![]() |
Etnische Fascinering
Hebben veel mensen hier een etnische fascinering? Een voorkeur voor leuke Chinese meisjes, sterke Turken of misschien net als ik mooie donkere meisjes? Hoe zou dat komen?
|
Neuh. Ik val meestal op blank, maar dat komt omdat er daar a) meer van zijn hier en b) ik om de een of andere reden van duidelijk zichtbare neuzen hou :p
Oh, en veel beharing is niet leuk dus veel rond-de-middellandse-zee-mensen vallen ook af. |
Nou, ik hou er persoonlijk niet van als er meisjes heel Oosterse kenmerken hebben, als bijvoorbeeld die 'oogjes'.
Voor de rest vind ik het allemaal niet zo verschillen van elkaar. Ik zou zo op een Noors meisje verliefd kunnen worden, maar ook heus wel op een Italiaanse, of een Mexicaanse, of een Turkse. Van die laatste ken ik nog wel een leuke trouwens.. :o Ik moet wel zeggen dat als ik een vrouw was geweest, ik nóóit op Turkse mannen gevallen was. Zij hebben toch wel hele andere kenmerken dan de vrouwen en zijn naar mijn mening dan ook een stuk minder knap. Maar dat is heel persoonlijk natuurlijk. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Blank...
Maar Turks, Marokkaans, Russisch, Israëlisch... ook wel... ;) :) Alleen niet echt met veel kleur ofzo... weet niet waarom, maar dat is gewoon zo. ;) |
Je voelt je vaak tot een bepaald uiterlijk aangetrokken, en mensen uit een bepaald gebied hebben vaak ongeveer dat uiterlijk.
Vind zelf blank-maar-niet-wit met bruin haar het mooist... en hou van 'fijgebouwde' gezichten... dus Noord-Frankrijk zeg maar:P Maar ik zowel vriend als ex-vriend zijn zeer wit met blond haar... dus zo veel doet het er niet toe. |
Ik zelf geef toch wel lichtelijk de voorkeur aan mediterraan.........
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Scandinavisch als het kan :D
Lang, Blond & Goed Gevormd :cool: |
Ik zie dat weinigen op Chinesen vallen :(
(kben er namelijk een) |
Geen zorgen, ik vind oosterse trekjes bijna altijd aantrekkelijk. Dat zit 'm voor een groot deel in de lichaamsbouw, maar eigenlijk is 't overall. Maar, ik ben geen homo. Sorry :cool:
Verder heb ik niets met donkere mensen. Vind ik nooit zo mooi. |
Ja, oosters kan heel mooi zijn, lijkt op indiaans. Vooral halfbloedjes zijn mooi :o
|
Ik moet zeggen dat het vooral het op bepaalde situaties rustende taboe is wat nogal opwindend is...welke jongen heeft nou niet eens erover gefantaseerd zo'n beeldschoon en welgevormd Marokkaans moslimmeisje met hoofddoek eens hard te nemen...ik wel iig :o :p
|
Citaat:
Dat is helemaal niet racistisch bedoeld, maar ik word er verre van geil van. |
Nou, all the more for us zullen we maar zeggen :D
|
Lol, mijn zegen heb je! ;)
|
ik val op blond, hemelsblauwe ogen en een door een zon gebruint huidje en t liefst wasbordbuikje
|
Ik val op meiden met een redelijk rond gezicht, dus niet een lang gezicht. Dit zie je vaak in Centraal en Oost-Europesche landen :)
|
Nee, niet echt. Waar houd ik van het donkere blanke typ, maar echt andere etniciteiten hebben mijn aandacht in deze niet. :)
|
Haha, Nare Man, gelijk heb je! Ik dus wel! :D
|
blanke antillianen (zoals mijn vriend :D)
en half indo- half nederlands... zo net klein beetje getint en dan van dat halflange zwarte haar.... :p |
ik val op meiden, met een cute face gewoon iets waar je gelijk van denkt
Sw3eT en geen bitch look dan val ik op een mooie taile en vooral een mooie kont en ik vind dat ze mooie ogen met hebben, ogen waarin je zou kunnen verdrinken. |
Ik vind absoluut alleen puur blanke jongens/mannen leuk. Geen Italianen/Spanjaarden/Turken/Surinamers or whatsoever. Dat zijn van die baardapen.
Een mooi wit huidje met donker haar en blauwe (of groene, in elk geval géén bruine) ogen, dàt vind ik fascinerend. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmm ik van op donker haar en donkere ogen.
Huidige vriendje is een onbegrijpbaar mixje van Israelisch/pools/nederlands/indonesisch. (y) :o |
Citaat:
|
Citaat:
enneuh sorry nare man dat ik niet jou naam had geschreven :p |
Chinese meisjes...*zucht* :)
|
Groene, blauwe, grijze ogen.. allemaal heeel mooi.
En dan kom je dus snel bij blanke jongens uit. alhoewel, zo'n lichtbruine jongen met groene ogen :o |
Ik ben zelf half indisch, en Aziatische kerels spreken me vaak wel erg aan, maar als het echt op een relatie aankomt, zit ik toch meestal vast aan een typische fryske hunk. (zijn ook lekker, maar als ik dan weer zo'n aziaat met half lang tot lang zwart haar langs zie komen en een beetje een lekker lijf begin ik wel te kwijlen)
|
Citaat:
Schaarsheid, denk ik wat het zo aantrekkelijk maakt. |
hmm
donker haar en lichte ogen licht haar en donkere ogen licht haar en lichte ogen Ben er niet zo van om in de Marocs en Turken te "handelen" Moet wel zeggen dat ik heel veel antilliaanse jongens wel heel mooi vind!! |
Ik ga nu niet zeggen dat ik niet op uiterlijk let, want dat doe ik wel! Maar het maakt mij niet echt uit wat voor afkomst iemand heeft. Ik wil niet racistisch overkomen, maar er zijn gewoon enkele rassen waar ik NOOIT op zou vallen (somaliers bijvoorbeeld) En dat heeft nix te maken met huidskleur hoor. Ik ben wel eens op nederlanders gevallen, maar ook op andere rassen. Zolang die persoon aan mijn eisen voldoet, vind ik het best..Al moet ik wel zeggen dat ik eerder op donkere, gespierde mannen geil (*ZUCHT*) dan op blanke mannen (al zitten daar ook lekkere dingen bij!;))
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:45. |