![]() |
Lol --> Bad Candy (vrouwlijke Direct? of nieuwe Avril?)
http://www.badcandy.com/
commentaar graag :D *edit* de sologitarist is wel een ERRUG lekker ding :eek: |
Volgens mij wil ik wel baslessen krijgen van die bassiste.
|
mjah had je de wervingscampagne voor audities enzow niet gezien?
|
zij zijn zooooooooooo nep, ze zijn bijelkaar gezocht, zegt dat al genoeg???di-rect is anders, avril ook. zegmaar de nieuwe Westlife die zelf ook kunnen spelen met een RUIG uiterlijk, en het zijn meisjes. ik ben niet voor. :D
|
Citaat:
|
http://www.badcandy.com/img/fotos/live/mont_chantal.jpg geil hoor
bassiste is wel kjoet btw muziek is jammerlijk |
ik vind dat liedje dat je op de site hoort best aardig klinken
ben ik nou fout? |
Nee Ufke. Ik denk ook dat ze best nog eens leuke muziek gaan maken. (y)
|
tis t bandje dat Barry Hay van Golden Earring bij elkaar heeft geschraapt, ik vind ze echt TE gestyled net de spice girls
|
Ik denk dat de solo gitaarist wel kan spelen. Ze is immers echt heeel lelijk. (y)
|
ik heb net de clip gekeken, is wel heel erg fout :D
|
Citaat:
duh ;) |
Citaat:
die moet er idd wel vanwege tegnische vaardiheden bijzitten ofzow |
dat zijn echt van die gevallen die met make up te doen zijn, en die je zonder die laag make up nog niet eens herkent..
|
Mjah ik had ze al een half jaar eerder gezien..
Op een ander forum.. En toen hadden de meeste de band flink afgezeken.. En 2 van die bandmeiden zaten ook op het forum en die werden weer pissed op ons :P.. Maja het suckt toch gewoon :D.. |
maarja, dat lied blijft leuk :o
|
Ik denk dat de meesten wel redelijk hun instrument kunnen bespelen, maar samen wordt ut volgens mij totaal nix en zeker niet met zo'n fake-outfits... :eek: zelf liedjes schrijven kunnen ze waarschijnlijk ook niet..
echt erg...(is mij mening) |
Citaat:
|
Citaat:
Grtz |
HEY
HIER HEB IK AL EEN TOPIC OVER GEMAAKT MAN! http://forum.scholieren.com/showthre...ight=Bad+Candy SLOT!! GRRRR RAAAAAH! :| |
die is ouder dan 2 weken
|
niet huilen hoor
|
Citaat:
|
|
Nee, niet omdat het vrouwen zijn, zeker niet! Ook niet omdat ze bekend gaan worden (al zullen ze wsl een eendagsvlieg zijn) maar omdat ze als een stelletje schapen bijmekaar gezet zijn. Je zou ook gwoon 5 miss-"ietsen" kunnen laten samenwerken...
een band moet uit zichzelf ontstaan, zelf geld verdienen om betere spullen te kopen, beginnen met kleine optredens ZONDER manager enzow... of zie ik dat verkeerd? |
hey, ik wou ff zeggen dat jullie niet zo negatief over bad candy moeten doen!!!! ze zijn echt HEEEEL goed dussuhhhh als je er geen verstand van hebt.....zeg dan nix! LATER :p :)
|
Citaat:
|
Omdat vaak zo'n groepen hun teksten voor de ogen krijgen geschoven door de platenmaatschappijen...
|
jezus hè!!! ik zeg toch.......als je er geen verstand van hebt wees dan stil! ennuh ze zijn trouwens ook klein begonnen hoorrr... jaloers dat hun het wel gemaakt hebben? stakkers hiero
|
Citaat:
|
mensenlief, sorry hoor! ken je ze ofzow? ben je een fan zeg het dan gwoon ff! Als je hun imago ziet hoe ze erbij lopen staan ze er toch verschrikkelijk bij of niet??
maar we zullen zien wat ut wordt.. (btw:dit is een forum,is dat niet bedoeld om meningen uit te wisselen?) |
Ja! Ja! Ja! Ik wacht nu al op hun eerste clip!
|
Citaat:
|
Citaat:
Daar heeft Spike (van Di-rect) ook op gepost.. Zijn post moesten lekker bewerklt worden.. Kennelijk kunnen ze niet zo goed tegen wat commentaar :p.. Als ze nou zeggen : Whatevah.. Dan waren ze nog een beetje oke.. Maar dat ze nog serieus op zulk zeik commentaar in gaan, shit toont weinig intelligentie :D.. |
Citaat:
|
de dames zijn er erg lekker uit.
*hoopt dat ze vaker op tv komen* |
die waren vandaag op mtv! en ze stonden in de fancy en uhm..tja, zo opeens vanuit het niets. Ik vind het inderdaad net de spice girls alleen 'rocken' zij :D
|
Ik ga mee in de rockende spicegirls benaming voor dat groepje.
Lijkt me 3x niks. |
Citaat:
|
janneke nijhuis --> grind spice (y) uhumm
|
Hun single Spin Around (of zoiets) is geschreven door o.a. Adam Duritz (Counting Crows) dus op zich verwacht ik dan nog wel enige kwaliteit als het niet te huppelig wordt natuurlijk
|
Wat is Rianne?
De gitariste? Want ik hoorde dat iemand zei dat die heel lelijk is. Zij kan inderdaad gruwelijk goed spelen, ze is een werkelijk muzikaal wonder en ze kan alles. Ze komt uit het stadje waar ik vandaan kom en was hier de gekke pot, ze heeft denk ik iedereen geprobeerd te versieren en iedereen kende d'r bij naam en iedereen keek gek op toen zij in dat bandje zat met al die andere alternatieve barbiepopjes. |
Citaat:
|
Ik ben voor meer korte rokjes in de showbizz! (y)
|
volgens mij besteden ze meer aandacht aan hun image dan aan hun muziek... ik heb ze in één week in 5 verschillende bladen ofzo zien staan, en een paar keer op tv, ze doen wel heel veel moeite om bekend te worden :confused:
maar misschien zijn ze verder wel heel leuk ofzo... ik geef ze een kans :) |
Oh dat forum is echt vermakelijk :D
|
wel jammer dat het weer zo'n bij elkaar gezocht hoopje moet zijn dat weer een hitje gaat scoren en niet gewoon een "echte band", die al jaren oefent in een garage of de achtertuin ofzo, maar verder vind ik het niet heel erg slecht klinken eigenlijk. Tis wel een beetje nep, maar om nou gelijk te zeggen dat het superslecht is, we zullen het nog wel horen denk ik zomaar
|
nog altijd beter dan the riplets
|
Citaat:
wat is daar dan zo erg aan!? |
Hoe kan dit beter zijn als The Riplets. Die werken er tenminste voor dwaas.
Dit soort shit zou verboden moeten zijn. Sterker nog de doodstraf zou er op moeten staan !! hmm...nah misschien ook niet, maar mensen die dit kopen zijn de grootste fuckin hersenloze zombies die er zijn. En kom maar op met je argumenten: "als mensen t leuk vinden moeten ze t zelf weten blablablabl"..... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:15. |