![]() |
Bapao's
Wat vinden jullie van bapao's?? Die van de chinees zijn vaak enorm lekker (vegetarische dus want ik eet geen vlees) maar ik eet nu een vegetrische van de AH en die zijnook erg lekker!
|
Ik wist niet dat er vega-bapao's zijn??? Hoe smaken ze?
|
hier heb je van die groete bapao's die zijn :cool:
|
groente dus
|
Hmz, m'n moeder koopt ze soms in de supermarkt. Ik zelf hou het meesta van Runder en kippen vlees. En ik ben niet vegatarisch dusse :)
|
Citaat:
|
Die van de AH zijn inderdaad lekker! Ik eet dan meestal die met kip, want ben geen vegetariër. Maar de bapao's van me oma zijn lekkerder :P
|
Die zijn echt lekkuuuuur! :D
|
Sate-bapao, die vind ik lekker!
|
Heb ze toevallig van de week eens gekocht en ja vega natuurlijk, maar ga denk ik toch maar voor vlees de volgende keer...vond ze niet zo geweldig ( en ff voor de duidelijkheid, ben geen vegatarier uit principe maar ik hou gewoon niet van vlees)
|
Die van de Albert Heijn zijn vreselijk vies... 'n beetje bapao haal je bij de toko.
|
ik vind de vegatarische bapao van de Super erg lekker :D
|
hm ik wist niet dat je dat ook al a-la vegetarisch hebt.. welke merken weet iemand dat misschien?
Eik vind ik het wel triest al dat na-aap gedoe ik word nou niet echt eetelijk opgewonden van een 'frikandel-wannabe' of 'gehakt-wanne' stuk vegetarisch eten.. |
Ik heb ze pas geleden voor het eerst gehad.. kip en rundvlees, van de Aldi.. ik vind ze op zich wel lekker, maar na één zo'n dingetje heb ik er wel al genoeg van..
|
bapau is (y)
nog nooit gehoord van vegetarische. |
haha oke ik was er net een aan het klaar maken :D lekker dus :) (y)
het liefst met kippenvlees |
bapao's van de appie die zijn zow lekker :d ..met betje ketchup dr bij enzo :)
|
Bij gebrek aan die vanm'n oma ligt de vriezer hier altijd vol met bapao van Java Food.
Enne geen vega-bapao's voor mij......vlees is toch wel een must voor mij in een bapao. Kip, varken, rund, maakt niet uit. |
Weet iemand of daar quorn in zit?
Indien ja: kut! |
Bapoa's ?
(y) Lekker, niet duur, en makkelijk klaar te maken. |
Die vegetarische van de AH zijn dus echt niet te eten... :o
|
Op school, voor 70 cent, de bapao kip
HELEMAAL GEWELDIG!!!! |
ik vind ze ook heel lekker, ben alleen altijd weer zo stom om het folietje open te scheuren, wat dus niet mag. maar dan worden ze evengoed warm. :o
|
lekker, maar op de een of andere manier krijg ik het altijd voor elkaar in het laatste hapje een onverklaarbaar hard stukje tegen te komen..(n)
|
Als ik iets smerig vind zijn het wel die DIE DROGE SPONZEN MET HALF KLAARE SMURRIE ..... Krijg dus egt niet door mn strot die troep.. (n)
|
D'r zijn wel lekkerder dingen te vinden voor in de magnetron.
|
nooit gegeten
|
Ongezond, maar lekker. Die met kip is wel vies.
|
ik ken het niet.... :confused:
|
Ik rol binnenkort toch maar eens de Albert Heijn in denk ik :D
|
totdat je er 1 eet die 2.5 jaar overtijd is.. lekker
|
ik ben het een beetje tegengegeten :d het liefste met rundvlees of kip en veel sambal.. meestal die van ''Java Food'' die van Super zijn echt vies net als die van albert heijn :confused:
|
bapao's behoren tot de meest vieze dingen ter wereld, zegt zelfs een chinees die ik ken
|
Wij hebben helaas geen magnetron, kunnen ze ook anders opgewarmd worden? :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:30. |