Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   verder laten onderzoeken of nie? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=406776)

mariskaatje 14-03-2003 08:24

verder laten onderzoeken of nie?

hey,

ik heb een vraagje,

dinsdagavond kreeg ik hoofdpijn, nix aan de hand dacht ik,
dus een advil genomen, naar bed gegaan en woensdagochtend nergens last van.........tot ik bij de kapper ineens last kreeg van een hele zere rug, flauwviel en ongeveer 5 min bewusteloos was, ik wist ook niet meer waar ik was enzo, ook zweette ik ontzettend en heb tot nu toe nog steeds koorts telkens......
na de tijd kreeg ik last van ontzettende hoofdpijn kon geen licht verdragen enzo, dus naar de dokter gegaan en zware pijnstillers gekregen, dat ging gisteren best goed heb nu ook bijna geen hoofdpijn meer (ben gewoon hartstikke verdoofd door die dingen denk ik ofzo) maar vannacht heb ik bijna niet geslapen door ontzettende rug en nekpijn, de dokter zegt dat ik gewoon ff die pijnstillers moet blijven slikken en dat 't vanzelf overgaat....
maar ik vind 't op zich best wel eng allemaal, want als 't erger word ofzo voel ik dat gewoon allemaal niet meer omdat ik aan die pijnstillers zit.....mijn ouders zijn best nuchter en hebben zoiets van als de dokter zegt dat 't zo over moet gaan zal dat wel zo zijn......
maar ik heb zoiets van is't niet beter om me ff verder te laten onderzoeken ofzo.......wat denken jullie?

Lethalis 14-03-2003 08:28

Zoiets gebeurt niet zomaar, dus ze moeten er wel goed naar kijken..

dyfusica 14-03-2003 08:42

ik zou het wel verder laten onderzoeken.. het klinkt niet ehct normaal

xCoyotex 14-03-2003 08:44

Ik zou voor de zekerheid tog maar langs de doktor gaan hoor meis..beter het zekere voor het onzekere!
succes,

Dashja 14-03-2003 09:51

Idd, even laten checken, misschien zelfs bij een andere arts, want het klinkt niet echt goed. De huisarts kan wel
leuk die zware pijnstillers uitschrijven, maar weet hij zelf wel wat
jij hebt?..
Sterkte!
Dashja

mariskaatje 14-03-2003 12:13

heb 't er net met m'n ouders over gehad.....
ze vinden 't nie echt nodig om weer naar de dokter te gaan....
dus tja.....als 't morgen erger zou worden zouden we anders wel ff naar de weekendarts kunnen gaan zeiden ze later nog....
dus xie wel...........

Alicia Silverstone 14-03-2003 12:24

Citaat:

mariskaatje schreef op 14-03-2003 @ 13:13:
dus tja.....als 't morgen erger zou worden zouden we anders wel ff naar de weekendarts kunnen gaan zeiden ze later nog....
dus xie wel...........

Ik vind dat je beter wel naar de dokter kunt gaan. Ik bedoel, hij moet je wel een goeie verklaring kunnen geven, waarom hij denkt dat het niet ernstig is en wat het dan wel is.
Kan hij dat niet dan kun je beter nog een keer naar een andere dokter gaan ofzo.

dyfusica 14-03-2003 12:29

Citaat:

mariskaatje schreef op 14-03-2003 @ 13:13:
dus xie wel...........

hoe weten je ouders nou hoe jij je voelt?? ik zou wel gewoon gaan, ja je kan morgen ookwel gaan maar weekendarts dat is meestal toch niet je eigen huisarts en dan moet je dat hele verhaaltje opnieuw houden en dan zal hij weer iets heel anders kunnen denken.. en de weekendarts is weer een heel gedoe..

en nouwja als ik jou was zou ik wel willen weten wat ik zou hebben. Ja hij heeft je nu wel pijnstillers gegeven maar toch, dat is ook niet alles

mariskaatje 14-03-2003 13:11

pijnstillers is idd geen goede oplossing dat weet ik ook wel,
ik zou op zich wel graag nog naar de dokter gaan........
maar ben op zich ook wel beetje bang dat ik gewoon nie wil horen wat 't is ofzo.....kweenie moeilijk uit te leggen......
ach ik laat zo gewoon m'n ouders de dokter bellen dat ik er zo aankom :) jullie horen nog wel hoe't was en wat 't precies is :)

mariskaatje 17-03-2003 17:04

't is dus een lichte virale vorm van hersenvliesontsteking.....
moet sowieso 2 weken rust houden
en als't erger word moet ik worden opgenomen......
ben blij dat ik er toch nog ff heen ben gegaan :)

StefanLovertje 17-03-2003 17:10

ja goed dat je toch bent gegaan.. er was bij mij op paardrijles een meisje en die had ook een hele week hoofdpijn.. haar ouders dachten dat ze zich aanstelde. maar toen we op paardrijles waren zag ze niets meer. en nu ligt ze nog steeds in coma... al anderhalve maand.. ook iets met haar hersenen.. waarschijnlijk komt ze niet meer bij :(

je moet niet denken dat het jou niet gebeurt want zoiets kan iedereen overkomen. je moet niet bang zijn of denken dat je zeurderig bent als je voor zoiets naar de dokter gaat

mariskaatje 17-03-2003 17:21

oh da's minder joh! sterkte d'rmee!

StefanLovertje 17-03-2003 17:30

ja is misschien beetje lulig maar ik vind het natuurlijk wel erg maar heb haar ook maar een keer gezien (dat was die avond) maar ik vind het heel erg voor haar ouders, en haar zusje die er ook bij was!
ik had verder niets met haar te maken zeg maar

ekki 18-03-2003 21:05

Citaat:

mariskaatje schreef op 17-03-2003 @ 18:04:
't is dus een lichte virale vorm van hersenvliesontsteking.....

ik dacht daar meteen aan, ja. gelukkig dat het niet erger is geworden enzo. bij zoiets zou ik toch sneller de dokter contacten.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:05.