweest, maar dat komt door mijn niet al te commercieele smaak en het tekort aan alternatieve feesten in mijn buurt.
Maar het allercoolste feest was ons verjaardagsfeest op 8 februari in de Pimms. Er waren heel veel mensen en ik had het erg naar mn zin. Leuk was ook dat we cadeautjes kregen :D |
de jeugd fuif in de dorpssoos.
|
vorige week vrijdag Dave Clarke en Benny Rodrigues in Las Palmas was wel erg vetjes..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ben nog maar naar 3 feesten geweest. De vetste tot nu toe was Shockers 2002.
|
Eén heel speciaal eindexamenfeest. En feesten in de categorie Innercity heb ik nooit bezocht, dus daar kan ik niks over zeggen.
|
LoveParade in Berlijn!!! Dat was echt te gek!! En Mysteryland vorig jaar!!
|
sensation black, mysteryland, HQ
|
Met stip innercity 1999............ Waar ik die gruwel cd van ferry corsten ook nog steeds wel us van draai
|
nou... het leukste feest waar ik ooit geweest ben wordt waarschijnlijk back 2 school maar das nog nie zeker
en wat jou betreft ik denk dat jij bes wel een fop gabber ben want anders zou je niet zetten in je sig : iS TaKiNg OvEr ThA wOrLd ofzoiet ergs maar goed |
- First flash of Eden
- de eerste Hardcore Resurrection en tevens mijn 1e feest |
Trinity In Technoland -> bloemveilinghallen Eelde.
was wel vet koel opzich :) |
mysteryland 2001 :cool: 14.00 - 06.00
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:26. |