![]() |
Pringels
Hey Wat vinden jullie nou eigenlijk van Pringels. Ze zijn zekers heel erg verslavend maar welke smaak is nou echt de favoriet. Zelf blijf ik bij de paprika. Jammer alleen dat die dingen zo belachelijk duur zijn.
|
Hot & Spicey
Paprika Texas barbecue sauce |
Wie heeft er trouwens "Curry" al gehad? Is die lekker?
|
pssst. pringles :p
|
nee curry is niet zo lekker, vind ik dan . smaakt onwijs naar kerrie..
Ik ga voor paprika en die zwarte |
ik ben verslaafd aan de groene, hoe heette die ook alweer?
..... :confused: nou ja, die groene dus |
http://www.pringles.com/meet.shtml
daar staan ze allemaal. http://www.pringles.com/images/meet/prod2.gif Sour Cream & Onion Ik vind ze allemaal wel goed te eten eigenlijk.. alhoewel ik nog niet alle smaakjes heb gehad. |
Salt & Vinegar (y)
duur (n) |
Oe, Pringles zijn zo ontzettend lekker.... Jammie! Alle smaken zijn wel ok :)
Alleen idd behoorlijk prijzig... :( |
Citaat:
|
salt & vinegar
doet me denken aan smiths pickles, die mis ik echt enorm :) |
nee doritos cool american
|
Citaat:
Maar ik vind pringles toppie hoor er zijn alleen zoveel van die onzin smaken...ik vind paprika en gewoon het lekkerst :D |
Pringles --> duur
en waarom alle smaken zo lekker zijn? ze smaken allemaal het zelfde! :eek: Ik heb het zelf ontdekt! |
lekker maar duur
en er zitten er te wijnig in 1 bus |
Hot & Spicey
Paprika lekker en verslavend, maar die curry smaakt echt naar curry, niet zo heel lekker. |
Ik vind ze allemaal wel te eten, heb geen favo. En ja ze zijn belachelijk duur maar toch eet iedereen ze (als ze in de bonus oid zijn :p ).
|
wel lekker om te eten, maar iets te duur kan je net zo goed gewoon chips kopen eigenlijk.
|
naturel en pizza :cool:
|
Oneetbare zoute dingen :(
|
ik vind curry, texas barbecue sauce, hot & spicy, cheese onion en sour 7 cream t lekkerst
naja allemaal dus..original en paprika zijn ook lekker alleen die zijn nogal gewoontjes |
Hjummie Hjummie Hjummie...
Ik vind ze allemaal wel lekker, behalve die hele hete, ehh, hot & spicey, hou ik nie zo van. |
Ik vind ze eigenlijk allemaal wel een btje lekker, maar ik vraag me iedere keer weer af waarom ik ze koop, ze zijn duur, niet normaal in je mond te krijgen en smaken nou ook weer niet fantastisch....
|
ik ben verslaafd aan salt & vinigar - dus zout en azijn....die smaken onwijs lekker.....maar idd zijn ze wel behoorlijk duur dus niet iets wat je constant kan eten,als je niet je hele zakgeld wilt opmaken..... :D
|
Naturel en Sour cream & onion
|
ik hou het gewoon bij naturel...al hoewel die andere ook lekker zijn
|
paprika
alleen jammer van die prijs...... |
Naturel
Once I pop, I can`t stop :p |
Citaat:
smaakt als friet met malt vinegar! :cool: |
paprika en naturel,.. zijn ook meteen de enige smaken die ik lus
|
Citaat:
Toch blijft Sour Cream & Onion het lekkerst! :) |
Pizza, maar ik heb ze niet allemaal gehad. Ik eet ze heel weinig, ze zijn me te duur :o
|
Citaat:
|
mijn vader is vandaag bij de Lidl (supermarkt, Aldi-achtig) in duitsland geweest en heeft pringles gekocht voor....55 CENT PER BUS!!! :D das nix! Ik weet niet of dat in NL ook is, maar voor de mensen die aan de grens wonen...ALLEMAAL NAAR DE LIDL! :p
|
Citaat:
|
bolognese is t lekkerst..maar ze zijn allemaal verslavend..behalve die hot en spicy
|
Mijn oom heeft ons in de vakantie wijs gemaakt dat pringels gemaakt werden door oude luiers te herbruiken... maar hij deed dat echt zo goed dat we er met z'n alle ingetrapt waren... en ondertussen had hij de lekker pringels opgegeten :mad:
Maar die dingen zijn echt zoooooo lekker... mijn rij instructeur heeft ze wel eens in de auto liggen en dan lekker beetje eten onder rijles... zelf koop ik ze nooit, te duur... |
Ik begrijp niet wat er nou zo speciaal aan is, aan die Pringles.
Ik ken ze al jaren en ineen(een half jaar geleden ofzo) eet iedereen ze in m'n omgeving. Geef mij maar gewoon een zak naturel kartelchips(extra large het liefst) |
Rode (Original, maar smaakt naar naturel ofzo)
Zwarte (Hot en Spicy) Voor de rest had ik nog een paarse en een groene gegeten, maar ik weet die naam niet meer (n):eek: |
Paprika en naturel
|
cheese and onion
|
ze zijn erg verslavend inderdaad, maar ik ben er altijd snel op uitgekeken.
Mijn favoriet is Paprika en Hot & Spicy |
Citaat:
groen: sour & cream paars: cheese union of texas babrbecue sauce |
paprika en naturel, had er geen idee van dat ze duur waren ofzo
|
Ik ga voor hot & spicy (y).
|
Kent iemand ook Pringles Cheese (nee, niet Cheezums), zitten in een felgele bus. Ik heb ze laatst ergens gezien, maar ik had niet genoeg geld bij me om ze te kopen :o
|
ik vind pringels eerlijk gezegt niet zo supah lekker. Ik vind alleen de gele lekker. De rest vind ik dat het een flauwe smaak heeft. Geef mij maar liever Lays ofzo!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Salt & Vinegar
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:11. |