![]() |
Stir of Echoes
ik was van plan om 'm te gaan kijken. is het een beetje een leuke film?
|
Alweer een paar jaar geleden dat ik 'm gezien heb. Ik vond 'm wel spannend, is wel de moeite om te kijken.. :)
|
Ja, hij is leuk.
Ik griezel nog steeds bij de gedachte aan die scene met die nagel, en het is ook al een paar jaar geleden dat ik m gezien heb... |
ik ga em denk wel kijken. Ik heb em nog steeds niet gezien, terwijl ik er in der tijd zoveel goeie verhalen over gehoord had.
Dus ben wel erg beniewd. Volgens mij is ie wel heel erg goed (y) |
Interessante, donkere en spannende thriller met een griezelig atmosfeer.
David Koepp heeft mij in ieder geval weten te boeien. |
David Koepp sucks!
|
*Ja! die film ga ik echt kijken... soort sixth sense-actige film met kevin bacon :D (y) ben benieuwd...*
|
nou, dan ga ik m zeker kijken :D
|
Citaat:
|
(y) was goeie film. Heel bijzonder. Ook grappig met die flash backs!!
echt wel een 8,5 ofzo! |
Citaat:
|
Wel een goeie film, ik heb hem ook net gekeken
|
Ik heb er een stukje van gezien en dat vond ik wel boeiend, maar ik was te moe om m af te kijken.
|
was wel aardig, beetje standaard, nadat je hoorde dat die Samantha ofzo was verdwenen kon je al weten dat ze bij die gast in huis was begraven
|
Citaat:
|
nooooit het einde al zeggen!
tis jammer dat ie zo'n beetje tegelijk met the sixth sense uit is gekomen, daardoor is ie een beetje mislukt, terwijl ik deze enger vond dan the sixth sense |
Citaat:
|
Het is een goeie film maar ook wel eng vooral als je hem alleen kijkt mja alleen vind ik dat er niet zo goed geacteerd word dat is ook misschien de rede dat hij niet zo bekend is want het is wel een goed verhaal mja
|
Als ik deze film in de bios had gekeken, zat ik toch echt onder mijn stoel.. Ik zat alles thuis, en dan zo met die nagel, gatverdamme.. Hij was zeker wel spannend (y) goede film!
|
Ik heb 'm ook ooit gezien. Was wel leuk. Geen toppertje, maar wel leuk :).
|
Citaat:
|
Citaat:
Als er twee steengoeie films tegelijk uitkomen, is de een dan slechter omdat hij iets later uitkwam? Wat is dat voor beredenering? |
"Stir Of Echoes" vond ik een hele goede film, hoor! Heel erg spannend, maar helaas niet echt verschrikkelijk eng. 't Is meer een film die op "The Sixth Sense" lijkt, met dat suspense-achtige gedoe. :)
En luister goed naar dat liedje op het einde van de film! Het is "It's Not The Spotlight" door Beth Orton, en dat is zo'n *mooi* liedje! :) Groetjes, Ripper |
ja!! het is echt een toffe film!! (y)
En met die nagel is idd eng!! En ook met die tand!! Dat ze die tand uitspuugd... :eek: Goeie film!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:47. |