Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   One night stands (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=406572)

overthestars 13-03-2003 21:10

One night stands

Vertel het maar eens..
Heb je wel eens een one night stand gehad? Goede of slechte herinneringen eraan? Zou het weer eens doen, of eens willen doen of juist niet? Etc.

Zelf heb ik het wel eens 'meegemaakt'. Niet 'gepland' echter. De jongen in kwestie kreeg me toch net iets te snel het bed in om daarna te doen alsof er niks gebeurd was en me daarna volkomen te negeren, terwijl ik gedacht/hoopt had dat er meer tussen ons was. Ondanks dat het zeeer goede seks was heb ik er dan ook wel enigzinds spijt van.
Ik probeer er nu dan ook goed voor uit te kijken om het zo maar te zeggen. :o
Op zich vind ik dat er niks mis is met 'seks om de seks' maar dan wel zo handig en eerlijk tegenover elkaar als je dat ook vantevoren duidelijk weet.
Dat voorkomt dat er na de tijd iemand gekwetst achterblijft, zoals ik dus had.

En nu jullie :)

mons 13-03-2003 21:59

ja ik heb ook wellis zoiets gehad ik kende de persoon in questie helemaal niet :rolleyes: maar ja konnik nix aan doen het was eigenlijk bestwel buiten in een bos en dat was fucked up maja het rare is dat ze me sindsdien neit meer aan durft te kijken :confused: maja wat doe je dr aan

)Vampje( 14-03-2003 09:49

Citaat:

SadisticSacredWhore schreef op 13-03-2003 @ 22:10:
Vertel het maar eens..
Heb je wel eens een one night stand gehad? Goede of slechte herinneringen eraan? Zou het weer eens doen, of eens willen doen of juist niet? Etc.

Wel eens gedaan, slechte ervaring. (halve verkrachting). Ik zou het niet weer doen, ik heb liever sex met iemand die ik beter ken en waar het ook echt mee klikt. Hoe weet je anders wat de ander lekker vindt?

nare man 14-03-2003 10:04

Geen seks in de zin van neuken, maar wel 'n paar keer dat het gewoon rotzooien was zonder verdere verplichtingen. Maar ik geloof niet dat dat onder een one-night-stand valt. Daarbij moet echt geboned worden.

Noé 14-03-2003 10:17

Ik heb weleens een one-night-stand gehad met een jongen die ik al langer kende.
Leuk en aardig allemaal, maar wat denk je, hij werd verliefd! (n)

poesiefox 14-03-2003 11:56

Het moeilijke van een one night stand is dat je er niet verliefd bij mag worden, anders krijg je weer liefdesverdriet.

Ik vond het dus geen succes. Ik werd toch verliefd. En hij was al bezet, bleek later.

Hukkie 14-03-2003 12:22

Wel veel gerotzooid met wat toen nog een 'vriend' van me was, maar nooit officieel met elkaar verkeerd zeg maar. We hebben geen echte sex met elkaar gehad though.

Diovai 14-03-2003 12:24

Nee.
Zou ik ook niet doen. Op deze dag geloof ik niet in seks.

LaY-D NiCoLe 14-03-2003 12:44

2 keer gehad :o

1 keer met een goeie vriend, liep gewoon op de een of andere manier uit, waarschijnlijk omdat ie al in love was zeg maar, werd toen alleen maar erger (n)

en 1 keer op vakantie, was in mijn tentje, ik had em zelf uitgenodigt, was eigenlijk meer ene grapje, maarja hij kwam tog uiteindelijk heb ik wel genoten op me laatste nacht daarzo :D

verder zou ik het niet echt snel weer doen, heb er op dit moment tog geen behoefte aan (y)

nare man 14-03-2003 13:25

Citaat:

poesiefox schreef op 14-03-2003 @ 12:56:
Het moeilijke van een one night stand is dat je er niet verliefd bij mag worden, anders krijg je weer liefdesverdriet.

Ik vond het dus geen succes. Ik werd toch verliefd. En hij was al bezet, bleek later.

Auw.

Freyja 14-03-2003 16:56

Citaat:

Hukkie schreef op 14-03-2003 @ 13:22:
Wel veel gerotzooid met wat toen nog een 'vriend' van me was, maar nooit officieel met elkaar verkeerd zeg maar. We hebben geen echte sex met elkaar gehad though.
Dat heb ik ook gehad. Nou ja, vriend... kennis. :p

jnieuwelaar 14-03-2003 17:05

paar keer gehad. Niet echt goede ervaringen mee, maar zou het wel weer doen met een andere persoon.

Angie_ 16-03-2003 14:11

lache toch..

beetje bijleren :P (y)

gizmo 16-03-2003 15:12

Ik zit te twijfelen of ik het zo zou noemen.. maar ja zo kun je het wel noemen ja.. met oud en nieuw voor het eerst.
Was tegelijkertijd ook mijn eerste keer... baalde achteraf echt heel erg. Wantja.. denk dat velen toch wel een bepaald beeld hebben van hun eerste keer.
Helaas weet ik niet hoe het verder was omdat ik zo zat was dat ik me de dag erna niets meer over kon herinneren... alleen maar voelen :S

chillehuntgast 16-03-2003 16:33

1 x gehad zkr geen nare ervaring aan gehad zou het zo weer doen ik ken het meisje nu ook nog gewoon en we gaan als vrienden nu met elkaar om dus heb dr positieve ervaring aan achter gehouden :)

HeerVanHasselt 17-03-2003 23:05

Citaat:

Noé schreef op 14-03-2003 @ 11:17:
Ik heb weleens een one-night-stand gehad met een jongen die ik al langer kende.
Leuk en aardig allemaal, maar wat denk je, hij werd verliefd! (n)

Wat een klootzak, waar haalt hij het lef uberhaupt vandaan.
Ik heb nooit een one-night-stand gehad, trouwens ook geen night-stand. Lijkt me leuk om een keer mee te maken, als jongen kan er natuurlijk ook een stuk minder fout gaan, hoewel ik een ranzig verhaal ken waardoor ik weer ga twijfelen...

Type 17-03-2003 23:15

hehe. Ja, 1 keer, en toen was ik ook meteen aan het vreemdgaan.

Ik weet het, ik ben een klootzak...

Denise 18-03-2003 07:12

jeh afgelopen zaterdag nog!
alleen kut dat het met een goede vriend was en dat ik die jongen wel ergg leuk vind :(
en hij mij dus niet :mad:
maar jah het was wel lekker :o :D ;)

Bendzj 18-03-2003 10:21

Citaat:

HeerVanHasselt schreef op 18-03-2003 @ 00:05:
hoewel ik een ranzig verhaal ken waardoor ik weer ga twijfelen...
ranzige verhalen zijn altijd welkom :D :D

Ikzelf heb nog nooit een one night stand gehad, wel es een keer een avondje wat aangekloot. Maar op zich zie ik er geen probleem in, als van te voren maar duidelijk is dat er 'no strings attached' zijn. Van beide kanten!

ZHAzha 18-03-2003 15:25

Ja ik heb welleens een one night stand gehad.
Heb er wel goeie ervaringen mee.. maar ik doe het toch liever met iemand waarvan ik hou.

Horror Kitty 19-03-2003 14:59

ik heb een tijdje alleen maar aan one-night-stands gedaan, omdat ik allergisch was geworden voor vaste relaties. maar dat is over nu.

Laïs 19-03-2003 15:13

Ik heb nu ook de laatste tijd alleen maar van die dingen. :|

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:54.