![]() |
Vraagje over energién
Kijk...Ik beoefen dus KI maar wil nu wel eens wat andere tech's dan aleen maar Shielding etc etc nu heb ik op 't net een heleboel techs gevonden voor psi denken jullie dak dezelfde tech's ook voor KI kan gebruiken en dan inplaats van de energién van de natuur gewoon uit mezelf te halen(heb nu een MEGA deja-vu)???
|
Kijk maar bij: "Zijn hier nog mensen die net als mij in de Superhuman geloven? Of gewoon Ki oefenen?" daar heb ik een topic neergezet met allemaal verschillende energien. Kijk maar es.
|
Yep,naar mij idee kan dat,men is er nog niet uit of ki en psi nou wel of niet hetzelfde zijn, je moet alleen uitkijken dat je niet te veel energie van je zelf gebruikt, anders kan je nog een burnout krijgen (en das niet fijn, geloof me)
Ik hoop dak je geholpen heb, mzzlz, KiPracticer (AKA Vex Angelus) |
hehe
*voelt zich een vreemde eend in de bijt* |
Ik heb één keer zo'n verschrikkelijke burnout gehad, ik kon bijna niet meer ademen en ik had vreselijke honger. En dan toch dat stemmetje dat ik door moest trainen.
|
Ki Fighter, je bent gestoord
|
|
Citaat:
|
Omdat ik lekker doortrain betekend niet dat ik gestoord ben. Dat zijn Militairen toch ook nie.
|
Ik zeg het nog 1 keer...
JULLIE KIJKEN TE VEEL DBZ! Ki bestaat maar niet op deze manier.. Greetz |
ik vind ze wel schattig eigenlijk http://forum.scholieren.com/smile.gif
|
Citaat:
zeg, aangezien van dit topic niet veel terecht komt, en er een topic is geopend dat op hetzelfde neerkomt, maar wat meer nuttige dingen in staan, slaat ik dees.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:27. |